Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
comment_63639

Ma ei saa aru miks aku veel ees on?

Niigi on kaalujaotus paigast.

 

Sa saaksid aru, kui sa oleks ehitanud midagi sellist, sest siis alles saad tõeliselt aru, et see, kus aku asub parajasti on sügavalt üks kõik, sest sul on 100 kriitilisemat probleemi, mis tegelikult ka mõjutavad seda, kas su auto sõidab või ei sõida. Aku ringi tõstmine ei kvalifitseeru üldse mingi töö või probleemi alla ja on une pealt tehtav.

  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
comment_66148

Külje keeramine on unepealt tehtav, iga muu asi on ikka töö, teed seda korralikult või halvasti. Mis on üldse selliste mootorivahetuste puhul suur ja raske töö? Ei näe nende mootorivahetuste puhul midagi keerulist ja peavalu tekitavat.

 

Kui sa nii küsid, siis jääb jääb mulje, et sa teed sellise mootori swapi sama kiiresti ära kui teine mees aku eest taha tõstab, respect. Ma ei näe lihtsalt siin virisemise kohta, et tal aku ees on, kahjuks aga on foorumis alati neid, kes näevad selliseid asju ja ihkavad kohe õpetada ja tavaliselt on need niisama tilganäppijad (ei pea konkreetselt kedagi silmas).

comment_66176

Naljakad võrdsustamised sul, minul oli sellest akust täiesti savi, sinujaoks oli see unepealt tehtav . Rullnoka stiilis võimu juhtme ja montaazilindiga võid sa tõesti selle aku sinna kümne minutiga vedada.

Kere puruks lõikumine ja mootori "kuidagi" vahele viskamine võtab võibolla tõesti sama kaua aega, kui aku eest taha vedamine ....

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus