Hüppa postitusse
Postitatud
comment_13820

Soovitati mul kah siia teema teha. Nädal või veidi peale tagasi sai istutud taas BMW rooli kuid esimest korda E30 (eelmine BMW oli E34 V8).

Aastast 89, kupee, facelift. Peale el. peeglite ja vändaga katuseluugi muud erilist polegi. Veidi täiustatud helisüsteem ja sportsummuti. Ahja, madaldusvedrud ning tumedad lähituled. Mõned päevad seisis ja nüüd eile sai veidi nokitsema hakata. Vaip välja võetud ning korralikult puhtaks pestud, põhjas üks rebend sirgeks pressitud, kinni keevitatud ning kereliimi ja põhjamastiksiga töödeldud ning sama tehtud ka tagaistuja jalgealuste korkidega mis olid lahti tulnud ning sealt tuli vett sisse. Kerge rooste sai sealt eemaldatud ning uuesti kereliimiga kinni ning mastiks + uued pigimatid nende kohtade peale. Põhi ise on väga heas korras, roostet kuskil pole. Lohku sõidetud kohad sai sirgeks löödud. Vaip nüüd nagu uus ja sai täna kogu salong uuesti kokku laotud. Tänu ilusatele ilmadele kuivas see vaip ilusti ühe ööpäevaga ära :) Tulemas veel uued esitule klaasid, tumedad kaugtuled, udukad, Tanelilt uus kindalaeka lukk ning põlle väiksele augule plastik ja IS lisa. Veidi madalamaks oleks ka vaja. Esimesel päeval läksid alla 17" veljed koos tutikate rehvidega mis seisid muidu niisama. Hiljem kui muud asjad korras sooviks nad vahetada 16x9" velgede vastu. Oluline asi mille loodan homme ära teha on rooli allapoole toomine. Hetkel ikka ülimalt ebamugav rooliasend. Tehniliselt on auto mootori, kasti ja veermiku poolelt väga heas korras. On näha, et autoga on ikka peale antud aga tundub, et samas ka remonditud siiski. Ühes rooliotsas on kerge loks sees aga see on kökimöki.

Juuni alguses loodaks saada värvitud esitiivad, esi ja tagapõlle ning küljed altpoolt liiste. Tagapõlle vaja sirgemaks modida ning summuti auk kinni keevitada (summuti kaob põlle varju ning otsad allapoole keeratuna). Esipõllega õnneks tööd palju pole.

2 pilti sai ka lõpuks tehtud.

069253553ae14f.jpg

069253555005a3.jpg

069253559c3738.jpg

  • Vastuseid 113
  • Vaatamisi 23,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_11549

Auto viimaseid päevi tänavatel igapävaselt. Kas keegi Haapsalu kandis kompresiooni saaks mu mootoril mõõta ? Täna proovides on ta ikka üsna lahja küll aga kui nüüd saaks teada kui tihe see mootor on siis teaks mis edasi teha, kas tõesti on veel mõtet hakata vaatama mis hundil kõhus on, või süveneda ainult elektriprobleemidesse. Õhulugeja jamab ja lambda võib ka vigane olla, hetkel nagu 2 liitrine.

Ja pilt sellest milline ta ennem talvekorterit on. Järgmine nädal võtan esiotsa laiali ja peale Saaremaa Rallit tahaks kambrisse minna :)

OgAAANp4GUn2rD1PwG3J9gJh-c44O0HCz2DDCC8iflOfjW-XGMjyvYdPUK7zZsM5jgK8O2xngWo5O_ZNJt2wj-eARcoAm1T1UM-nJE8c3-YlNbaN4yj4V20edaqO.jpg

  • Autor
comment_11546

Prefl lisa jah. Otsad jäävad natuke lühikesed vist nii umbes 3-4mm ja ainuke variant mul seda kinnitada oli lasta kipsikruvidega julmalt läbi põlle sest mul tuleb nagunii korralikum põll ja sinna nuputan korralikud kinnitused.

Siin vähe paremini seda lisa näha

OgAAACvSJ8yy9MB1D7RfExkZzZqli09lPiaYWTBRe8yhBgvsff2ygoP8PmJsODRDRCKIFTbbJGZ-nax9kiYpyqrHem0Am1T1UHYlR7hq77dRENm_5fuFj9pnb0n6.jpg

Jah auto on neeruhaige :P Ühe pidin ise ära võtma sest teise kas panid pätid pihta või kadus mul kuskil teepeal ära, ma ei tea. Eelmine nädal pandi öösel majaeest ventiilikorgid ka pihta :evil: On asjad mida varastada..

comment_11510
...hetkel nagu 2 liitrine.

jah nii ta paraku on, ütleks tegelikult et algul oli päris kahene isegi erksam ja pidin isegi vahepeal pidurit vajutama :) aga noh küll ta sul terveks saab ning lõbus liikur on loodetavasti kunagi jälle haapsalu tänavatel tagasi!

ja kui sul seda pref lisa vaja pole siis äkki soovid temast lahti saada, prooviks alla ja nii edasi.. :P

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11007

Rooliotsad ja stabika kondid sai vahetatud. Esmaspäeval saan uued rattalaagrid kätte. Pidureid peaks ka uuendama, aga ühtlasi peaks neid upgradema - know how teretulnud ! Kuigi ta pole mul üldse madal sain põllelisast lahti :arrow: Juhtus see siis öösel mööda Männiku teed Saku poole kruiisides 30kmh

Mille radikaid M50B25 puhul E30 peal kasutatakse ? Mul tundub mingi suvaline vanakooli radikas seal ees olevat mis lekib. Ennem talve tahaks tosooli sisse panna nii, et see seal sees püsiks ka.

Targemate inimestega sai konsulteeritud ning arvatakse, et mul polegi lambda ja õhulugeja surnud vaid süütepoolid. Novembris ennem ülevaatuse lõppu käin Patricu juures ära, eks siis ole näha. Kompresiooni tahaks ka nüüd ära mõõta ja kui selgub, et see mootor on liialt kohvi siis tuleb kevadeks midagi uut kui keegi just juhuslikult ei taha oma M50 turbo kiti maha ärida.. siis võin lasta selle mootori ära remontida

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_10197

:arrow: Talvekorterisse jäigi õigel ajal minemata sest lihtsalt ei leidnud seda aga otsingud jätkuvad siiani.. et ehk kellegil pakkuda väikest garaashi kuskil Jüri kandis ehk. Uuel aastal tahaks M50 mootori passi ka saada aga ehk keegi oskab öelda kuidas see käib ja palju raha küsitakse ? Teadupärast 125kw 2.5 mootori ma võiks talle ju ilusti peale panna aga M50B25 sel kerel tehasest pole.. tehakse üksiktüübikinnitus või midagi ? Klassivend kunagi oma punasele FL kupeele pani sama mootori peale kuid müüs ta ennem maha aga praegune omanik oli seal passi korda saanud kuid inimese kontakt puudub..

164625_1501232337427_1432743219_31094221_5704210_n.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_9594

Ükspäev kaevas kopp mu rulliku välja, lisaks paar tundi labidale valu andmist, et uksed ja luugid lahti saaks, seejärel läks aku peale, korraks võtit ja käis nagu oleks äsja sõidust tulnud :)

let the remonditööd begin :P 1märts on kohe juba uksetaga

keegi võiks vaid need 17" valud koos rehvidega ära osta, saaks viisakamad rattad alla panna :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_9357

350€ näiteks.. auguvahe 4x100 ja 4x108, rehvid 205 40 1 suve sõitnud kuid kaks vähe rohkem kulunud.

Hea pakkumise korral olen nõus loobuma tervest autost kas piisava koguse raha või V8 mootoriga E34, E32 või avariilise E38 vastu..

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_7620

Kuna neljapäeval oli üle pika aja peale tööd vaba moment kasutasin seda targalt ning tegin endale heameelt - sikutasin rulli hangest välja ja panin käima. Jällegi peale pikka aega seismist käivitus nagu oleks igapäeva kasutuses.

Ja nüüd koostan väikest must-to-do listi ennem kui sõitma saaks hakata.

Lisaks soovitage head diagnostikat Tallinnas või selle ümbruses..

List:

Radiaator vahetada

Ventilaator vahetada (uus olemas)

Kardaani vahepadi/muhv vahetada

Mootori padjad vahetada

Käigukasti padjad vahetada

LSD õli vahetada

Esiots värvida (värv, lakk ja muud materjalid olemas)

Esituled vahetada (pakkuge kaugtulede reflektoreid, klaasid ostan ise)

Istmed vahetada (olude sunnil lähevad Opeli GSI/GT recarod)

Diagnostikasse minna

Sumbuti uus ehitada

Kojameeste mootor vahetada

Esiratta laagrid vahetada

Esivedrud vahetada (pakkuge ainult esimesi madaldusvedrusi)

Esialgu alustan neist mis sõitmist kõige rohkem häirivad ehk rattalaagrid, kojamehed ja siis odavamad asjad ehk õlid ja padjad kuna talveliikuril saab ülevaatus aprilliga läbi ning siis peab hakkama rulliga kulgema.

Ja küsimus LSD kohta. Kui vähe kangemalt gaasi vajutada nii, et LSDle rakendub jõud mõlemale rattale hakkab differ vilisema. Peale mõnda aega seismist rahulikumalt sõitma hakates on vaikus. Tõenäoliselt on differ piina saanud aga kas on põhjus väheses või vanas õlis VÕI on seal midagi hullemini viga saanud ja on oht, et peab seal midagi remontima hakkama ?

Ja kui kellegil on riiulisse seisma jäänud poeuusi pukse, patju, laagreid või midaiganes siis võiks mulle teada anda :)

  • Autor
comment_7617

Jeps, alati kui tööasjus seal sisehoovil käin ja seda kohta silman olen mõelnud küsima minna kas nad teeksid M50 mootoriga E30le diagnostikat.. Aga eks siis millalgi kui legaalselt liikvele masina saab sinna end ka sõidutan.

Aga mitmed on Patricu ja Valdeku e Carmasterisse soovitanud minna.. Võta nüüd kinni.. Fakt on aga see, et mingi andur või süütepoolidest üks või lambda või mõni muu kala on, et mootor kergelt tõrgub ja kiirendus on väga vales suhtes hetkelise suure bensukuluga. Ei tahaks hakata vahetama asju huupi et hiljem avastada, et koer on maetud mujale :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.