No tere kõik see pere taas.Sai siis üks E30 koju veetud.Kuna pesitsen soomes, siis sai ka auto siit maalt ostetud.Aastaarvuks on siis 88 ja keremudeliks 316i, mille juurde kuulvad kaks ust ehk kupee.Auto on ostetud 88'dal aastal soomest uuena ja hooldusraamatu viimane sissekanne pärineb aastast 99 ja siis oli kolometraaziks 178tuhat kilomeetrit.Nüüdseks kerinud ette 299tuhat kopikatega.Kas see ka õige on, ma ei tea.Ma eeldan, et täitsa võimalik, kuid pead ei anna.Vähemasti pole keritud nagu enamus autodest.Eelmise omaniku poolt on siis 3 aastat tagasi tehtud keretööd, keevitatud otsast lõpuni kõik ära.Kui kuorralikult ? Seda oskan siis öelda, kui ükskord saan auto ülesse maast tõstetud ja põhja alla pilgu visatud.Peale keretöid seisis auto enamuse ajast soojas ja köetavas garaazis.Mõni üksik õhtu, mila ta selle välja toast ajas ja veidi päevavalgust näitas.Ja selle 3 aasta jooksul on ta ära vahetanud päris hulga juppe.Alustades vedrudest (madaldus ja rohelised ning mõnusalt jäik). Tagumiste amortide kohta ei tea, kuid esimesed peaksid olema bilsteinid ja täitsa uued.Nina on küll nagu kardil, vahel tahaks kohe täitsa kustukummi.Aga mulle meeldibki nii!
Uuendusi on saanud ka tutika Nissensi radiaatori näol, uus kütusepump.Süda sai uued tõukurid, nukkvõlli, rihma ja sinna juurde kuuluva.Käib mõnusalt vaikselt ja nagu M40'le kohane, siis väikese kõrvupaitava tiksuga.Poole pöörde pill! Näitad võtit ja juba ta käib.Autol sai eile ( 21.07.2012) järgi käidud sellises kohas nagu Kitee.Kohale jõudes oli kilometraaziks 400km kopikatega.Suhteliselt piinarikas sõit arvestades seda, et tagasi oli vaja ka sealt tulla ja teised 400km.
Aga autost natukene.Nagu eelnevalt mainitud, siis tootmisaastaks on 88 ja mootoriks M40B16.Ei ole ei kompuutrit ega elektroonilist kella.El. peeglid on, aga need ei tööta.Põhimõtteliselt polegi midagi, kuid see mind ei heiduta.Täna siis sai hakatud tegelema probleemide lahendamisega.Esimeseks mureks olid mitte töötavad kojamehed.Alguses arvasin, et hoovastik võib kinni olla, kuid võta näpust.Probleemseks osutus hoopis mootor, mis oli selleks korraks oma töölepingu lõpetanud.Loodan, et saan homme "uue", siis saan kokku laduda.Ja siis saab edasi tegeleda igasuguste väikeste asjadega.Aus olla, siis ma olen suht väsinud ja ei viitsi mingit eriti pikka juttu siia rohkem kirjutada.Eks ma tasapisi uuendan asju.
Paneks siia väikese nimekirja, hea kokku lüüa, kui palju raha vana auto sööb.
*Kojameeste mootor 20.- €
*Piduriklotsid,kettad,trumlid,käsipiduriklotsid 110.- €
*Ülevaatus 75.- €
*Jagajakaas,rootor,rattalaager,küünlad,küünlajuhe,temp.andur 176.- €
*Poleerimispasta,vaha,shampoon ja muu pudipadi 84.90.- €
*Küünlavõti,paar padrunit,brake cleaner,WD-40 24.90.- €
Marko, ole pai poiss ja ära tsiteeri viimast postitust- seal allpool on teine nupp asjaliku vastuse postitamiseks. Ma kustutan su tsiteeringud ära ja jutu jätan alles seekord.
Punane on seks aga
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
No tere kõik see pere taas.Sai siis üks E30 koju veetud.Kuna pesitsen soomes, siis sai ka auto siit maalt ostetud.Aastaarvuks on siis 88 ja keremudeliks 316i, mille juurde kuulvad kaks ust ehk kupee.Auto on ostetud 88'dal aastal soomest uuena ja hooldusraamatu viimane sissekanne pärineb aastast 99 ja siis oli kolometraaziks 178tuhat kilomeetrit.Nüüdseks kerinud ette 299tuhat kopikatega.Kas see ka õige on, ma ei tea.Ma eeldan, et täitsa võimalik, kuid pead ei anna.Vähemasti pole keritud nagu enamus autodest.Eelmise omaniku poolt on siis 3 aastat tagasi tehtud keretööd, keevitatud otsast lõpuni kõik ära.Kui kuorralikult ? Seda oskan siis öelda, kui ükskord saan auto ülesse maast tõstetud ja põhja alla pilgu visatud.Peale keretöid seisis auto enamuse ajast soojas ja köetavas garaazis.Mõni üksik õhtu, mila ta selle välja toast ajas ja veidi päevavalgust näitas.Ja selle 3 aasta jooksul on ta ära vahetanud päris hulga juppe.Alustades vedrudest (madaldus ja rohelised ning mõnusalt jäik). Tagumiste amortide kohta ei tea, kuid esimesed peaksid olema bilsteinid ja täitsa uued.Nina on küll nagu kardil, vahel tahaks kohe täitsa kustukummi.Aga mulle meeldibki nii!



Uuendusi on saanud ka tutika Nissensi radiaatori näol, uus kütusepump.Süda sai uued tõukurid, nukkvõlli, rihma ja sinna juurde kuuluva.Käib mõnusalt vaikselt ja nagu M40'le kohane, siis väikese kõrvupaitava tiksuga.Poole pöörde pill! Näitad võtit ja juba ta käib.Autol sai eile ( 21.07.2012) järgi käidud sellises kohas nagu Kitee.Kohale jõudes oli kilometraaziks 400km kopikatega.Suhteliselt piinarikas sõit arvestades seda, et tagasi oli vaja ka sealt tulla ja teised 400km.
Aga autost natukene.Nagu eelnevalt mainitud, siis tootmisaastaks on 88 ja mootoriks M40B16.Ei ole ei kompuutrit ega elektroonilist kella.El. peeglid on, aga need ei tööta.Põhimõtteliselt polegi midagi, kuid see mind ei heiduta.Täna siis sai hakatud tegelema probleemide lahendamisega.Esimeseks mureks olid mitte töötavad kojamehed.Alguses arvasin, et hoovastik võib kinni olla, kuid võta näpust.Probleemseks osutus hoopis mootor, mis oli selleks korraks oma töölepingu lõpetanud.Loodan, et saan homme "uue", siis saan kokku laduda.Ja siis saab edasi tegeleda igasuguste väikeste asjadega.Aus olla, siis ma olen suht väsinud ja ei viitsi mingit eriti pikka juttu siia rohkem kirjutada.Eks ma tasapisi uuendan asju.
Paneks siia väikese nimekirja, hea kokku lüüa, kui palju raha vana auto sööb.
*Kojameeste mootor 20.- €
*Piduriklotsid,kettad,trumlid,käsipiduriklotsid 110.- €
*Ülevaatus 75.- €
*Jagajakaas,rootor,rattalaager,küünlad,küünlajuhe,temp.andur 176.- €
*Poleerimispasta,vaha,shampoon ja muu pudipadi 84.90.- €
*Küünlavõti,paar padrunit,brake cleaner,WD-40 24.90.- €
Seniks aga üks pilt kuulutusest :
Olge vahvad,
Marko!
Muudetud , muutis Marko S