Hüppa postitusse
Postitatud
comment_17749

Tere,mõtlesin et paneks siis enda liikuri ka siia ülesse.Autoks on 318 touring.Tehaseväravast veeres ta 89-ndal aastal,värvuseks on diamantschwarz-metallic.Varustustase on 4xvändaga aknad ja samal süsteemil põhinev katuseluuk.Ahjaa loomulikult ka el.peeglid :D

Mõned pildid siis ostuhetkest ka:

2009sept287.th.jpg

2009sept283.th.jpg

2009sept288.th.jpg

2009sept279.th.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_16525
täna sai ringi sõita juba, sa tee ikka korralikult valmis see kapotialune, mitte ära paaruta ringi :D ma saan aru küll, et näpud sügelevad

Jah,see on see,kui tükk aega ilma autota :D

Aga tõesti,kapoti all hetkel veel vaja süütepoolidele korralikud kinnitused teha või siis kui kuskilt originaalkinnituse saaks,oleks väga viis.Minek on ikka päris 8) võrreldes tavalise 1.8-ga.

Aga otseloomulikult pole head ilma halvata- tundsin,et salongi tuli jahutusvedeliku lõhna.Lähemal uurimisel selgus,et salongi radika tsirkulatsioonipumba toru ots,mis tuleb tulemüürist mootoriruumi oli katki läinud ja sealt nirises jahutusvedelikku.Sai siis pandud teine pump,kõik kenasti ära õhutatud,kuid mis ei toimi nii nagu peaks on salongisoendus- puhub küll aga ainult külma.

Et kas probleem võiks olla selles samas pumbas,mis nüüd külge sai? või peaks kuskile mujale kaema?Visuaalselt olid pumbad suht sarnased,kui sellel pumbal,mis sa ära võetud oli üks takisti rohkem.

24lkdck.jpg

Vasakpoolne on siis vana ja parempoolne on see,mis külge sai.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_16045

Nonii hetkel jälle auto seisab.Nimelt oli selline lugu,et sai käidud linnas asju ajamas,siis koju jõudes tunnen,et mingi õlilõhn nagu oleks tegin siis kapoti lahti ja terve kapoti alune oli õli täis.Nüüd peab hakkama nuputama,et kus ja mis juhtus.Et kas kuskil ütles miski tihend üles või lõi mingi nipiga surve karterisse.Kui keegi viitsib ka kaasa mõelda,siis oleksin selle eest samuti tänulik :)

comment_16041

See, et surve karteris on tundub üsna tõenäoline. Alusta karteri tuulututuse kontrollimisest. Selliste ilmade puhul võib ta lühikeste sõitu tõttu ka kinni jääda. Aga seda ma ei tea kas kus ja kuipalju sa sõidad.

Loodan, et auto on varsti tagasi tänavatel. Jõdu :wink:

  • Autor
comment_16033
See, et surve karteris on tundub üsna tõenäoline. Alusta karteri tuulututuse kontrollimisest. Selliste ilmade puhul võib ta lühikeste sõitu tõttu ka kinni jääda. Aga seda ma ei tea kas kus ja kuipalju sa sõidad.

Loodan, et auto on varsti tagasi tänavatel. Jõdu :wink:

Karteri tuulutust peab vist uurima jah.Igapäev olen ikka sõitnud ja varem pole sellist pulli olnud.Too konkreetne päev oli omajagu sõitmist ka-samas ei paarutanud ega midagi.

To Lennukiga: Ketikaane tihend sai alles novembris vahetatud.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15612

Nii,sai auto garaazi sooja aetud ja lastud seal vedeleda mingi 24h,nüüd sai proovisõitu tehtud ja enam õli kuskilt välja ei viska,õlitase on ka kenasti normis(muidu kahanes ikka jõudsalt)Tundub,et viga oligi karterituulutusklapis,mis oli kuidagi kinni jäänud.Tänud neile,kes viitsisid kaasa mõelda :)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_14923

Nii aega on edasi läinud ja kuna tegu on siiski omajagu vana autoga,siis nüüd andsid järgi tagumised piduritorud.Seda küllaltki kehva kohapealt ka- täpselt tagumise kolmiku juurest.Katsun lähiajal diffri alt ära võtta,et ära vahetada.Mõnes mõttes tuleb diffri vahetus nii ehk naa ette võtta,kuna originaal 1.8 differ on liiga aeglase ülekandega ja maanteel @95 km/h on pöörded 3500 5-nda käiguga :D

  • Autor
comment_14920
Nutt tuleb peale teiste korralikke touringuid vaadates :cry:

Ohh mis ta nii korralik nüüd ikka on- tehtud on tasapisi,kuid teha ka veel omajagu.

Aga uuri pingsalt autoportaale ja usun,et päris varsti leiad endale uue touringu :)

comment_14869
Nii aega on edasi läinud ja kuna tegu on siiski omajagu vana autoga,siis nüüd andsid järgi tagumised piduritorud.Seda küllaltki kehva kohapealt ka- täpselt tagumise kolmiku juurest.Katsun lähiajal diffri alt ära võtta,et ära vahetada.
Oled piduri torud ära vahetanud:)? Mul sealt kolmiku juurest lekib :? Tuleks nagu täiesti uued jubinad kõik panna :)???
  • Autor
comment_14864
Oled piduri torud ära vahetanud:)? Mul sealt kolmiku juurest lekib :? Tuleks nagu täiesti uued jubinad kõik panna :)???

Hetkel pole veel jõudnud- nautisin ilma ja nokitsen natukene teise auto kallal,lähiajal hakkan uurima olukorda.Sul siis sama teema,mis mul.Ma usun,et targem oleks jh uued panna- poolpidune kestab jumal teab kui kaua ja jälle sama jama.Käisin Automaailmas uurimas- piduritoru meeter on 40.- ja tööraha 50.-.Väänavad täpselt sellisesse kujusse,mis vaja-ainult enda vana peab viima näidiseks sinna).

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_13546

Nii täna sai siis üle tüki aja touringu kallal nokitsetud.Vahetatud said kõik pidurivoolikud,piduritorustik eest taha,tagumine kolmik sai samuti uus.

Kuna tavalise 1.8 diffriga olid pöörded väga laes ja käigud väga lühikesed,siis said huvi korras alla pandud 100% blokk differ,mis varasemalt olid 335-e all olnud.Sai siis prooviringile mindud-alguses toimis maru kenasti,kuid siis otsustas järsku differ lahutuspaberid sisse anda ja kuskil 40-50-e pealt lõi rattad blokki :? .

Sai korravalvuritega meeldivalt vesteldud ja lõpuks auto koju tagasi toodud.

Peab diffri alt ära kakkuma ja midagi muud asemele vist otsima.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13094
Nüüd karjub esiots mustade tulede järgi ja alt väikse korrastamise järgi, ja siis on juba päris viisakas. :)

Ken

Eelmisel sügisel üks härra keeras vectraga mulle ette ja sestap said kodukootud bläkid kahjustada.Kui keegi lahke inimene soostub mõistliku raha eest pakkuma 1-te naerusuuga hella tuleklaasi või tervet tuld,siis võib PS-i kribada.Kuna keegi mulle esipõlle ei paku,siis peab vist proovima ette keldris vedelevat m-tech 2 replika esilisa.

Jah, Blacke on vaja sinna.

Kui riste vajad, PSi

Blackid olid,loodetavasti tulevad millalgi lähiajal jälle :)

Riste hetkel vaja pole,kuid võtan teadmiseks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.