Hüppa postitusse
Postitatud
comment_44551

Tahtsin siis küsida amortide kohta natuke.

Kuna käes esimene probleem juhipoolse amordiga mis hakkas kolksuma, ehk siis asi on läbi , ja tõstuki peale tõstes täiesti lädi, saab käega ratta ülesse tõsta, aga kõrvalistuja ratast mitte. :D

Ees on siis ise tehtud eelmise omaniku poolt coiloverid, ja tahtsin teada kuidas amordi vahetus seal käib, teen ülevalt ja alt lahti ja tõmban lihtsalt amordi sealt pesast välja?

ees hetke seisuga mingised spax top adjustable amordid, et kas nende asemele sobiksid nt: Tootja:Magneti Marelli/Cofap

http://alvadi.ee/kat...osa/45123/10713 kirjas et sportvedrustus

VÕi kellegil mingiseid amorte pakkuda?

post-2056-0-43555400-1339335565_thumb.jp

Esiletõstetud vastused

comment_44555

Keerad ülevalt need 3 polti kapoti alt lahti, alt võtad sarniiri lahti ja saad püstaku kätte. Siis vedrutõmmitsad vedrule peale, keerad ülevalt taldriku pealt selle amordi mutri lahti, saad vedrud ja taldrikud kätte. Püstaku küljes hoiab amorti suur mutter, kust amort läbi on pandud. Selle keerad lahti ja saad amordi kätte. Ilmselt see sport sobib. Peaksid enda vanade pikkused enne ära mõõtma, muidu ei saa väga madalaks keerata, hakkab põhja taguma.

  • Autor
comment_44557

aith selle hea ja põjaliku vastuse eest, vedru tõmmitsaid pole vaja, kuna kui auto on tõstuki peal siis on vedru vabalt mul. kuna see seadistus keere on suht alla lastud. Ees on bilsteini vedrud igatahes.

Ennem kui tellima hakkan siis mõõdan amordi pikkuse ära ja siis saab vaadata mis pikkusega amort tellida.

Muudetud , muutis Ekupeku20

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus