Hüppa postitusse

BMW 325i (2,8)T M-technik II '89 - S3nder

Postitatud
comment_18325

Sai ostetud sis selline 325i.Auto hetkel 2,5 mootoriga(stock),väljalaske aasta1989,värviks delpin-metallic,m-tech II sportpakett,ainult et riidest sisuga :S:D.Madaldus 40/20 ,.....

nüüd alla ka pandud lsd differ :twisted:

möned pildid ka !

large_21597445_dSy4.jpg

large_21597447_sGgG.jpg

large_21597455_GGd1.jpg

large_21597457_VgQh.jpg

large_21597465_duh9.jpg

large_21597449_hIxy.jpg

BMW 327iT M-TechII .

*325e plokk

*325i 885 plokikaan

*Holset super hx50

*Tial 44mm WG

*Cometic kaanetihend ja ARP kaanepoldid

*TiAL Sport BV 50mm

*Vems V3.6

*Intercooler 600x300x75 mm in 3" out 3"

*Walbro kütusepump+ 2x bosch 044

*Siemens highZ 870cc pihustid

*Tilton 3 disc clutch , 1250nm?

large_21597381_Vgo6.jpg

  • Vastuseid 122
  • Vaatamisi 26,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_15934

Hermeetikut saab väga edukalt kasutada, tuleb seda lihtsalt õiges koguses doseerida.

Mina ei usalda ühtegi tutikat tihendit ka, alati õrn kile õiget mootorisilikooni peale (mis ei ole punane :)).

Õrn kile toimib nagu liim ja aitab ka tihendit paigal hoida paigaldamise ajal.

Lisaks hoiab õige hermeetik karteripõhja ka ilma poltideta üleval.

Tihti hakkavad karteripõhjad lekkima, kuna tihendi nö. eelpinge kaob ja poldid vibreerivad ajapikku "lõdvemaks".

Õiges koguses doseeritud ja õiget tüüpi hermeetik ei hakka piltidelt silmagi, kuna seda on lihtsalt nii vähe servades.

comment_15927
Probleem on selles, et sama kogus on ka seespool, mida sa pärast lõigata ei saa. :wink:

Liigne ja vale hermeetiku doseerimine on suht tihe õlitusprobleemide põhjustaja ning selle tagajärjeks on mootori riknemine.

Justnimelt, tuttava Nissani mootor jooksiski sellepärast kokku, et õlikanal läks umbe. Ise kasutan samuti hermeetikut ka uutel tihenditel, muidugi mõistlikes kogustes. Offtopicut veel: Kui autol pole karteritihendit ette nähtud (ainult kummalgipool otstes on mingid kummiribad) siis kas võib tihendiks kasutada seda sama punast hermetsi või on mõeldud mingi muu spets mögin selle jaoks? Falleroonist üritati mulle mingit Loctite 400 eegust pähe tõmmata, kogus oli ca. 100ml :?
  • Autor
comment_15836
kuidas praegune mootor võrreldes eelmisega on.

sain ainult 240 km sissesöitu tehtud siis jäi auto seisma kuna lahkusin eestist, muidu lasin ainult 2000 rmp-i ja paar korda proovisin 5000 rmp-i ja olin pettund:S aru kll ei saand midagi ,muidugi mul küttesegu probleemid ka seal.aga jah pettumis oli suur,möned on öelnud et sis kui sissesöit on tehtud sis peaks asi muutuma!?..samas surveaste ei ole ka enam vabalthingavale paras sellele mootorile.

comment_15835

Mul oli ka kunagi jõnksutamine suureks probleemiks 325i-l.

Käisin diagnostis truumu juures.. aparaat näitas, et kõik OK... ainult kütusesegu oli lahja... sai see siis kohe paika keeratud... sõitsin paarpäeva... oli segu lahja jälle..

Igaksjuhuks vahetasin siis pihustid... ja kõik andurid uute vastu..

Ikka jamas :P jõnksutas nagu segane :P jagajakaas ja rootor samuti ostsin tutikad peale. Aga viga oli siiski alles :D

Proovitud sai ka teist õhulugejat ja ka drosselklapi...

Aga võta näpust... ikka jamab :lol: siis ega rohkem midagi muud olla ei saanud, kui aju ära vahetada..

Sain Jux-i käest teise aju proovida, umbes kuuks ajaks.

Ja probleem kadunud :lol: kütusekulu langes... segu ka õigeks.

Hetkel on peal tagasi jälle oma vana aju. Huvitaval kombel ei suutnud minu aju hoida kütusesegu õigena.

  • Autor
comment_15834
Mul oli ka kunagi jõnksutamine suureks probleemiks 325i-l.

Käisin diagnostis truumu juures.. aparaat näitas, et kõik OK... ainult kütusesegu oli lahja... sai see siis kohe paika keeratud... sõitsin paarpäeva... oli segu lahja jälle..

Igaksjuhuks vahetasin siis pihustid... ja kõik andurid uute vastu..

Ikka jamas :P jõnksutas nagu segane :P jagajakaas ja rootor samuti ostsin tutikad peale. Aga viga oli siiski alles :D

Proovitud sai ka teist õhulugejat ja ka drosselklapi...

Aga võta näpust... ikka jamab :lol: siis ega rohkem midagi muud olla ei saanud, kui aju ära vahetada..

Sain Jux-i käest teise aju proovida, umbes kuuks ajaks.

Ja probleem kadunud :lol: kütusekulu langes... segu ka õigeks.

Hetkel on peal tagasi jälle oma vana aju. Huvitaval kombel ei suutnud minu aju hoida kütusesegu õigena.

peaks ka proovima aju vahetada ,mul sööb ka kütet palju praegu.

proovisin ka teist aju ja ei aidand ..

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_15638

einar: :D tänud

aga bemmist ka vähe juttu,

nüüdseks söidetud juba 803km ja minek tundub aina paremaks minevat,kuid siiski küttega on probleeme ,küünlad jälle valged, sai soome tulles öhukogulugejat näpitud ja nüüd segu lahja jälle :P

Adavere juures sai bmw ka tagant näpistada :lol::D,söber söitis tagant sisse minu teise autoga ,ei vedand .

vahepeal ostetud ja tellitud juurde ka turbo jaoks vajalikke vidinaid ja veebruari löpuks loodan turbo tööle saada....

nyydseks aga köik juhe koos juba :P pole erit jutu mees:D:D

PEACE!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.