Hüppa postitusse
Postitatud
comment_19428

Mõtlesin et teeks siis ajaviiteks siia teema ära ühest enda raharöövlist. Auto sai soetatud suht soodsa hinnaga ja algne plaan oli auto varuosadeks müüa! Tegu siis `89 aasta punast värvi touringuga. Kere oli nii nagu ikka, roostet küllaga, mingi esiotsa pauk on olnud ja see läbinud väga "pornol" moel vahetuse.Peal oli 1.8 mootor, millel karteripõhi puruks, üldse oli auto seisnud pikka aega! Tagumine küljeklaas oli katki, sealt sadas vihma/lund sisse ja seest sisu kopitas ja mädanes. Esiistmed olid räbalad ja erinevat värvi, puudu oli enamus vajaminevaid asju ja katteid, lagi oli alla vajunud, antenn oli lahti ja sealt sadas samuti vihma salongi!

Ees oli pre-face põll ja halli värvi kapott.

Otsustasin auto siiski auto korda teha ja liikuma panna!

Esimese asjana tegin kapoti vahetuse ja panin peale punase kapoti!

Sai siis masin ära lohistatud, teiseks sai küljest võetud tagumine katkise klaasiga uks ja uus klaas pandud, ust pisut "poleeritud" ja tagasi külge. See uks vist ainuke asi,peale kapoti, mis ka 99% roostevaba, kõikjalt mujalt leiab roostet...:D

Karter korda ja õli sisse, ning auto käivitus üsna ruttu, paraku oli selle mootoriga siiski ühel pool, õlirõhutuli põles tühikäigul ja mootor ei käinud õieti.

M20B20...

Suht odava rahaga sai peale pandud e34 pealt pärit m20b20, läks kõigega, koos kasti,summuti ja juhtmestikuga!

mootorile sai pandud ka uus hammasrihm ja rullikud, genekarihm, uued õlid kastis , mootoris ja difris. Kuna ventika sidur oli kinni keevitatud, siis suutsin seda lahti keerates veepumba ära lõhkuda, sai ka see siis välja vahetatud vähe kasutatud veepumba vastu.Summuti Mootr läks peale e30 TD käppade ja patjadega, külge jäi e34 kat, sinna sobis otsa m40 lõpupütt.

käiguhoovastik sai sobivaks tehtud, samuti gardaan sai 5cm lühemaks tehtud, kuna ei leidunud e30 r6 gardaani.

kaasa saadud radikas siiski lekkis vastupidiselt müüja jutule ja sai seegi uus ostetud!

Mootor peal ja töötas

enne uue mootori pealepanekut sai kõrvaldatut hulk muid vigu, pandud uus kojamehehoovastiku süsteem, kõrvaldatud mitmeid elekri vigu, kuna algusel ei töötand peale tagatulede mitte miski!

peal oli tavaline roolilatt, milles oli loks sees , samuti roolikardaanis, needki vahetasin välja..

Esisillas sai tehtud pukside ja ¹arniiride vahetus. peale mootori käimasaamist ja suuremate vigade kõrvaldamist sai sai esiots kokku laotud, uus põll ette ja ülevaatusele!

Ülevaatus olemas sai sellega siis asutud igapäeva sõite tegema, vigu hakkas muudkui juurde tulema, kütusepaak lekkis, differ tegi häält!

sain autoga mitu kuud üsna muretult sõita, kui differ jooksis kokku.

Veermik..

Sai siis jälle võetud ette suurem remont, kogu tagasild alt ära, vahetatud suured sillatalapuksid, uued piduritorud, kütusetorud, pidurivoolikud, kettad, trossid jne. Sai kõrvaldatud suur hulk roostet ja vahetatud jupike tagatiiba ja küljekarpi! Alla läksid ABS variandi õõtsad, mingi aja pärast on vaja ette panna uued püstakud, kuna need ilma ABS`ita ning rattakalded pisut valed (sillastendis sai käidud mingi aeg)

lisad

autol lisad praktiliselt puudusid/puuduvad..

on ainult :

* ees el. aknad (olemas kõik vajalik 4xel.akende paigalduseks)

* külgsuunad :D

* nahksisu sai ostetud

* istmesoojendused (juhtmed ,lülitid veel puudu)

* kella, kuupäeva ja temp. näit

* katuseluugita variant (see on 1 põhjus, miks otsustasin korda teha auto :) )

edasine

jäi veel mainimata, et auto ei ole mingi projektikas, vaid lihtsalt igapäeva kasutuseks mõeldud. Üritan hoida autot enam-vähem korras ja aeg ajalt lisadega täiustada. Põhiline "projekt" ja rahamatmisauto on siiski üks teine touring! (mis rahanappuse tõttu hetkel ei edene eriti :D )

Auto läheb sügisel ülevärvimisse, on juba kokku lepitud, kõik keevitustööd teen ise ära enne ja eemaldan suurema osa rooste. Enne seda panen siis ette alla uued püstakud, kettad, klotsid ja võimuga lati! Imelik küll, aga autol puudus roolivõim, samuti ABS. Peale värvimist läheb peale 320 touringu juhtmestik (k.a. mootori), siis tuleb lakke ka Check control.

kokku on ka lepitud laele uue musta katte paigaldus ja raha taga seisab ka Cruse Control.

nüüd sai pikk ja segane jutt kiiruga, kindlasti ununes palju asju!

algusel:

051520793efde1.jpg.729e950f1068abbc37d766a71f7c050a.jpg

051520799398a6.jpg.a4784072e208a6bfe24750b97355c58c.jpg

0515212396a774.jpg.f1c4a99f6bc8767c932721c6c27449b2.jpg

05152124724b2c.jpg.80dff7d80acdd2f45f325a7113b491b5.jpg

0515212451c130.jpg.4fb75d2ae552dbd4d7103f03a175c54d.jpg

0515215557ac37.jpg.2fbd0bd13b7c174a6a1a1822e806e1b0.jpg

 

kõik vajalik kohe kaasas...:D

0515215674a369.jpg.dc3ea438c9a98912e622f50e46d0ed1b.jpg

uus klaas ees 

051521953a2921.jpg.1ee6d2c26a90e61ab6b8ba4ef52b6b92.jpg

uus mootor.

051521955ecfa8.jpg.ac3a1fb931317fa04217fedf942190aa.jpg

kuu aega remonti ja saigi sõitma...:D

05152280314f2e.jpg.7df60f415166d7e9ee21e7cabeb2f7eb.jpg0515228131f0b0.jpg.9ddbe02e5ebb5d7145983700c8ae82f0.jpg05152283928dd0.jpg.fa4c30cee4c01bb170844cf0cd2dc27b.jpg

 

051523881cddd7.jpg.75894ecd097b3dc9af5175d198dbf29d.jpg0515239054b851.jpg.26a22ef42d6f65eba825de3e9dc25859.jpg

 

Nahksisu.

051524529b2ad4.jpg.0ee0aec0da813f4f35ce2297f0b038dd.jpg

 

051524539d79df.jpg.d886f8ec9d2a307fb67785918331b66e.jpg

tagaosa remont,

051524951c8668.jpg.2b3f49eff93bf037f570e4e099f8332f.jpg05152455995886.jpg.da4d28d41c9baf4da663212fb4bfb95d.jpg051524977fdd87.jpg.88302cb79d297943f0c59fc0f0bcbf88.jpg

05152540182a5d.jpg.888a6123b67bcbc356658bdedb50b2f4.jpg051525405c4524.jpg.4453bc45d8f5f34f18647daa74ce1a6d.jpg

05152541119b8b.jpg.ca1752fd59762626a11efcc9992f619a.jpg

051525687491d9.jpg.dd571679c8724f0440d94c5aeba6ce9d.jpg051525693ca60a.jpg.3ed5568a2d14ebf2287b1bfbdd645b0e.jpg

05152586723e6b.jpg.23d8c3abb732b767b4303d39e7746361.jpg

 

  • Vastuseid 366
  • Vaatamisi 63tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Enne aastalõppu üks mõttetu update veel. Aasta viimased kuud olid üsna sõidurohked, vähemalt 150km päevas. Keris üsna kiirelt   400000 ette, mis tähendab lisaks huvitavamale odo näidule (enamasti ju k

  • Viimasest sissekandest möödas umbes 5 pool aastat. Selle ajaga muutunud palju siin foorumis ja ka auto juures. Õigem vast õelda, et auto on ära kulunud/ otsa saanud. Foorumi osas toimunud niisama palj

  • Nii... Allakäik algas siit.   Kährik järvakandis   Teine kährik järvakandis, teiselpool linna   Kits kodukandis     Kährik tõrvas

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_1312

Kui vaadata teema esimesi postitusi siis on ikka natukene naljakas...

Teema alguses kirjas, et auto pole mingi projektikas ja auto suht räsitud välimusega... Ja nüüd neid viimaseid pilte vaadates, siis on tõesti auto nagu tehasest tulnud just.

Tubli ja ilus töö :)

  • Autor
comment_1306

Tehasest ikka asi väga kaugel. Sai puhtaks küüritud ja silikonisvammiga liistukesed üle käidud ja see teeb imet nagu näha :) Puhtana ja päikselise ilmaga ei paista apelsinikoore efekt ka välja :)

Paari kaupa on tellitud tutikad star spoke velje kapslid, nende järgi saab lasta õiges toonis veljed üle värvida, veljed olid parasjagu kõverad ka ja käisid sirgestamises. Järgmine aasta loodaks siis alla panna.

Kui valmis saavad, siis peaks sellised välja nägema-

wheelo1ab.jpg

  • Autor
comment_1128

Sai siis pisut kojamehemootoritega jännatud, kuigi mul on korralik ja juba üle käidud mootor peal. Praegu peal oleva mootori panin teise pilli peale, asemele läks siis paremas seisus variant, mis ka mõistagi tuli üle käia.

Lisaks leidsin oma 88a varuosa pilli küljest mootori, mille sisu praktiliselt ilma roosteta (peamine võll, kust vesi läbi jookseb) See leidis tee riiulisse reservi.Natuke teistsugune on see ka seestpoolt, kui uuemate masinate omad, olen ennegi häid ja teistsuguseid varuosi leidnud algusaasta faceliftidelt.

09044243304943.jpg.484f3ad7bf9ecbc3d819e2f0ebd6debd.jpg

Tavaliselt avaneb sealt seest selline vaatepilt.

Kõik roostes, isegi hammaka alumine plekist elektrit juhtiv osa täitsa roostes.

090443149af24f.jpg.7777e32ee9d3dcf63b54a1105593e12a.jpg

Kel huvi, siis mõned korras mootorid leian veel.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_32706

Pole paar kuud midagi siia kirjutanud, eile panin auto ära kuurialla kevadet ootama, ei viitsi jännata diisliga talvel.

Vahepeal siis tuhatoos asendatud mündikarbiga

090775706d504d.jpg.ed48e8830e056069491eced73c43eeec.jpg

 

Diisli summuti kinnitus sillatalakülge ja paremad puksid ette...

090776576d63bd.jpg.68300a9c1f4e28eae2cc75905ebcfdf5.jpg

TD ja IX touringu variandi kummist pagassi põhjamatt...Võib mulle veel selliseid kummimatte pakkuda.

 

0916303370aa7c.jpg.c97df9d386c77e220ba2a93e1a380181.jpg

Olude sunnil tuli ka õlivahetus ette võtta, oli plaanis kõik hooldused kevadeks jätta, aga ilusad ilmad soosisid sõitu selle autoga ja ei jäänud muud midagi üle. õlide eest tänud Kruusmann2. Vana õli oli nagu värv, läbisõitu oli 13500 ja kellaplokis põles veel oranz :)

09163081543773.jpg.bdb4400bb86598fdafb5ad9e2ff19eaf.jpg

Lõppude lõpuks jõudsid kohale ka tagumised tuulesuunajad

0918878918dd6b.jpg.c5f7a3bad316ee9d220a27ff94a9cf9a.jpg

Kevadeks on plaan soetada kõik tutikad amordid ja ka korralikud vedrud, praegu on all 1.8 vedrud, need on siiani vahetamata, ilmselt ka ainukesed asjad (esipüstakud on vahetatud, aga samuti 1.8 omad). üle on vaja käia ka kõik pidurisupportid ja silindrid. Samuti tahaks muusikat natuke paremaks.

Kas see kõik ka võimalik on , ei oska hetkel õelda, kokku on 4 e30 kaela võetud ja kõik nõuavad oma osa sellest väiksest sissetulevast rahast...

Antud auto puhul häirib ikka mootori töö, suur küttekulu, vibra ,kõva lärm jne... Tegu remonditud mootoriga, kus kõik peaks hea olema, aga ju ikka ei ole.

Ilmselt peitub viga kütusepumbas, korralik taastatud pump pidi maksma ca 640€

0916306591b3c6.jpg.fecc1abc1b0fb50dfb1fc0af68e7ca3b.jpg

 

09077589636704.jpg.99b416971f714994dddc3287fa9c683f.jpg

  • Autor
comment_32836

Neid pukse on alati võimalus tellida ju :) Ainult need puksid on poolik lahendus, vaja veel tsentrist väljas ülemisi tugilaagreid ka.

Eks kevadel uue hooga, lisasi annab veel juurde pookida, näiteks lsd on puudu :)

Jäi veel mainimata, et et esituled vaja kevadel üle käia uuesti, ette teha uute klaasidega udukad ja esilisa uuesti ära värvida..

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_36651

Pole siis paar kuud siin miskit uuendanud, ega midagi juhtunud polegi, auto ju seisab :) Üht teist siiski toimub, nimelt jõudis ringiga minuni sisu, mis oleks võinud juba 3.5 aastat tagasi minukätte jõuda koos autoga. Tegu siis Impsionu kunagise 325 touringu beezi nahksisuga. Tööd saab sellega kõvasti olema.

Pilte vaadates oli see ülal mainitud aeg tagasi ikka üsna korralik, juhiiste pisut katki. Eks oma osa mängib siin sisude ringilappamine ühest autost teise, ikka tekivad mõned vigastused. Kõige hullemas seisus on põhjamatt, see on üsna räbal ja lõhki paljudest kohtadest. Samuti juhiistme tagumikualune osa suht lõhki. Kui edition välja arvata oma erinevate värvidega (pandi ainult 316 ja 318), siis pandi touringusse ainult 3 värvi sisu, laialt levinud ANTHRAZIT ehk siis tume sisu, NATUR ehk beez ja SILBER ehk siis helehall sisu. Kõige vähem levinud ja haruldasem nendest kolmest on SILBER sisu just nahksisuna pean silmas, pole vist isiklikult eestis näinud seda ühegi e30 peal. Touringu mõistes teeb beezi sisu haruldaseks minujaoks see, et suurem osa salongist on seda värvi detailidega (põhjamatt, polstrid, istmed, kogu pagassi sisu koos luugi ümber olevate plastikutega) SILBER sisu puhul on ainult polstrid,istmed ja tagumised luugi ümber olevad plastikud, seda siis touringut silmas pidades. Touringutele ei pandud helehalle konsoole, kindalaegast, roolialust katet, suurt piilarikatet, põhjamatti jne.

Siiani teadsin eestis kolme beezi sisuga touringut ,nendest 2 siis nahksisuga. Mõni aeg tagasi kohtasin veel ühte nahka ja ühte riidest. Viis sisu siis teadaolevalt, 2 nendest nüüdseks minukäes. Kindlasti on neid siin eestis veel, lihtsalt neid tean kindlasti.

09334380982e69.jpg.891051b2a1ac6c4ce54dc00870ede6a8.jpg

 

093343811c42fc.jpg.16be6fc4982109f4f2752f3082cf278d.jpg

Selle sisu soetamisega kaotasin koheselt 4 lisa, sportistmed,istmesoojendused,tagumised peatoed,võrguga ruloo. Lisaks vaja sebida beezi värvi akuluuk ja tagutulede ette käiv beez kate, mis oleks siis TD või IX touringult pärit. Jama on selles, et enamus beezi värvi asjade tootmine on juba lõpetatud, üksikuid pisividinaid ja kinnitusi peaks veel saama, need lähevad kindlasti tellimisse ka. Kellel vedeleb sellist värvi sisudetaile, võib mulle märku anda.

  • Autor
comment_36677

Tehti küll, kirjutasin , kui vähe seda sisu liigub. Sportistmeid pole kuskilt väga võtta ja ei igatse ka neid eriti. Istmesoojenduste probleem saab lahenduse, kui neid elemente keegi müüa tahab, tagapeatugede lahendus on juba olemas, võrguga beez ruloo jääb kindlasti aastate pikkuse otsingu tulemuseks, sama lugu nende osade pagassi juppidega. Ilma võrguta ruloo on olemas beezi värvi, aga sellel kinnitus katki ja üsna räbala olekuga, ilmselt jääb hall võrguga variant esialgu. Kes ülevaltpoolt välja ei lugenud, siis suure lõhki rebimise peale sain teise sellise sisu ka (küll ainult istmed ja jalamatid), sealt saan korraliku komplekti omale kokku monteerida ja taha peatoed ka. Kõikidel autodel ei pea olema must sisu :) Kuigi see must sobis päris hästi ja palju respekti ja feimi oli ka sellega seoses :)

comment_36678

Sa teed sellest ikka täieliku pühapäeva auto.Oi kurja ma ei taha endale ennam küll kunagi sellise beezi sisuga autot isegi kui pakutaks uuest peast ei võttaks.Esimene rull oli sellise sisuga sportistmed riidesisu ,põhjamatti oli vaja pea iganädal puhastada küll ja plää kui kurja vaeva ma nägin selle puhtana hoidmisega .Ilus on vaadata teiste ommi kell korralikud on ,aga sellist risti mina ennam kanda ei soovi.Müts maha mis siin ikka edu. :respect:

  • Autor
comment_36687

Ei ole see pühapäeva auto, ikka pidevaks sõitmiseks. Ma ei mõista, mis sa tegid siis selle mati ja sisuga, et pidevalt vaja küürida? Üldse ma ei saa aru inimestest, kes sisud nii ära roopavad, nagu sellega on juba juhtunud. Kui sisu on puhas, mis selel ära siis määrib nii hirmasti? Pead ju igasugu musti asju lohakalt transportima, mustade riietega otse põllult või autoalt jne. Mingisugust suitsetamist, joomist ja laste söömist ka toimuma ei hakka. Mustad sisud määrduvad samamoodi, lihtsalt ei paista välja.

Vastus eelmisele - nühkima ma seda ei hakka, pigem leotusaine ja survepesu pikaajaline koostöö.

comment_36722

No poiss oli siis väike ja see ronis kus juhtus nad ei mõista et porised jalad või mida iganes võib tähendada päris head puhastust,mõned cocad põrandale jne. Seda see on et ei paista välja ja minul palju rahulikum olla see on ka väikse plika peal ülle elatud . :rolleyes: Mul oli see ka muidugi 2 ukseline sedaan siis sõbrad ka kogu aeg voorisid edasi ja tagasi.Ise olin ka noor nii et sellel ajal sai käidud ikka kõvasti pidustustel koos sõpradega jne.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_39501

Ei ole mingeid lõpplüliteid vaja, kakkusin lahti, iga akna jaoks on oma relee ja termokontakt, kui aken kinni või oli varem kinni, siis koormus hetkega suur ja lülitab välja. Kõik aknad käib ühekaupa läbi, mitte korraga, muidu oleks koormus liiga suur. Katuseluuki mul õnneks pole ja see katuseluugi asi toimib ainult tehase autodel, audidel olen näinud, sinu seitsmesel ka siis ilmselt. Need ise paigaldatavad luugi sulgurid ei pidanud töötama ja neid ei pidanud enam saama. Üsna loogiline on ka, luugil ju mitu astet, peab ikka õige peene süsteem olema, mis saab aru luugi asendist. Akendega on lihtne, relee laseb toite peale, kui on lahti ,jookseb kinni ja korras. Luugile laseb toite peale, siis kinni olev luuk jookseb ju nn vent asendisse.

Rreims, seda releed pakutakse ka 2xel akna varianti, on odavam ja sa saaks panna oma autole, kui signa muidugi toetab. Signal peab olema comfort väljund.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.