Jump to content
  • 0

bensiini näidik.


tanel645

Question

15 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Võtke kellaplokk küljest ära ja selle bensiiniseieri taga on üks kruvi, mis on vaja kinni keerata, juhul kui see on natuke lahtisemas asendis.

Enda autol tõmbles seirer niisamuti nagu ise tahtis, aga nüüd korras ja näitab õigesti peale kinni keeramist.

Samas võib ka olla paagiandur, aga enne selle proovimist tasub kellaplokk üle vaadata, kuna see käib üsna lihtsalt küljest ära.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ka minul on nende näidikutega probleeme, tempi näidik hästi arva lööb õige koha peale sooja motoga aga bena näidik hakkas lihtsalt ühel heal hetkel edasi tagasi käima, siis oli natuke aega nullis ja siis lõi 40L peale, enam ei lange ka. Võtsin paagi anduri ka välja, sealt ei leidnud mitte midagi imelikku, ja kellaplokist tundub ka kõik korras olevat. Ehk oskab keegi veel mingit tarka nõu anda?????

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Sarnane probleem päevakorras. Auto on 325ix feisslift. Kahe paagianduriga ühesõnaga.

Lühidalt - näidik liigub vahemikus 3/4 paaki kuni ca 1/2 paaki olenevalt kui palju parasjagu paagis sees on. Seier ei hüppa kuhugi, nulli ega täis paaki ei näta hetkekski. Tasemetuli süttib kui kütus otsa lõpema hakkab adekvaatselt.

 

Olen alustanud interneti läbilugemist sellekohastel teemadel, aga ühest selgust veel ei ole vea põhjustes saanud. Tuleks süüdistada ilmselt ühte või teist paagiandurit (kui siis nende sümptomite põhjal kumba?) või kelladeplokki. Selle tegevuse vahepeal mõtlesin uurida, kas kohalikel haidel on äkki kindel diagnoos varrukast võtta?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Endal oli ka just tegemist nimelt kütuse seieri tööle saamisega. Kütuse tuli mul ka põles kuid seier ei teinud teist nägugi. Samas ei töödanud ka tujurikkuja ( kütuse hetkekulu näitaja ) kuna kütusepaak lekkis sai see uus pandud koos uue paagi anduriga. Tujurikkuja hakkas tööle kuid kütuse seier oli siiski nullis. Sai siis võetud enda spido plokk kuljest ära ja proovitud teist. Seier hakkas tööle, selge... Siis sai endaoma laiali kakutud ja teise kyljest see kütuse näitaja ümber tõstetud. Pistsin taha ja ikka ei tööta, siis sai laiali lammutatud varuosa spodo plokk ja võetud sealt kogu trükkplaat ja enda kellad taas sisse koos korpusega :) ja hakkas tööle.

Ja minumeelest taseme andur ja kütuse märgutuli ei ole kooskõlas. Seega ei tasu välistada paagi andurit märgutule töötamise korral.

Tekst sai vähe segame vast, kuna mobiiliga kiiruga kirjutatud :)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kas ma pean kõigepealt rooli eest ära võtma ja siis selle plastikpaneeli, et näidikutele ligi pääseda?
Mul oleks vaja headlight/foglight switchile ligi pääseda, sest ükski tuli ei põle seal peal.

Edited by Willard
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Rooli võtsin ise ka ära, oli lihtsam. Vb saab ka niisama kätte aga pead ei anna. Kuid seda roolisamba ülemist plastikut ei saagi vist kätye normaalselt ?

To Eix. Ma jh moblaga kirjutasin ja su postitust veel ei olnud kui aegamööda lugesin/kirjutasin :) Aga jh, ei teadnud bena/diisli oma erinevustest

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Lihtne võimalus andurit/kella kontrollida on sillata tagaistme all olevaid pistiku klemme. Kuna taseme näit on jadamisi, st kui mõlema poole pistikud lahti võtta, siis peab sildama ühe kontrollimiseks, lihtsam on 8 pinnine külge jätta alguses.

Aga muidu juhi istme taga olev lapik 3 otsaga pistik peaks kella liigutama nii, et pin 31 ja pin G sillates peab seier liikuma (originaal takistus ca 70 oomi tühi paak ja ca 3 oomi täis paak).

Ja pin 31 ja W sillates peaks indikaator tuli põlema hakkama. Kui elektrit ei jaga, siis 3 pinnise pistiku sildamisel ei saa midagi nahka keerata, st esimeseks kontrolliks hea pistik.

 

Kui seier ikka ei liigu, siis jäta 3 otsaga pistikule sild peale ja asu 8 pinnise kallale, võimalik, et kunde poolne taseme endur ei tööta. Silda taseme anduri otsad seal pool ka, siis peab seier midagi näitama. Kui ei näita, siis asi kas juhtmestikus või kellablokis.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy