Pikalt juba oli isu isikliku E30-e vastu(Vana 323_3.5l oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.
Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.
Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).
Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi. Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunte...hots/bmwe30.jpg ).
Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni torud, vabam sisselase, ning ehk ka kangem nukvõll ja kindlasti veel midagi.
Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.
Loomulikult ka LSD peab muretsema!
Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.
Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.
Pidasin silmas seda, et alustati väga vingelt projekti, mis leidis kajastust ka turboclubis jne.
Ning ühel hetkel on lihtsalt kõik, sealjuures pole reaalselt väga palju juhtunud.
Kas nüüd tegin en
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Pikalt juba oli isu isikliku E30-e vastu(Vana 323_3.5l oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.
Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.
Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).
Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi. Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunte...hots/bmwe30.jpg ).
Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni torud, vabam sisselase, ning ehk ka kangem nukvõll ja kindlasti veel midagi.
Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.
Loomulikult ka LSD peab muretsema!
Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.
Panen ka kerest paar pilti, et oleks aimu.
Originaalis oli selline: http://imageshack.us/f/408/20120117160951.jpg/
Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.
Muudetud , muutis Cb4_323