Hüppa postitusse

BMW 320 Projekt "335" (M30B34-160KW+ ) '89 - Cb4_323

Postitatud
comment_41239

Pikalt juba oli isu isikliku E30-e vastu(Vana 323_3.5l oli sõbraga pooleks). Sai siin uuritud ja vaadatud pikalt ja ega midagi hea hinnaga liikuma ei kipu, ning sai nüüd ostetud üks üsna puhtaks tehtud sedaan. Taaskord päästsin auto nõ. surmast ja teen kõik endast oleneva, et masinast saak üks korralik elukas. Rooste on vaid mõnes kohas, ning üldiselt kere väga heas seisus. Juhi jalgealune on kõige kahtlasem koht ja taga ratta koobas vajab uurimist. Mujal vaid kohati pindmist roostet. Läbiv rooste puudub täiesti.

Nagu pealkirjas näha, siis autoks on 89a. 320 FL sedaan, on siin juba kahel kasutajal projektikas olnud(siiani pole midagi vist õnnestunud). Hetkeseisuga põhivärvis must/hall. Välised detailid oli kõik kaasas, kuid sisu on pm. olematu.

Masin saab minu vana auto pealt 3.4l mootori ja manuaal kasti, ning ilmselt ka tolle tagasilla(ketaspidurid).

Masina eesmärk on "pühapäeva auto", millega aeg-ajalt tahan ka raplas ja mujal rada käia nautimas. Auto saab olema kerge. St, et sisu jääbki ilmselt üsna tühi. Originaal keret siiski ei lõigu. Kere võimalikult jäigaks ja sisse tuleb ilmselt ainult kaks istet, ning muu vajalik. Väliselt aga jätan kõik peale velgede ja väljalaske, originaalik.(Ei välista mõnda bmw m tech lisa). Kindlasti tuleb masinale uus värv(100% kindel pole, aga sinine on kuidagi hingelähedane...midagi sillist värvuselt: http://ll.speedhunte...hots/bmwe30.jpg ).

Tehnilise poolepealt on plaanis(kes teab millal kõik valmis), mootorile programmeritav aju, uued suured pihustid+reguleeritav kütuserõhu seade, väljalase kuni lõpuni torud, vabam sisselase, ning ehk ka kangem nukvõll ja kindlasti veel midagi.

Kindlasti mõlemale sillale strutid, jäigem ning madalam vedrustus ja ehk ka suuremad pidurid. Kaalun ka E36 compakti taga silda.

Loomulikult ka LSD peab muretsema!

Peatselt peaks töökojas/garaaziz üks kohta vabanema ja saab auto sisse ajada.

Panen ka kerest paar pilti, et oleks aimu.

DSC_4212.JPG

DSC_4209.JPG

DSC_4207.JPG

DSC_4206.JPG

Originaalis oli selline: http://imageshack.us/f/408/20120117160951.jpg/

Ühesõnaga võtsin omale suured eesmärgid ja loodetavasti suudan kõik ka täide viia...paari aastaga. Kiirustama ei hakka, ning eks kõik tuleb järgemööda.

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • christian
    christian

    Pidasin silmas seda, et alustati väga vingelt projekti, mis leidis kajastust ka turboclubis jne. Ning ühel hetkel on lihtsalt kõik, sealjuures pole reaalselt väga palju juhtunud. Kas nüüd tegin en

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_42140

Ma tellin need ilmselt keila auto poest. Toovad originaali ka minuteada. Tellitud pole veel midagi :D Hind kokku oli ~90.-

Aga tegin jah ilusaks. Pesin plokki vist pea 2h....

Ei taha neid roostes muda ja õliga koos olevaid tükke seal küljes näha enam. :D

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_42200

Kuidas eesti mehed karteri teevad, kui võimsus ülesse ajada? Nagu aru saan siis juba praegu on kiirenduse mõju õli survele ohtlik. Kui see kiirendus nüüd veelgi suureneb, siis on oht, et õlitus jääb kehvaks ja ongi vänt jälle kutu.

Kui kellelgi on mõni hea link, või soovitus, siis jagame :)

comment_42214

Ma eriti ei usu, et selle kuivkarteri tegemine nii odav oleks...

Otsi netist kuidas tehtud on, tehakse vist nii, et viiakse õlivõttur võimalikult tahapoole ja karterisse ehitatakse seinu vahelele, et õli ühest äärest teise korraga ei saaks loksuda...

  • Autor
comment_42790

Vahepeal sai masin omale veidi juppe juurde ja sõbraks ühe tumesinise e30 sedaani. 318 FL.

Masin sõidukorras(ülevaatus kindlustus) ja heas seisus(igasugu plastikud on terved ja olemas, sisu on terve, kõik asjad on olemas ja küljes ja terved). Aga kere on kutu. Ühesõnaga ilus doonor, millega praegu ka ringi vuran vahel....

Käisin ka mootori juppide jahil, aga ei saanud veel midagi. Varsti peaks hea hinnaga uued saaled, rõngad, tihendid saama. Ei taha mootorit ühegi halva detailiga kokku panna. :D

Muudetud , muutis Cb4_323

  • Autor
comment_42870

Krt, just selgus, et 0 261 200 178 BMW 730i 3.0 litre (M30) 88-91 Bosch Motronic 1.3 aju oli minu masinal. tahtsin selle saata just "tuunimisse", kuid nüüd ei teagi. Veider on see, et auto oli väga terav selle ajuga. Õige ajuga oleks rammu veelgi, või pole vahet? :(

Pm. oli autol 138kw ja 260nm? Mis saab siis kui on originaal aju koos uue softiga, ehk siis ~175-180Kw ja ~325-330Nm?

Muudetud , muutis Cb4_323

comment_42875

Krt, just selgus, et 0 261 200 178 BMW 730i 3.0 litre (M30) 88-91 Bosch Motronic 1.3 aju oli minu masinal. tahtsin selle saata just "tuunimisse", kuid nüüd ei teagi. Veider on see, et auto oli väga terav selle ajuga. Õige ajuga oleks rammu veelgi, või pole vahet? :(

Pm. oli autol 138kw ja 260nm? Mis saab siis kui on originaal aju koos uue softiga, ehk siis ~175-180Kw ja ~325-330Nm?

need numbrid on tutika mootoriga ehk,sealt lahuta oma 35kw kindlasti maha. :D
  • Autor
comment_42924

Nii suur võimsuse kadu pole võimalik. Sellisel juhul peaks mootor olema julmalt kulunud.

0-100 sai mõõdetud androidi apiga, mis gps-i järgi peaks üli täpselt andma tulemuse. oma lexusega näiteks sain 153kw-iga iga kord sama tulemuse. Sama tulemus ka autode ülevaates(7.8s)

Kui mälu ei peta siis siis rullikal parim tulemus oli 5.8s. Enamus videotes on ka 6s. Või alla. Siin pole midagi vaielda.

Kui mootor räigelt kulunud ja kõik muu ka otsas...siis vast jah. Pealegi ongi rattast tulev võimsus väiksem 15% võrra??!

Hetkel peale mineval poomil on tehase oonimis jäljed ja kulumist ei ole pm. Üldse. Seega ei saa mingit võimsuse kadu väga tekkida.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43461

Sain lõpuks pakkumise oma mootori remodi komplektile. Raamsaaled, kepsusaled, rõngaste komplektid, otsa simmerid ja kaane tihend lähevad poes kokku ~320. Peale nädalat jebimist sain hinnaks 172.- :D

Nädalavahetusel lasin kõik alu detaildi(veepumba,, õhulugeja igasugu korpused ja kaaned) liivaga matiks. Osade detailide vävus oli juba üsna tume(tugev oksiidi kiht peal). Matistatud al.-u värvin ära ja lakk peale. Jääb kapotialune ka vähe kenam. Miskit eput ei hakka tegema. Jääb pm, nii nagu originaalis uuena on.

Täna käisin romuls Ühte 730-i vaatams. Saan sealt vajaminevad plast katted mootorile.

Korra oli mõtes kupee kere hankida, kuid paraku jäi see katki.

Vahepeal sai ka uus aju ja mõned nipet-näpet detailid hangitud.

Muudetud , muutis Cb4_323

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.