Hüppa postitusse
Postitatud
comment_20895

Lisan siia üle värskelt Eestisse arvele saanud Bauri...

Minu cabrio fantaasia sai ilmselt alguse ülemöödunud suvel, kui satusin Risti tanklas kokku ühe sõbraga, kes oli endale Audi B4 Cabrio soetanud. Peale väikest ilusa ilma ja avakatusega jäi pisik külge... Eelmisel suvel käisin päris mitut erinevad MB toodangu masinat proovimas eesmärgiga oma igapäevasõiduk cabrioks vahetada. Takistuseks jäi kasin ostuhuvi minu enda auto vastu ja mitut paarisajatuhandest masinat nagu liisingus ka ei tahaks pidada.

Cabrio mõte lükkus edasi ja ärkas üles uuesti selle kevade esimeste päikeseliste ilmadega. Paar korda jäi pilk püsima Viljandi autoaias olevale Baur-ile, aga nagu ei tekkinud viitsimist nii kaugele vaatama seda sõita. Kuid siis ühe eriti päikesepaistelise ilmaga ma murdusin ja laupäeva varahommikul asusin mulgimaale teele. Kuulutuse pildid olid ise-enesest paljulubavad ja jutt ka juures, et masin väga korralik. Mõtlesin, et kui auto on poolt ka nii korralik, kui pildid ja tekst lubasid, siis toon ta koju.

Kohale jõudes ei pidanud aga õnneks pettuma. Punane maasikas säras keset autoplatsi, nagu oleks alles tehasest välja veerenud. Värvkatte praktiliselt veatu. Õnneks on korrosioon sellest masinast kaarega mööda läinud. Vaid paar üksikut täppi tuleks enne sügist korda teha. Eriti hea nägi välja salong - kõik detailid kenasti olemas ja paigal ning esmasel ülevaatusel ei suutnud tuvastada ühtegi defekti. Uskumatu, et nii vana masin sellises seisukorras Viljandi autoplatsile oli eksinud. Mootor pisut küll puterdas, aga see mind enam ei häirinud - tehniline pool on kõik kergesti tehtav ning vana bemari jubinad suurt midagi ei maksa. Peaasi, et kere ja katus korralikud.

Niisiis sai tehtud väike tiir Viljandi linnas ning tagasitulles juba müüjaga käed löödud. Kuna masin polnud veel Eestis arvel, rääkimata ülevaatusest, siis lubasin järgmine nädalavahetus alles autole järele tulla ning müüa omakorda ülevaatuse ära teha ja masina arvele võtta.

Oli väga pikk nädal... Aga taas üks varajane laupäeva hommik ja suundusin sõbraga Viljandi poole cabrio järele. Masin seisis jälle kenasti keset müügiplatsi aga seekord juba registreerimisnumbrid küljes.

Müüjal õnnestus päris kena number autole külge saada, millega ma olen eriti rahul.

Esimene pikem sõit andis auto seisukorrast vaikselt juba aimu. Sportistmed on väga mugavad, ning ei väsita üldse selga. Mingil põhjusel ei tööta temperatuuriandur ja tundus, et ega ka auto väga soojaks seest ei läinud. Tõenäoliselt tuleks ka üle vaadata lamda-andur mootori ebaühtlase töö ja suure kütusekulu pärast. Ka oleks mõistlik vahetada kogu puksiring sildades. Sõit ise läks sujuvalt ja nii vana auto juhitavus ning käitumine jätsid eeskujuliku mulje.

Pisut tehnilisi andmeid:

BMW 318i

Esmane registreerimine: 17.04.1985

Registreerimine Eestis: 24.03.2009

Sõiduki värv: Punane

Kere tüüp: kupee (?)

Mootori töömaht: 1754cm3

Võimsus: 77kw

Tühimass: 1020kg

Märkused: Mitmevärviline

Seisukord:

Värvkate - üldiselt väga heas seisus, paar üksikut väga väikest roostetäppi, paar väikest kriimu.

Katus - praktiliselt veatu, pealmise luugi katte üks nurk väga vähe kulunud.

Salong - paar inetut kruvi keskkonsoolis aga istmete ning armatuuri seisukord väga hea, augud/praod puuduvad.

Mootor - töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu liialt suur. Vajab diagnostikat.

Sillad - kolinad puuduvad, amordid ja vedrud tunduvad üsna uued. Puksid võiks igaks juhuks uued panna.

Plaanid:

Kõik esinevad defektid kõrvaldada. Autot "tuunima" ega "täiustama" ei hakka.

  • Vastuseid 117
  • Vaatamisi 24,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_20359
Jah täpsemalt siis Toomas Truumure on see bmw diagnostik Aa enne teda töötas seal ilmselt Kauri kes oli veel boschi all tööl seal.

Oli jah Kauri, temaga väga positiivseid kogemusi. Tõeline fanaatik ja sai ikka kõigest jagu. Tavaliselt ma väga lihtsate ja kergete murede ning masinate tema juures just ei käinud...

Aga kui praegused diagnostikud ka seal just BMW mootorite kohapealt head on, siis proovin lähiajal läbi käia. Kui saab mootori nüüd korralikult käima, siis rohkem nagu suuremaid muresid selle masina juures polegi.

  • Autor
comment_20346
väga ilus masin, sellisega lausa lust suvele vastu sõita :?:

Tänud!

Mõõtsin täna hommikul ka ära kütusekulu ja sain tulemiks 11.6 liitrit/100km, 60/40 maantee/linn. Seda on ikka pisut palju 1.8 mootori kohta, kuna ma pole just eriti raske jalaga. Homme kella 12-ks siis truumus diagnostika.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_19601

Kuna maikuus sai enamus aega ja finantse paigutatud võistlusauto stardikorda saamiseks ja peale võistlust uuesti elule aitamisele, siis kahjuks suveautole suurt palju tähelepanu ei jätkunud...

Küll aga jõudsin paar korda Truumu diagnostikuid külastada. Antud masinale on Saksamaal mingi aeg paigaldatud lamda koos juhtimisboksiga ning katalüsaator. Minu mootoriprobleemide taga oligi see juhtimisboks, mis andis liiga rikast segu ja loopis pöördeid.

Paaril korral püüdsime seda boksi elustada ja parandada, aga tulemused läksid pigem kehvemaks kui paremaks. Viimane otsus oli see lamda üldse vahelt välja juurida. Selle nädala esmaspäeval taas väike visiit diagnostikute juurde ning tulemus käes - mootor töötab täitsa kenasti. Prooviks käin terve nädala temaga tööl, siis näeb ära, kas kütusekulu ka mõned liitrid alanes või mitte.

Väike pilt boksist. Mõnele ehk tuleb tuttav ette.

lamda.jpg

  • Autor
comment_19600

Sellel autol (või vähemalt pagasiluugil) on varasemalt peal olnud tagatiib, aga augud olid kinni pahteldatud ja luuk üle värvitud. Värvitöö polnud just kõige perfektsemalt tehtud ning augud paistsid pisut välja. Lisaks oli märke ka väikesest korrosioonist ümber aukude.

Kuna mul juhtus garaazis üks musta värvi tiib olema, siis sai akutrelliga need pahtiaugud taas lahti puuritud. Kohati oli pahtel nii pehme, et puuri peale toetades vajus see sealt läbi. Ideaalis tahaks kunagi uue luugi panna, aga seniajaks jääb tiib auke varjama.

Kusjuures tulemusega jäin täitsa rahule. Sobib sinna peale paremini, kui arvasin:

spoila_01.jpg

spoila_02.jpg

comment_19593

väga kena masin ja see tiib sobib kenasti, läheb mustavärvi katusega kokku.

Krt ajate mulle cabrio isu peale oma ilusate masinatega, peab vist koju tagasi tulema ja endaoma ka ellu äratama. :D

Ilusaid ilmasi teile Eestisse!

Gristo

  • Autor
comment_19352

Auto liigub jah mööda viljandi maanteed päris usinalt. Kui esialgu oli ta mõeldud rohkem pühapäevasõidukiks, siis praegu on ta pigem igapäevaauto.

Lihtsalt niivõrd meeldiv on temaga liigelda...

Eelmine nädal sai vana ja kulunud antennivarras asendatud uue teleskoobiga, et pealinnast mõned kilomeetrid väljapool ka raadiot oleks võimalik kuulata.

Homme saab auto endale uue väljahingamise alates pükstest. Hetkel keskmine pütt on pikkupidi valtsist lahti. Ja kui juba vahetamiseks läheb, siis ikka lõpuni välja - on vähemalt tehtud ja korras.

Nädalavahetusel sai Bauri kasutatud service-autona Saku külje all Jaanimäe rahvasprindil. Paar klõpsu ka:

jm_sprint_01.jpg

jm_sprint_02.jpg

Kaks hobimasinat ühes kaadris. Datsun küll paraku esiveoline...

  • Autor
comment_19332

Nii kaua läks aega :twisted: et välja selgitada!!!

Ps! ma mõne asvaldi etapi teeks küll bauriga :D

Hea tahtmise korras võibolla saaks nulli sõita mõnel siledamal rajal, aga võistlema pehmekatusega ei pääse. Ja ega see 1.8 mootor just eriti rakett ka pole... Tule parem proovi oma coupe-i datsuni vastu :wink:

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_16473

Kuna juba umbes kuu aega tagasi algas talvehooaeg, siis sai ka Baur liiklusest maha võetud. Nii vanale autole ei mõju tänavatele loobitav sool kindlasti hästi ning rooste kipuks ilmselt kähku tulema.

Aga nagu sigaduse kiuste nädal enne garaazi ajamist suutis kass kõrvalhoone katuselt hüpata cabrio katusele ja selle ära lõhkuda. Hetkel haigutab allakäivas pehmes osas ca 30 sentimeetrine pragu. Esimese emotsiooniga mõtlesin selle augu samase kassiga ära lappida - oleks saanud päris huvitava custom lahenduse. Aga kuna see on õe kass, siis ta seda teha ei lubanud...

Oskab ehk keegi soovitada häid tegijaid, kes pehmeid katuseid suudaksid väga perfektselt parandada ja taastada. Üks variant on muidugi lasta kogu katus uus õmmelda, aga enne prooviks vanast veel asja saada.

Enne lõplikult talvekorterisse paigutamist sai auto põhjalikult puhtaks pestud. Piltidel kurjajuur kass ja katkine katus:

Pilt057.jpg

Pilt060.jpg

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_14835

Kuna kabrio-hooaeg on kohe algamas, siis oleks paras aeg pisut teemat uuendada. Ega talvel polegi jõudnud autoga suurt midagi teha. Sai ainult mõned detailid eemaldatud, et auto värviparandusse saatmiseks ette valmistada. Samuti sai välja vahetatud pisut plastikut. Tegelikult vist isegi oleks mõistlik kogu praegune plastmass minema visata ja kõik uue ja värske vastu välja vahetada. Hoolimata pikast seismisest läks vanur kohe kenasti käima. Mõned pildid ka hetkeseisukorrast:

032010_03.jpg

032010_01.jpg

032010_02.jpg

Kuna sügisel vahetult enne garaazi paigutamist suutis kass katusest jagu saada, siis tuleb nüüd sellega ka miskit ette võtta. Helistasin ja uurisin mitmest autosalongidega tegelevast ettevõttest, et kas ja mis hinnaga seda vana katust lappida saaks. Üldiselt ei soovinud keegi sellist tööd ette võtta ning ei jäänudki suurt midagi muud üle, kui Saksamaalt uus katuseriie tellida. Vähem kui nädalaga oligi riie kohal. Eks nüüd tuleb veel leida keegi, kes selle ka peale liimiks. Kaugel pole enam aeg, kui lumi sulanud, teed puhtad ja päike välja tuleb...

032010_04.jpg

  • Autor
comment_14823
mis see katuseriie sul maksma läks ja kas ta on ikka see õige paari milli paksune kummipõhjaga või aint miskine kate sinna peale? kas tagumine klaas ka saadaval on ?

Hindasid saad vaadata sealt: KHM.

Tellisin originaalmaterjalist. Tagaklaas on ka ikka küljes. Pildi pealt pole seda näha, kuna on kaitseriidega kaetud.

Üldiselt see tellimine käis päris mugavalt ja lihtsalt. Transpordikulu tuli 40 euri + km. Väidetavalt pidi isegi Mercedese esindus vanematele mudelitele sealt katused tellima A-osadena.

  • 2 nädalat hiljem...
comment_14667

Õnnestus minulgi see oma silmaga ära näha.Täiesti juhuslikult sattusin Mobilespa'sse,kui härra Richardi auto seal sees oli.Ilus sile ja korralik auto.Esiistmetele jäi pilk pidama,nagu uued.Ainukene mis mind häiris,et hirmus kõrge oli.Aga velg jällegi kena.Mis tüüpi velg see on ? :roll:

Terv ja pikki kilomeetreid!

Marko

  • Autor
comment_14646
Ainukene mis mind häiris,et hirmus kõrge oli.Aga velg jällegi kena.Mis tüüpi velg see on ?

Ilma laienditeta tundub tõesti pisut kõrge. Tellisin ära uued küljekarbid ning koos nendega värvitakse ka laiendid värskeks ja korralikult kere värvi ära, siis saab masin oma seeliku selga tagasi. Kuu lõpu poole ilmselt läheb töösse. Velgede kohapealt jään kahjuks vastuse võlgu...

Väike vahekokkuvõte katusevahetusest. Töö lasin teha Viimsis Tepingus. Väga muhedad töömehed ja tegid ikka väga korralikult. Hind muidugi tuli krõbedam, kui eeldasin, aga mis seal ikka. Palusin neil ka protsessist pilte teha, aga paraku polnud neil aparaati käepärast või siis lihtsalt unustasid. Igatahes uus katus peal ja näeb kena ja värske välja küll. Lasin kohe ka korralikult MobileSpa-s bioaktiivse pesuainega ära puhastada ning vett-tõrjuv hooldusvahend ka peale. Eks nüüd tuleb jääda päikeselisi ilmasid ootama. Temperatuurid juba nagu lubaks ka ilma katuseta sõita 8)

Mõned pildid tulemusest:

042010_1.jpg

042010_2.jpg

042010_3.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.