Hüppa postitusse
Postitatud
comment_20895

Lisan siia üle värskelt Eestisse arvele saanud Bauri...

Minu cabrio fantaasia sai ilmselt alguse ülemöödunud suvel, kui satusin Risti tanklas kokku ühe sõbraga, kes oli endale Audi B4 Cabrio soetanud. Peale väikest ilusa ilma ja avakatusega jäi pisik külge... Eelmisel suvel käisin päris mitut erinevad MB toodangu masinat proovimas eesmärgiga oma igapäevasõiduk cabrioks vahetada. Takistuseks jäi kasin ostuhuvi minu enda auto vastu ja mitut paarisajatuhandest masinat nagu liisingus ka ei tahaks pidada.

Cabrio mõte lükkus edasi ja ärkas üles uuesti selle kevade esimeste päikeseliste ilmadega. Paar korda jäi pilk püsima Viljandi autoaias olevale Baur-ile, aga nagu ei tekkinud viitsimist nii kaugele vaatama seda sõita. Kuid siis ühe eriti päikesepaistelise ilmaga ma murdusin ja laupäeva varahommikul asusin mulgimaale teele. Kuulutuse pildid olid ise-enesest paljulubavad ja jutt ka juures, et masin väga korralik. Mõtlesin, et kui auto on poolt ka nii korralik, kui pildid ja tekst lubasid, siis toon ta koju.

Kohale jõudes ei pidanud aga õnneks pettuma. Punane maasikas säras keset autoplatsi, nagu oleks alles tehasest välja veerenud. Värvkatte praktiliselt veatu. Õnneks on korrosioon sellest masinast kaarega mööda läinud. Vaid paar üksikut täppi tuleks enne sügist korda teha. Eriti hea nägi välja salong - kõik detailid kenasti olemas ja paigal ning esmasel ülevaatusel ei suutnud tuvastada ühtegi defekti. Uskumatu, et nii vana masin sellises seisukorras Viljandi autoplatsile oli eksinud. Mootor pisut küll puterdas, aga see mind enam ei häirinud - tehniline pool on kõik kergesti tehtav ning vana bemari jubinad suurt midagi ei maksa. Peaasi, et kere ja katus korralikud.

Niisiis sai tehtud väike tiir Viljandi linnas ning tagasitulles juba müüjaga käed löödud. Kuna masin polnud veel Eestis arvel, rääkimata ülevaatusest, siis lubasin järgmine nädalavahetus alles autole järele tulla ning müüa omakorda ülevaatuse ära teha ja masina arvele võtta.

Oli väga pikk nädal... Aga taas üks varajane laupäeva hommik ja suundusin sõbraga Viljandi poole cabrio järele. Masin seisis jälle kenasti keset müügiplatsi aga seekord juba registreerimisnumbrid küljes.

Müüjal õnnestus päris kena number autole külge saada, millega ma olen eriti rahul.

Esimene pikem sõit andis auto seisukorrast vaikselt juba aimu. Sportistmed on väga mugavad, ning ei väsita üldse selga. Mingil põhjusel ei tööta temperatuuriandur ja tundus, et ega ka auto väga soojaks seest ei läinud. Tõenäoliselt tuleks ka üle vaadata lamda-andur mootori ebaühtlase töö ja suure kütusekulu pärast. Ka oleks mõistlik vahetada kogu puksiring sildades. Sõit ise läks sujuvalt ja nii vana auto juhitavus ning käitumine jätsid eeskujuliku mulje.

Pisut tehnilisi andmeid:

BMW 318i

Esmane registreerimine: 17.04.1985

Registreerimine Eestis: 24.03.2009

Sõiduki värv: Punane

Kere tüüp: kupee (?)

Mootori töömaht: 1754cm3

Võimsus: 77kw

Tühimass: 1020kg

Märkused: Mitmevärviline

Seisukord:

Värvkate - üldiselt väga heas seisus, paar üksikut väga väikest roostetäppi, paar väikest kriimu.

Katus - praktiliselt veatu, pealmise luugi katte üks nurk väga vähe kulunud.

Salong - paar inetut kruvi keskkonsoolis aga istmete ning armatuuri seisukord väga hea, augud/praod puuduvad.

Mootor - töötab ebaühtlaselt ning kütusekulu liialt suur. Vajab diagnostikat.

Sillad - kolinad puuduvad, amordid ja vedrud tunduvad üsna uued. Puksid võiks igaks juhuks uued panna.

Plaanid:

Kõik esinevad defektid kõrvaldada. Autot "tuunima" ega "täiustama" ei hakka.

  • Vastuseid 117
  • Vaatamisi 24,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

comment_20842

Täitsa sile masin on :) Põhjaalune tundub ka pildilt peris kenake. Kindlasti hea ost ning paras masin igapäevarutiini maandamiseks.

Need veljed, mis seal all on, neid hoia nagu silmaterasid :?: kenake haruldus. Mõned nädalad tagasi olin nende eest nõus päris suuri summasid välja käima. Siiani Eestis selliseid peale selle vaid ühe rullika all näinud (kui rääkida 4x100 auguvalemist).

Jõudu igatahes ja loodan, et saab kunagi näha-katsuda ka seda haruldust.

comment_20833

Baur-Nummer: 43203 Zubehör:

Händlerseits bestellt

Ausbauteile dem Kunden mitliefern

Anmerkungen:

Typ: E30

Fahrgestellnr: 9467782

Modell: 318i

Verdeck: Sonnenland schwarz (13)

Lack: zinnoberrot (138)

Polster: Stoff anthrazit (145)

Glas: grün (350)

Ausgeliefert an: AH Gutmann

Land: Deutschland

Prod.datum BMW: 0000-00-00

Prod.datum Baur: 1984-12-05 = sünnipäev :?:

comment_20831
Need veljed, mis seal all on, neid hoia nagu silmaterasid Very Happy kenake haruldus. Mõned nädalad tagasi olin nende eest nõus päris suuri summasid välja käima. Siiani Eestis selliseid peale selle vaid ühe rullika all näinud (kui rääkida 4x100 auguvalemist).

Saksas maksavad need umbes 200 - 300 Euro, mitte rohkem.

  • Autor
comment_20818
Kokku on Eestis 14 tükk olemas!

Jah, klappisin enda jaoks ühe küsimuse ja vastuse pisut valetpidi kokku...

Mismoodi Sa seda registrit pead enda jaoks, et nii täpset ülevaadet Baur-ide arvust Eestis omad? On lihtsalt arv teada või ka muu informatsioon (aasta, värvus jms)?

comment_20803

Tänaseks on vahetatud mingisugune mootori temperatuuri andur (mis mingit effekti ei andnud), küünlajuhtmed, jagaja kaas, jagaja rootor, õhufilter, küünlad, mis tegid masina küll veidi erksamaks, aga mootoril tühipöörded ikka kõiguvad... Homme vast vahetab ka termostaadi ära. Kui siis ka paremaks ei lähe, tuleb ilmselt diagnostikasse minna. Ise kahtlustan Lamda andruit...

  • Autor
comment_20796
KEs siis nagu selle auto omanik on Raido v richard ?

Kasutaja Raido on mu autohuvilisest noorem vend. Kui ta autokooliga ühele poole saab ja load taskus, siis läheb masin valdavalt tema kasutusse tingimusega, et päikeseliste ilmadega on auto minu kasutuses... Passis on ta ikka minu nimel.

Baur-i saaga saigi alguse sellest, et vend uuris ja vaatas siin endale igasugu päevinäinud ja väsinud rimakaid hinnaklassis kuni 15k. Sai ka mõningad üle vaadatud, aga no polnud neist ühestki väga palju enam autot järgi jäänud. Pakkusin vennale, et ostku see punane Baur ära, aga kuna tal finantseerimisest kõvasti üle poole puudu jäi, siis otsustasin õla alla panna ning selle masina ära tuua.

Aga jah, esialgu on temal vaid remontimise rõõmud ning ootab pikisilmi lubade kättesaamist...

  • Autor
comment_20690

Väike update masina kohta.

Kuna uus termostaat oli juba ostetud, siis tuli see ka ära vahetada. Stange lisa ees on nii madal, et sileda maa peal polnud võimalik ühtegi anumat jahutusvedeliku väljalaskmiseks radika alla sokutada. Kuna oma garaazis kanalit ei ole, siis aitas maastik kenasti välja.

baur_16.jpg

Vana termostaat nägi juba üsna väsinud välja ja pole ka välistatud, et tegemist lausa tehasest paelepanduga...

baur_18.jpg

Senikaua, kui jahutusvedelik radiaatorist välja nirises, tegin ka pakiruumist väikese klõpsaka. Kogu pakiruumi sisemus näeb ikka väga korralik välja, riidekatted pole määrdunud ega katki. Lisaks on peaaegu komplektsena säilinud ka tööriistakomplekt.

baur_17.jpg

Nagu ma kahtlustasingi, siis oli vana termostaat omadega läbi. Uuega läks salong meeldivalt soojaks ning ka temperatuuri näidik hakkas sooja mootoriga oluliselt rohkem näitama. Tõenäoliselt oli ka suure kütusekulu põhjuseks külm mootor (15+ liitrit 100km kohta). Peaks nüüd paagi uuesti täis panema ja siis näeks täpselt ära selle keskmise kulu. Nii väikese mootori kohta on seda muidugi liiga palju. Aga eks näha, kas korraliku termostaadiga kulu langema hakkab või mitte.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20384

Kuna ilmad on läinud mõnusalt soojaks, siis on käes Bauri aeg ning oleks ilmselgelt cabrio-eetika jäme rikkumine sõites kinnise katusega. Ja no eks ilusate ilmade nautimiseks sai ka see masin soetatud...

Üks elektroonikaspets võttis maki lukust lahti, et saaks läbi tuulevihina raadiot või mõnda retro-kassetti kuulata. Ideepoolest võiks pardakasse ka cd-boksi aretada, aga antud makil puudub boksi juhtimine. Uut ja läikivat makki aga ei taha ma sinna sisse panna, rikuks üldpildi ära.

Paraku endiselt ei tööta mootor veel nii, nagu oleks ette nähtud. Siinkohal küsimus, ehk oskab keegi soovitada mõnda diagnostikut, kelle poole oma murega pöörduda võiks ja kes piisavalt pädev oleks vanemate bemari mootorite tundmise kohapealt?

Paar klõpsu ka masina suvevormist:

baur2_1.jpg

baur2_2.jpg

baur2_3.jpg

baur2_4.jpg

baur2_5.jpg

Eelnevate omanike käest on kannatada saanud katuse kattematerjali trukid. Üks trukk on olemas, teine aga puudu. Samuti oleks hea meel, kui keegi oskaks soovitada mõnda nahaseppa, kes puuduolevad trukid asendada oskaks. Pilt olukorrast siis selline:

baur2_6.jpg

  • Autor
comment_20362
Siiamaani eestis üks parimaid bmw diagnostikuid on truumu minu teada. Asub tallinnas pärnu mnt 137c kalevi kommivabriku juures Boschi ruumides.

Tänud! Käin vaatan läbi sealt.

Kunagi mõned aastad tagasi oli seal üks müstiliselt hea diagnostik, kes sai ikka igast murest jagu, aga minu teada ta juba aasta ei tööta seal enam. Oskad Sa öelda selle diagnostiku eesnime, siis tean, kelle poole pöörduda?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.