Hüppa postitusse
Postitatud
comment_21514

BMW E30 316

Välja laske aasta siis 1990a aprill.

Värvuseks Briliantrot.

Välimus on orginaal.

Kere on sedaan.

Puuduvad üld lisad (aga on olemas esiudutuled.) vaikselt hakkan neid lisasi autole juurde panema.

Mootori tüübiks siis M40B16 73KW

Ostes oli läbi sõit umbes 244....

Auto on toodud eestise 2004 aastal ja olnud aint ühe omaniku käes sellise hea vanamehe käes kes on ikka seda hoidnud. Ja nüüd olen teine omanik kes selle iluduse eest hoolt kannab.

Igati aus ja viisakas masin suhteliselt ökopill väga rahul kütuse kuluga.

Pisi iluvead on aga no autol vanust ka piisavalt muidu kere tugev ja sile.

BMW hakkas tänu sellel huvitama mulle, et tädimehe vend ostis BMW ja siis tegi sellega sõitu mulle ja üldse avastasin et väga hea välimusega on E30 ja hakkasingi uurima BMW ajalugu jne. Siis hakkaski tekkima sõpru kes tegelevad BMW-dega. Ja siiani olen rahul sellega mis mulle meeldib ja E30 kallal on minu meeleset suht lihtne nokitseda.

Ja siin on pildid auto ajaloost minu käes kui olen teinud pilte jne

http://nagi.ee/photos/Marioz/sets/257481/429986/

Esimene päev kui auto sai ostetud

143933553770b7_o.jpg

1439335792f764_o.jpg

Ja mõned uuemad

143933655f5ec0_l.jpg

14393361fa78bd_l.jpg

14393363790aba_l.jpg

1439336764021a_l.jpg

14588013f8d848_l.jpg

Jõudu ja jaksu meile kõigile kes omavad E30 8)

  • Vastuseid 421
  • Vaatamisi 53,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kerejuhtmestikul on salongis riie ja kapotiall pvc vms.        Vaatan, et oled lõpuks otsuse ja unistuse täide viinud Võid vahvlit võtta nüüd.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_36720

Hetke seisuga ootab auto uut süda tartust.

Nii. Kuidas käituda asjadega.

Et auto ühises jahutus ringis on salongi radikas ja see oleks ka vaja siis ära pesta kuidagi ja kuidas seda teostada, et ei oleks suurt lammutamist jne.

Ja kui tahan nüüd seda motot korda tegema hakata kas on midagi vaja välja ka vahetada ?

Ja radikas ka vaja kuidagi ära puhtaks teha seest ja mis selleks tegema peab ?

Oleks vaja tarkade ja osavate inimeste näpunäiteid.

comment_36759

Kumba pidi sul mahlad segi läksid. Üldiselt olen näinud, et jahutusvedelik jookseb mootoritsse, mitte et õli ka samal ajal jahutusvedeliku sisse. Poest pole leidnud mingit jahtussüsteemi pesemise kraami? Igast vedelikke müügis. :rolleyes:

comment_36875

Tühikäigul peaks olema jahutusvedeliku surve suurem kui õlil, niiet jahutusvedelik läheb õlitus süsteemi. Pööretel asi vastupidine ja sebunevadki mõlemad ilusti ära.

M40-le uus plokikaanetihend vahele ja jälle hea. Ei tee ka 30km jahutusvedelikuta sõitmine kaanele midagi, plokile ammugi. Külma peaks ka kannatama päris hästi.

  • Autor
comment_37099

Nii vahepeal on see, juhtunud, et käisin maal kodus punast siis vaatamas ja lammutamas.

Võtsin moto maha ja ootan kui saan teise moto kätte.

Aga esimese vaatega on siis jh tosool õli sisse jooksnud.

Vähemalt täitsa õhtal masin ei ole, kuna läks veel käima ilusti ja ei mingit võõrast häält 10sek jooksul siis jätsin kohe seisma.

Et moto võtan suve poole lahti ja teen puhtaks ja ära korda.

Peab nüüd kannatust varuma, et moto leida vahele.

  • Autor
comment_37293

Nii täna siis üritan ikka moto laiali tõmmata ja uurida kui läbi midagi on.

Loodan, et on läinud aint tihend.

Juba on kahtlusi veepumba kallal, et äkki mingi laba murdunud, et ei suutnud autot ära jahutada.

Suurem hirm on pragu moto plokis :S siis läheb jälle keeruliseks.

Ja pean ikka teist motot taga otsima. Kindlaks olen jäänud sellega, et tahan ikka 1,8 moto tagasi ei lähe 1,6 peale üle.

Aga kui kaan korras siis saadan ära lihvimisele ja igaksjuhuks ka siis survestamisele.

Kui keegi teab kus tehakse neid kahte tööd hea hinnaga siis on pakkumised tere tulnud.

Kuigi kui moto juba laiali on siis võiks juba midagi veel ära vahetada aga eks see ole nüüd rahade taga kinni.

  • Autor
comment_37385

Oeh jh asi läheb ikka kurvemaks :S

tihend oli terve ja kahtlus siis äkki selles, et pealmisel plokil on pragu sees :S kaane võtsin linna kaasa ja saadan survestamisele.

Ja väga kiiresti on ikka vaja masin tagasi liikuma.

Veepump õnneks on terve pumpa vedeliku ringi küll.

Ei saa kuidagi aru mis masin keema läks siis :S

  • Autor
comment_37410

Ütleme nii, et saab ikka aru küll :P

Vahe on sellel 1,8 -lja 1,6-l sees.

Jube nõme oleks küll, et mõra plokis sees siis, kuna nukkvõll on ilus kurjamil ja seda ei tahaks raisku lasta.

Nii kahju sellest motost :S väga hästi käis ikka paigalt minema ja ei minigit prob mõõda sõidus.

Mustal on 1,6 ja no mnt peal unusta ära ikka mõõdasõit. Sellest siis see 1,8 soov on suurem aga kui tõesti lahendust ei ole siis peab võtma 1,6.

Aga kodus vedeleb üks pealmine plokk. arvatavasti 1,6 oma aga mõlemal plokil nii 1,8 kui 1,6-l on sama kood külje peal aint lõpus on minig 8,1 ja 10,1.

Kui viitsin siis viskan asjad ringi ja kõik.

comment_37421

No mis jutt jutt Mario? Kust siis sinuarust see töömahu erinevus tuleb? Ikka alumisest poolest. Plokk on erinev, väntvõll on erinev, kolvid erinevad, kepsud peaks samad olema neil mootoritel. Just ülemine pool on sama koos nuka ja muu mölluga, välja arvatud sisselase.

Ju sul see kuudi 1.6 pole enam esimeses nooruses ja pead ka arvestama et kuut on raskem sedaanist.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_38234

Oeh sai peaaegu terve öö moto peal pantud ja ennem varahommikut natuke magasin ja lõunal sain hääled sisse.

Suured tänud ancmac-ile moto eest. Moto ise siis on 93a toode. Lammutasin kohe natuke ennem peale panekut moto natuke laiali ja vahetasin sisse lase kolle ja ploki vahelise tihendi ära, kuna kuidagi kahtlaselt oli lekkinud sealt vahel ja tihend oli surnud ka natuke

Kohe vahetasin õli ja filtri ära, tutikad Bosch küünlad.

Moto hetkel siis toimetab hästi eks näis mis 500km pärast öelda saab.

Lähi ajal tahaks täis hoolduse teha. Üks tõukur tundub väsinud olema aga ei ole kindel võibolla oma kõrva kuulmine ei ole hea.

AGA küsimus sellele pildile ülemine on nüüd peal oleva moto sisse lase pihustid ja alumine eelmise moto oma ? Miks need erinevad on sedasi ?

20379487726883_l.jpg

comment_38292

85kw on juba ketiga mootor ja tuli vist 94 aastal ja e36-le.ja saab ükskuuega möödasõitu teha küll...eks istme ja roolivahelisest tihendist oleneb ka :BMW: ...aga mis seal ikka, edu ja loodame, et see moto nüüd kestab :rolleyes: ...ise hakkan vist laupäeval motot vahetama.

  • Autor
comment_38307

NO jh :P selle 1,6-ga peab ikka natuke maad ette vaatama :P omal kuudil on ikka küll sedasi, et ikka ei taha mõõda minna kui silma piiril eest tuleb auto vastu :D

Eks näis mis motoga saama hakkab ?

Plaan teha ikka mingi suurem hooldus ära. Kes teab kui isegi hakkan kaane tihendeid ja asju vahetama jne.

Hetkel laseb natuke asjal rahuneda.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_39787

Oeh jh punasel on nagu needus peal jne.

Esiteks üks lähi tule klaas läks ämblikuks asendasin tule teise tulega hetkel.

Siis üks esipidur mõtles peale hakata jääma.

Siis moto vahetus ka suht mõtetu jne. Moto pealmine kaane sisu on väsinud nukk kulunud jne ei jõua isegi piirajani välja.

Kopp on ees juba :D aga no kui oled juba kaelani pasa sees siis ei tasu pead norgu lasta vaid lähen edasi võiduka lõpuni.

Plaan siis selline, et eelmise moto teen korda. Olemas on teine pealmine kaan ja sellega saab juba asja.

Ja plaan on auto üldse suveks seisma jätta.

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_54696

Oi jh selle auto teema täitsa unarusse jäänud :D

Hetke seisuga sõidab ikka veel selle vahetatud motoga. Sõidab see moto niikaua kui hakkab kütust võtma rohkem. Niikaua ei vaeva pead.

Pead pean aga vaevama sellega, et vahetusse lähevad esiamordid vanad aint 2-3a vanad bilsu b2-d ja need ei kesta nagu tundub.

Alla lähevad sachs tooted mis sain siimp käest kasutatuna aint 500+km.

Tänud zhaft-ile kelle läbi varuosad soetasin sootsamalt :P

Kohe vahetan ka tugilaagrid ära esimesed ülemised siis veel taga ratta laager mis undab nagu trolliga sõidaks ja veel mootori padjad.

sügisel mingi aeg tehtud pilt kui veel üks tuli "hella black" oli :D

2189284350820b_l.jpg

Jubinad :D

218928372f8c47_l.jpg

comment_54709

Uskumatu ,et inimestel amordid üldse ei kesta, igas foorumis juba loed kuidas paari aastaga läbi. Kas siis ei osata enam amorte toota, et vanad tehasest pandud kestavad isegi 20a, aga uued nimekad asjad üldse ei kesta? Ilmselt paigaldusviga sinupuhul peab ka välistama, kuna sa teed seda tavaliselt vilunud proffide abil. Palju sul läbisõitu oli siis selle ajaga?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.