Niisiis sai üksõhtu netis surfatud ning sattusin e30 otsima lõuna naabrite juurest kui silma jäi üks 335i kirjaga e30. Sai siis pilte küsitud ning mõtiskletud natuke aga kuna hind tundus pealt vaadates autoga kokku minevat otsustasin auto ära tuua.
Lätis vana omanik ei teadnud autodest väga muffigi, saatis rooli alusest kattest pildi ning ütles ,et mingi mootori plastik aga ei tea kuhu käib. 😄 Olgu sain aru ,et mees ei jaga vaga matsu autodest, tegi paar pilti põhjaalt ka aga kuna tal kanalit polnud siis olid need väga kehvad.
Vahele on siis istutatud m30b35 mis on tulnud e34 pealt , käpad on kellegi oma looming tunduvad isegi toimivat. Auto eesti jõudis käis 4 pütaga esimese hurraga arvasin kohe ,et ehk on kyynaldes asi sai siis vahetatud kuid ei muutnud midagi. Järgmisena tuli üks tuttav sauna kes ise tegeles too hetk 635i mootoriga. Sai siis natuke näpitud ja proovitud kui ikka ei miskit. Lõpuks otsustasin surved ära mõõta esimese laksuga oli seis selline 1)0 2)4 3)5 4)3 5)5 6)4. Peale seda ehmatas ära täitsa mõtlesin ,et on õhtal mootor. Võtsime kkk maha ning oh imet klapid olid täiesti valesti regullitud lasime mootori surnud seisu ning reguleerisime käega ära klapid ja sai surved igas silindri 6-7 peale. Pöördeid andes käis nagu kell kuid tühikäigul oli arusaada ,et kuskilt saab lisa õhku.
Kuna autol tagatiivad kobrutasid siis olin skeptilinr ka keresuhtes sai siis seest tühjaks visatud ning eks pildid räägivad enda eest.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Niisiis sai üksõhtu netis surfatud ning sattusin e30 otsima lõuna naabrite juurest kui silma jäi üks 335i kirjaga e30. Sai siis pilte küsitud ning mõtiskletud natuke aga kuna hind tundus pealt vaadates autoga kokku minevat otsustasin auto ära tuua.
Lätis vana omanik ei teadnud autodest väga muffigi, saatis rooli alusest kattest pildi ning ütles ,et mingi mootori plastik aga ei tea kuhu käib. 😄 Olgu sain aru ,et mees ei jaga vaga matsu autodest, tegi paar pilti põhjaalt ka aga kuna tal kanalit polnud siis olid need väga kehvad.
Vahele on siis istutatud m30b35 mis on tulnud e34 pealt , käpad on kellegi oma looming tunduvad isegi toimivat. Auto eesti jõudis käis 4 pütaga esimese hurraga arvasin kohe ,et ehk on kyynaldes asi sai siis vahetatud kuid ei muutnud midagi. Järgmisena tuli üks tuttav sauna kes ise tegeles too hetk 635i mootoriga. Sai siis natuke näpitud ja proovitud kui ikka ei miskit. Lõpuks otsustasin surved ära mõõta esimese laksuga oli seis selline 1)0 2)4 3)5 4)3 5)5 6)4. Peale seda ehmatas ära täitsa mõtlesin ,et on õhtal mootor. Võtsime kkk maha ning oh imet klapid olid täiesti valesti regullitud lasime mootori surnud seisu ning reguleerisime käega ära klapid ja sai surved igas silindri 6-7 peale. Pöördeid andes käis nagu kell kuid tühikäigul oli arusaada ,et kuskilt saab lisa õhku.
Kuna autol tagatiivad kobrutasid siis olin skeptilinr ka keresuhtes sai siis seest tühjaks visatud ning eks pildid räägivad enda eest.