Niisiis sai ĂŒksĂ”htu netis surfatud ning sattusin e30 otsima lĂ”una naabrite juurest kui silma jĂ€i ĂŒks 335i kirjaga e30. Sai siis pilte kĂŒsitud ning mĂ”tiskletud natuke aga kuna hind tundus pealt vaadates autoga kokku minevat otsustasin auto Ă€ra tuua.
LĂ€tis vana omanik ei teadnud autodest vĂ€ga muffigi, saatis rooli alusest kattest pildi ning ĂŒtles ,et mingi mootori plastik aga ei tea kuhu kĂ€ib. đ Olgu sain aru ,et mees ei jaga vaga matsu autodest, tegi paar pilti pĂ”hjaalt ka aga kuna tal kanalit polnud siis olid need vĂ€ga kehvad.
Vahele on siis istutatud m30b35 mis on tulnud e34 pealt , kĂ€pad on kellegi oma looming tunduvad isegi toimivat. Auto eesti jĂ”udis kĂ€is 4 pĂŒtaga esimese hurraga arvasin kohe ,et ehk on kyynaldes asi sai siis vahetatud kuid ei muutnud midagi. JĂ€rgmisena tuli ĂŒks tuttav sauna kes ise tegeles too hetk 635i mootoriga. Sai siis natuke nĂ€pitud ja proovitud kui ikka ei miskit. LĂ”puks otsustasin surved Ă€ra mÔÔta esimese laksuga oli seis selline 1)0 2)4 3)5 4)3 5)5 6)4. Peale seda ehmatas Ă€ra tĂ€itsa mĂ”tlesin ,et on Ă”htal mootor. VĂ”tsime kkk maha ning oh imet klapid olid tĂ€iesti valesti regullitud lasime mootori surnud seisu ning reguleerisime kĂ€ega Ă€ra klapid ja sai surved igas silindri 6-7 peale. Pöördeid andes kĂ€is nagu kell kuid tĂŒhikĂ€igul oli arusaada ,et kuskilt saab lisa Ă”hku.
Kuna autol tagatiivad kobrutasid siis olin skeptilinr ka keresuhtes sai siis seest tĂŒhjaks visatud ning eks pildid rÀÀgivad enda eest.
Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Niisiis sai ĂŒksĂ”htu netis surfatud ning sattusin e30 otsima lĂ”una naabrite juurest kui silma jĂ€i ĂŒks 335i kirjaga e30. Sai siis pilte kĂŒsitud ning mĂ”tiskletud natuke aga kuna hind tundus pealt vaadates autoga kokku minevat otsustasin auto Ă€ra tuua.
LĂ€tis vana omanik ei teadnud autodest vĂ€ga muffigi, saatis rooli alusest kattest pildi ning ĂŒtles ,et mingi mootori plastik aga ei tea kuhu kĂ€ib. đ Olgu sain aru ,et mees ei jaga vaga matsu autodest, tegi paar pilti pĂ”hjaalt ka aga kuna tal kanalit polnud siis olid need vĂ€ga kehvad.
Vahele on siis istutatud m30b35 mis on tulnud e34 pealt , kĂ€pad on kellegi oma looming tunduvad isegi toimivat. Auto eesti jĂ”udis kĂ€is 4 pĂŒtaga esimese hurraga arvasin kohe ,et ehk on kyynaldes asi sai siis vahetatud kuid ei muutnud midagi. JĂ€rgmisena tuli ĂŒks tuttav sauna kes ise tegeles too hetk 635i mootoriga. Sai siis natuke nĂ€pitud ja proovitud kui ikka ei miskit. LĂ”puks otsustasin surved Ă€ra mÔÔta esimese laksuga oli seis selline 1)0 2)4 3)5 4)3 5)5 6)4. Peale seda ehmatas Ă€ra tĂ€itsa mĂ”tlesin ,et on Ă”htal mootor. VĂ”tsime kkk maha ning oh imet klapid olid tĂ€iesti valesti regullitud lasime mootori surnud seisu ning reguleerisime kĂ€ega Ă€ra klapid ja sai surved igas silindri 6-7 peale. Pöördeid andes kĂ€is nagu kell kuid tĂŒhikĂ€igul oli arusaada ,et kuskilt saab lisa Ă”hku.
Kuna autol tagatiivad kobrutasid siis olin skeptilinr ka keresuhtes sai siis seest tĂŒhjaks visatud ning eks pildid rÀÀgivad enda eest.
Â
Â