Hüppa postitusse
Postitatud

Tere,

 

Tundub, et M40B16 ja M40B18 mootorile enam uusi kolbe Mahle ning muude tootjate poolt ei toodeta. Kataloog näitab nii standard kui ka remondimõõte kuid reaalselt neid osta ei saa. Kas keegi oskab juhatada kust võiks neid veel leida?

Esiletõstetud vastused

  • Autor

H2 ei paku kui VIN-kood sisestada. Saatsin Mahle üldmailile küsimuse, vaatame kas ja mis vastavad.

See vin-koodi search tundub kahtlane. Kui koodid eraldi sisse lüüa, siis ikka näitab saadavust. Saada pigem kiri h2 ja uuri neid koode, mis realoemist või bmwfansist saadaval on.

 

318ikolvid.PNG.612d758d3522b66c39b0e18f0f0ca660.PNG

Tühi paanika

Suure tootjad nagu mahle ei hoia 24/7 365 selliseid asju ladudes. Toodavad mingi portsu, rullikamehed ostavad ära, saavad otsa. Hiljem ring kordub. 

Mahle ladu näitab, et planeeritud uus partii võiks saabuda tootmisest 17.12.2019, kuid see ei tähenda, et need kohe jõuavad poe letti, ning arvestades detsembri kuud, siis enne jaanuari teist nädalat ei toimu miskit.

 

Muudetud , muutis Leks

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Leks - kas see Mahle laoseisu nägemine on sinu privileeg või on see avalikult kusagil üleval ning kõigile nähtav?

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Kolbide saadavusega on hetkel nii, et esimese remondi mõõt 84,25 on Mahle tehases olemas ning tarne umbes 2 nädalat. Enda jaoks olen aga ilusaks mõtelnud teise remondi ehk 84,50 mm kolvid. Lähevad Jaanuaris tootmisesse, ladu hetkel tühi. Väike võit on see, et kui puurida mootori plokk II remondi mõõtu  suureneb kubatuur tagasihoidlikud 22 cm3. 

  • Autor

Jah, õige ta on. Ja mida sa loodad leida nende e30 moororite mõõtmisel mis kõik on sõitnud 300.000- 600.000 km? Et pole mingit kulumist? Arvestades praegust jõuluaega võib tõesti imede peale loota.

Tegelikult on nii plokk kui ka väntvõll käinud Kadaka teel vastavast töökojast läbi ning kenasti üle mõõdetud. Oleks ka I remodi mõõdust piisanud. Standard 84,0 kobide ja ainult uute rõngaste puhul jääb rõnga paisumispilu min. 0,5 mm. Ei aita ka remondi mõõdus rõngaste parajaks lihvimine 0,25 mm vahe peale kuna silindri sein kulub ovaalselt mitte radiaalselt. 

Matemaatiliselt on võit 1% ehk väga väike. Küll aga saab kap. remonditud mootor olema reaalselt oluliselt parem väsinud 9- 10 atm kompressiooniga veteranist.

 

Muudetud , muutis loonik

Järelduste all mõtlesin ma remontmõõdu astme peale, mitte seda ,et üldse pole mõtet teha. Ning ega siis remontmõõdus rõngaid vanale kolvile peale panda. :ipb-smile:

Retsept muidugi selle eest, et sellist mootorit nii mahukalt teha viitsid.

 

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor

Lõpuks jõudsid 0,5 mm remondi mõõdus kolvid minuni. Tellisin need läbi KG Knuttsoni. Homme viin mootoriploki Kadaka teele Devtjonoševi töökotta puurimisele.

 

5520E8A3-092E-43D0-822D-2633ECE496A7.jpeg

  • Autor

Jah - on kolinud Kadaka teele ABC-Ehitusest üks maja kesklinna poole. Garaaziboks sisehoovis kohe enne seda kui Kadaka tee paremale käändub.

Muudetud , muutis loonik

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus