Hüppa postitusse

Veeleke autos, terve põhjamatt ja ka pagasnik.


Soovitatud postitused

Olen probleemi üritanud leida juba poolteist aastat, terve k*radima google läbi kamminud ja ei mitte mingit tulemust. Terve põhjamatt on märg( vesi umb 1cm sügavune kui on vihmane ilm), olen vaadanud üle kõik äravoolu kohad ning nad ka puhtaks teinud.Põhjas on 0 roostet, niiet sealt ka vesi sisse tungida ei saa. Uksetihendidest ei ole mitte mingit varianti kuskohast saaks vesi sisse tungida(uksetihendid on seestpoolt alati kuivad ja nende alt ei jookse mingit veejada ka).  Pagasniku lekke probleem on ilmselt praoline tuli, mis on tihtipeale vett täis, pagasniku lekke pärast ma väga ei muretse ka, sest see on minimaalne.

Milles saaks probleem olla? :ipb-sad:

Tosool ei kao. Auto on ilma konditsioneerita ja katuseluugita.

Preface lift M10B18 karburaatoriga.

Oleksin ülimalt tänulik kui keegi aitaks probleemile laheduse leida. Tänutasuks võin anda igasuguseid m10 pritsung mootori juppe, mis mul leidub.

 

IMG_1748.JPG

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/19609-veeleke-autos-terve-p%C3%B5hjamatt-ja-ka-pagasnik/
Jaga teistel saitidel

raitz330 - kaitsmekarbi juurest tegin juba mastiksiga ära ja sama ka küljetiiva alt(seal olid praod, millest vesi sisse tuli) leke läks väiksemaks, aga ei kadunud täielikult ära.

eix22 - olen vaadanud su nõuandeid, et võib olla uksekile jne. Aga uurisin, lasin vett sisse jne, kõik voolas ilusti sealt välja kuskohast peab jooksma(ukse nurgas olev veeäravoolu auk)

Mõlemad uksepolstrid kiskusin ära ja ei näinud mingisugust kile seal. Minuteada tuli ta ka originaalis ilma kiledeta, sest keegi pole varem polstreid ära võtnud (auto on olnud 22a ühe pere käes) 

IMG_0630.JPG

IMG_0731.JPG

Kui seal midagi pole ,jookseb vesi kolinal sisse, samuti palju muid probleeme selle puudumisel. Testinud ja näinud . Ilma vaiba ja polstrita/kileta autol oli räme lomp sees peale vihma. Auto oli pisut viltu ka muidugi. Oma täiesti komplektsel autol oli sama jama.

Pagassi vesi saab edukalt tulla tagaistujate jalgade alla. Pagassi tulekust ka üks näide.  Tihendiserva nurkades on kerepleki liitekohad ,kus plekk üksteise peal. Auto jälle natuke viltu, esiots allpool, vesi kogunes rohkem klaasipoolsetesse nurkadesse ja ajas tihendiserva alt sisse sealtsamast topeltpleki kohast üle serva. Jällegi näpitud lugu, kuna pagassitihend originaalis/ uuena möginat täis kui plekiserva sisse surud ja ei ole mõeldud ära kakkumiseks. Küljepeal tuulutuse klappide tihendid on paljudel pooleks, kui liitekoht ülespoole, siis jällegi jookseb vesi pagassi taskutesse. Ees kahelpool vent restide all on vee ärajooksud, tavaline asi et juhipool rooste tegutseb ja on tee salongi avanud. Pildil näha ka, et seal miski porri kokku keeratud juba .

Aku pool siis akualus üle vaadata. Ahju ja kere vahelt saab tulla.

Esiklaasi kallal pole keegi nööriga vägivallatsenud? Tundub tihend imelikult või pilt petab. Kui seal nööri lugu on olnud, siis pole rohkem vaja otsida.

Ühesõnaga 100 kohast saab sisse tulla see vesi, masinat nähes ei oleks vaja pead murda nii palju ja oleks kiirelt selge.

  • Meeldib 3

Eix - mõtlesin et kisun siis polstri ka juppideks, ja täiesti õigus, polster on märga saanud, vaatasin tüübleid ja need olid eri värvidega + mingisugust klambrite pornot on polstril tehtud. Oskad äkki öelda missugust kile sinna panna ja kust neid saada võiks? Kui see viga peaks lekked parandama, siis olen küll mingi teene võlgu :ipb-happy-smile:

96920C70-4483-469D-B5D0-A9BF4FC9C36D.jpeg

6A2BB1F8-6944-490E-A747-6C5EE276870C.jpeg

Esiklaasi vahetati ka eelmise omaniku poolt ~4 a tagasi, kuid pole osanud küsida kas pandi nööriga vms, igatahes tihendi juhipoolne ülemine nurk on küll kuidagi sisse koolunud, panin sinna ka silikooni. Pagassi ühendusnurkadeni ma polegi jõudnud :ipb-confounded:

Klambrid on originaalis. Polstri enda taga peab ka veel õhuke poroloniga pvc olema. Kile on ukse küljes liimiga ,et sealt tolm, vesi ja niiskus sisse ei tuleks. Juhi nurk väljast parandatud ja silikonitatud sul. See kolmnurkne ava ülevalpool küljel, mille kõrval pikk ovaalne ava, see ongi vee jooksu koht, kust ilmselt roostes sul ja vett sisse ajab. Kalla vent restist sisse ja vaata salongist.

Taga istmeall jookseb koopast toru benapaagi juurde, kus paagi vent torud sees. See võib ka auklik olla salongis ja vesi tuleb koopast sisse. Tagatuletihendid on preface probleem. Samuti peavad amordi tugipukkidel olema tihendid all (üliharva näinud , kui on olemas).See küll vett suurtes kogustes sisseei saa ajada, aga mine tea. Koopad seest korras? Kuskil auk sees, on kohe vesi taga. Tanketoru pool just roostetavad kõik need paagi kinnitused ja tanketoru ümbrus ise ka.

Tee pilti esi ja tagaklaasitihendist väljastpoolt ja seestpoolt. 

  • Meeldib 1

Täna mässasin päev otsa auto kallal, ja kiskusin terve sisu koos vaibaga välja. Kastsin peaaegu igaltpoolt autot kuuma veega üle ja kohad kust nägin et vett sisse uhus olid, kaitsmekarbi alt ikkagi ja kuskilt aku alt jookseb ka sisse. Uksevahelt (polstri tagant) ma märkasin et kogus oli vägagi minimaalne mis seal põrandale pritsis, aga midagi siiski tuli. 

Polstril on pvc kate olemas, võtsin selle ise ära, et polstrit näha. (Nüüd kokku pandud uuesti)

Aknatihendite vahel sai ka täna veega möllatud, aga ei näinud lekkeid.

26AB1D93-414D-41D1-A0C6-5BEEFD829D81.jpeg

B31D56B4-9EC8-4C4B-AD27-59B5801CAB76.jpeg

7D65E55C-2834-4927-BCE1-1F01713B3F0A.jpeg

62DE7C7B-FA1B-404F-8A83-E52E87BFBBC4.jpeg

Kahjuks viisin eile auto maale, tegin niipalju pilte kui oskasin ja tulin linna tagasi aga akende piilarid jäid pildistamata. Aga leidsin koha mis on see aasta sinna roostetanud, kust ka väga ohtralt vett tuleb, kuid see oli ainuke silmmärkav lekkeauk

7C51C759-AAFC-4C2B-9605-3B2048676050.jpeg

Viimase pildi tilk ilmselt ahjust või ahju tihendi vahelt.

 

Eelviimase pildi rooste on kaitsmekarbi alune nurk ja lanseka ühendus kere külge- see tähendab- tiib maha, armatuur välja, armatuuri alune müraisolatsioon välja ja ideaalis juhtmestik ka välja. Kusjuures kapotialt ei pruugi see auk üldse näha olla aga kui tiiva maha võtad siis küljepealt august salong paistab. Kapotiall on see nurk mastiksiga kaetud, mis tähendab kahjuks, et mastiksi alt voolab vesi kuni poolraamini ja aitab tervel serval roostetada.20160720_201333.jpg.f16d7e17caa6e02dbb5559075cb82c21.jpg

  • Meeldib 1

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus