Hüppa postitusse

Esiletõstetud vastused

comment_9916
ei hakanud uut teemat tegema aga küsimus selline: Kui ma panen e30-le taha coiloverid(amort koos vedruga) ja originaal vedru võtan vahelt ära, kas see võib kuidagi halvasti mõjuda õõtshoobadele?

Räägi parem mis coiliga on tegemist ning mis hinnaklassis?

comment_9915
õõts õõtsaks, amordikann pole ju ette nähtud autot kandma, juba niisama amordiga ainuüksi mädanevad ära need kohad.

Sõidetakse nendega ka ilma probleemita, kellel käed otsas teeb tugevdused lisaks,

see raha köömes coili enda kõrval :wink:

comment_9912

Sõidetakse nendega ka ilma probleemita, kellel käed otsas teeb tugevdused lisaks,

see raha köömes coili enda kõrval :wink:

No selge. Nagunii peab ülemised kinnitused natukene ümber tegema. Rauda juurde keevitadada oskan :P

comment_9905

Olin haige natuke aega ja tahaks ilgelt miljonit võita (hea oleks kui saaks eurodes).. Oskad aidata?

Kui minu nimi just passis pole siis vist ei ole, aga võin endale võtta, kui soovid ta mulle anda..

Ei tahtnud kedagi solvata, ega enda arust ka seda ei teinud.

Alati võib ju erasõnumi ka saata, ei tahaks teemat enam läbustada :)

comment_9899

üldiselt on ikka suurimaks teguriks coili valimisel kasutusala, tänavasõiduks

on suur lollus sellised asjad omale alla keerata, müüakse piisavalt häid amorte

ja vedrusid niisama eraldi ka. Kes teist muudab auto kõrgust iga nädala järel? :P

comment_9897

tagumised coilid sobivad peaaegu 1:1-le. Vaja ainult amordi alumine kummipuksis olev metall puks vahetada m12 poldile sobiva vastu. Ülemine kinnitus sobib 1:1-le. Probleem võib tekkida selles et vedru võib kergelt vastu kere hakata käima.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus