Siim-O Postitatud 11. jaanuar 2011 Postitatud 11. jaanuar 2011 ei hakanud uut teemat tegema aga küsimus selline: Kui ma panen e30-le taha coiloverid(amort koos vedruga) ja originaal vedru võtan vahelt ära, kas see võib kuidagi halvasti mõjuda õõtshoobadele?
christian Postitatud 11. jaanuar 2011 Postitatud 11. jaanuar 2011 E30 coiloverid on ju eraldi vedruga, nii palju kui olen näinud. On olemas ka ühes tükis kindlasti, kuid need juba vähe spetsiifilisemad.
Siim-O Postitatud 12. jaanuar 2011 Postitatud 12. jaanuar 2011 no mul on olemas coilid mis sobivad alla 1:1-le. Aga küsimus ongi selles et kas õõtsad peavad vastu
eix22 Postitatud 12. jaanuar 2011 Postitatud 12. jaanuar 2011 õõts õõtsaks, amordikann pole ju ette nähtud autot kandma, juba niisama amordiga ainuüksi mädanevad ära need kohad.
marslane Postitatud 12. jaanuar 2011 Postitatud 12. jaanuar 2011 ei hakanud uut teemat tegema aga küsimus selline: Kui ma panen e30-le taha coiloverid(amort koos vedruga) ja originaal vedru võtan vahelt ära, kas see võib kuidagi halvasti mõjuda õõtshoobadele? Räägi parem mis coiliga on tegemist ning mis hinnaklassis?
Turbiin Postitatud 12. jaanuar 2011 Postitatud 12. jaanuar 2011 õõts õõtsaks, amordikann pole ju ette nähtud autot kandma, juba niisama amordiga ainuüksi mädanevad ära need kohad. Sõidetakse nendega ka ilma probleemita, kellel käed otsas teeb tugevdused lisaks, see raha köömes coili enda kõrval :wink:
Siim-O Postitatud 13. jaanuar 2011 Postitatud 13. jaanuar 2011 Räägi parem mis coiliga on tegemist ning mis hinnaklassis? t.coilid umbes 1250.-eeki ja vw jetta coupe alt pärit.
Siim-O Postitatud 13. jaanuar 2011 Postitatud 13. jaanuar 2011 Sõidetakse nendega ka ilma probleemita, kellel käed otsas teeb tugevdused lisaks, see raha köömes coili enda kõrval :wink: No selge. Nagunii peab ülemised kinnitused natukene ümber tegema. Rauda juurde keevitadada oskan
m20b20 Postitatud 13. jaanuar 2011 Postitatud 13. jaanuar 2011 ohjah tuuning... Mis sul häda? Sinu auto või?
christian Postitatud 13. jaanuar 2011 Postitatud 13. jaanuar 2011 Olin haige natuke aega ja tahaks ilgelt miljonit võita (hea oleks kui saaks eurodes).. Oskad aidata? Kui minu nimi just passis pole siis vist ei ole, aga võin endale võtta, kui soovid ta mulle anda.. Ei tahtnud kedagi solvata, ega enda arust ka seda ei teinud. Alati võib ju erasõnumi ka saata, ei tahaks teemat enam läbustada
Turbiin Postitatud 14. jaanuar 2011 Postitatud 14. jaanuar 2011 üldiselt on ikka suurimaks teguriks coili valimisel kasutusala, tänavasõiduks on suur lollus sellised asjad omale alla keerata, müüakse piisavalt häid amorte ja vedrusid niisama eraldi ka. Kes teist muudab auto kõrgust iga nädala järel?
tanel12 Postitatud 14. jaanuar 2011 Postitatud 14. jaanuar 2011 Colid madaldavad lihtsalt rohkem ja vw puhul nt maksab odava coili ring samapalju kui ühe ratta sport vedru ja amort kokku. E30'le kahjuks Jom ega muu odava firma coile vist ei pakuta.
Siim-O Postitatud 14. jaanuar 2011 Postitatud 14. jaanuar 2011 tagumised coilid sobivad peaaegu 1:1-le. Vaja ainult amordi alumine kummipuksis olev metall puks vahetada m12 poldile sobiva vastu. Ülemine kinnitus sobib 1:1-le. Probleem võib tekkida selles et vedru võib kergelt vastu kere hakata käima.
tanel12 Postitatud 15. jaanuar 2011 Postitatud 15. jaanuar 2011 Aga esiotsale saab ka midagi sobitada?
Trax Postitatud 23. jaanuar 2011 Postitatud 23. jaanuar 2011 Aga esiotsale saab ka midagi sobitada?ostad korraliku 51mm püstaku,sinna amordi ja teed ise neist coilid.
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse