Postitatud 21. juuni 20177 a comment_119299 Kuskohast oleks kõige parem vedada pluss kaabel kapotialt pagasnikusse? Just läbiviik tulemüürist huvitab.
21. juuni 20177 a comment_119300 Originaalkohast vast kõige õigem/lihtsam. Eks ta suht pusimine ole aga läbi läheb.
21. juuni 20177 a comment_119303 Valmidust ka pole? Enda omal ka polnud midagi eriti näha aga haamriga nats togides tuli ilusti ovaalne auk sisse.
21. juuni 20177 a comment_119307 Õhkõrn rant peaks olema jah. Oleneb palju sul seda mastiksit/värvi seal on.
21. juuni 20177 a comment_119312 see koht on kõigil valmiduses, millele akut taha saab panna. Ilmselt alla 09/84 tõesti pole, neile ei saa akut pagassi panna ka originaalkohta ilma kere ümber keevitamata.
21. juuni 20177 a comment_119314 Selle vist peaks saama tegelt eest ära koputada? Vähemalt mingit aega tagasi lugesin kusagilt välismaa foorumitest seda. Ise ajasin kiiruga selle mootorijuhtmete august läbi. Nädalavahetusel peakski süvenema ja õigest august selle läbi surama.
21. juuni 20177 a comment_119319 Originaalauk tuleb koputades lahti, seda on mõistlik kasutada siis kui on olemas originaalne akukaabel, vastasel juhul võib plekiserv hakata kaabli isolatsiooni rikkuma, arvestades seda painet mis seal olema saab. Seal samas on ka konditsioneeri torude ava mis samuti koputades ära tuleb- see ava on sõidusuunas mitte risti nagu akukaabli auk. 3 võimalus on isolaatoriga läbiviik teha kui mingi reissinguga tegu- astmega puksid mis tagavad selle, et läbiv polt kerega kokku ei puutu
Kuskohast oleks kõige parem vedada pluss kaabel kapotialt pagasnikusse? Just läbiviik tulemüürist huvitab.