Hüppa postitusse

M20b20 jõnksutab.


Soovitatud postitused

Oskab keegi aidata kaasa, m20b20 ühtlase sõiduga jõnksutab (sureb hetkeks välja, tahhokas kukub nulli), lisaks pööre lainetab tühikäigul.

 Õhulugeja kontrollitud- töötab, kuid ei saa reguleerida algasendisse. Vedru reguleeritud nii, et ~25% on algasend.

Lambda näit püsib ka stabiilne 0,9v kandis, ei muutu aga see võib olla põhjustatud muudest asjadest (multimeetriga mõõtmise tulem?). Mootori lonkamine tundus taktis käima kütusepaagi tuulutus klapiga, kuid see vahelt välja võetud ja pimedaks tehtud. Kellegil kogemusi?

Otsinud olen vaakumlekkeid, leidsin ja paremaks ei läinud.

Üritasin ka lambda pinget mõõtes ka õhukulu lugejat reguleerida. Kui sain pinge 0,6v peale siis poos mootor koormuse all hingest kinni. Segukruvi (õhulugeja küljes, bimmer foorumi järgi peaks segukruvi olema) keerasin veidi koomale, persedüno järgi oli nii veidi parem. Enne oli 4,75 ringi lahti nüüd 3,75. Õhukulu lugejat sai ja mõned nõksud koomale keeratud. 

Vea tekke kohta ei tea, ostes oli sisselaskesse lekkiv rõhuregulaator peal, seega ei saanud kogu infot mootori töötamise kohta.

Ehk oskab keegi aidata või keegi targem vaataks üle, ideaalis pärnus.

Ahjaa, 95kw moto ja vb kuidagi seotud aga ka ökonomeeter ei tööta. 

Lisaks heitgaasi näite raske kätte saada ja bensa hais järgi.

 

Muudetud , muutis Aho
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/17284-m20b20-j%C3%B5nksutab/
Jaga teistel saitidel

Kui sul tahhomeeter ka nulli kukub samal ajal kui jõnksutab siis üsna tõenäoline et tegu elektrilise probleemiga. See "reguleeritud" õhulugeja viska üle õla ja otsi uus, selline mida pole näpitud enne. Vedru pingeid seadistatakse tehases ja seal midagi üle reguleerida pole. Nn. segu kruvi on CO tarbeks ja sedagi häälestatakse vajadusel kollektorite pealt gaasianalüsaatoriga, samuti parem mitte näppida.

 

Alustuseks kontrolliks-puhastaks massid, vaataks C191 pistiku luttide alla (pihusti lati pistik sisselaskekolle all) - kui korrodeerunud ja signaale läbi ei anna siis jama majas. Vända anduri ahel kontrollida, samuti andur ise ja võimalik ka et andur lihtsalt sedavõrd räpane et rihmarattalt hammaste lugemine raskendatud. Tahhoka nulli kukkumine võib viidata sellele et ajust kaob pöörete signaal ja see on vända anduri rikke otsene sümptom.

Muidugi veakohti on palju ja otsida võib halliks ennast kuna need rikked on sageli kõik isemoodi tekkinud ja lahendused ka erinevad.

 

 

 

 

  • Meeldib 1
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/17284-m20b20-j%C3%B5nksutab/#findComment-113726
Jaga teistel saitidel

Lambda näit peaks siinusgraafik olema, suvalise multimeetriga seda väga ei mõõda. Kindlasti ei ole see ühtlane väärtus, vaid peabki pidevalt muutuma. Väljasuremise kohta ei oska öelda, aga muidu tunduks tüüpiline lambda või/ja õhulugeja mure olevat.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/17284-m20b20-j%C3%B5nksutab/#findComment-113737
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus