Oskab keegi aidata kaasa, m20b20 ühtlase sõiduga jõnksutab (sureb hetkeks välja, tahhokas kukub nulli), lisaks pööre lainetab tühikäigul.
Õhulugeja kontrollitud- töötab, kuid ei saa reguleerida algasendisse. Vedru reguleeritud nii, et ~25% on algasend.
Lambda näit püsib ka stabiilne 0,9v kandis, ei muutu aga see võib olla põhjustatud muudest asjadest (multimeetriga mõõtmise tulem?). Mootori lonkamine tundus taktis käima kütusepaagi tuulutus klapiga, kuid see vahelt välja võetud ja pimedaks tehtud. Kellegil kogemusi?
Otsinud olen vaakumlekkeid, leidsin ja paremaks ei läinud.
Üritasin ka lambda pinget mõõtes ka õhukulu lugejat reguleerida. Kui sain pinge 0,6v peale siis poos mootor koormuse all hingest kinni. Segukruvi (õhulugeja küljes, bimmer foorumi järgi peaks segukruvi olema) keerasin veidi koomale, persedüno järgi oli nii veidi parem. Enne oli 4,75 ringi lahti nüüd 3,75. Õhukulu lugejat sai ja mõned nõksud koomale keeratud.
Vea tekke kohta ei tea, ostes oli sisselaskesse lekkiv rõhuregulaator peal, seega ei saanud kogu infot mootori töötamise kohta.
Ehk oskab keegi aidata või keegi targem vaataks üle, ideaalis pärnus.
Ahjaa, 95kw moto ja vb kuidagi seotud aga ka ökonomeeter ei tööta.
Lisaks heitgaasi näite raske kätte saada ja bensa hais järgi.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Oskab keegi aidata kaasa, m20b20 ühtlase sõiduga jõnksutab (sureb hetkeks välja, tahhokas kukub nulli), lisaks pööre lainetab tühikäigul.
Õhulugeja kontrollitud- töötab, kuid ei saa reguleerida algasendisse. Vedru reguleeritud nii, et ~25% on algasend.
Lambda näit püsib ka stabiilne 0,9v kandis, ei muutu aga see võib olla põhjustatud muudest asjadest (multimeetriga mõõtmise tulem?). Mootori lonkamine tundus taktis käima kütusepaagi tuulutus klapiga, kuid see vahelt välja võetud ja pimedaks tehtud. Kellegil kogemusi?
Otsinud olen vaakumlekkeid, leidsin ja paremaks ei läinud.
Üritasin ka lambda pinget mõõtes ka õhukulu lugejat reguleerida. Kui sain pinge 0,6v peale siis poos mootor koormuse all hingest kinni. Segukruvi (õhulugeja küljes, bimmer foorumi järgi peaks segukruvi olema) keerasin veidi koomale, persedüno järgi oli nii veidi parem. Enne oli 4,75 ringi lahti nüüd 3,75. Õhukulu lugejat sai ja mõned nõksud koomale keeratud.
Vea tekke kohta ei tea, ostes oli sisselaskesse lekkiv rõhuregulaator peal, seega ei saanud kogu infot mootori töötamise kohta.
Ehk oskab keegi aidata või keegi targem vaataks üle, ideaalis pärnus.
Ahjaa, 95kw moto ja vb kuidagi seotud aga ka ökonomeeter ei tööta.
Lisaks heitgaasi näite raske kätte saada ja bensa hais järgi.
Muudetud , muutis Aho