Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
TCT

316 1989.a m40b16 Mootori vahetus

Küsimus

Tere kõigile! 

 

Olen siin uus, nii et ärge väga kõvasti lööge palun!  

Sai siis soetatud endale e30, sedaan, 89.aasta m40b16 mootoriga ja automaat kastiga. Pikemas perspektiivis sooviks mootori ja kasti vahetada millegi võimasama vastu( ei mõtle mingit ulme teemasid nagu v8 jne.) Aga küsimus siis järgmine; Millised mootorid ja kastid sobivad sellele kerele kõige paremini, et oleks võimalikult vähe lisatööd mingite käppade jms ümberehitamisel? Ühesõnaga mis mootor sobiks kõige paremini, ja mida ei oleks ulmekallis teha. 

 

Ette tänades!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 4 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kõige lihtsam on osta e30'le paigaldatud mootoreid. Nii R4 kui ka R6 mootoreid. Võimsamate originaalmootorite kättesaadavus on mingis mõttes küsimärgi all, kuna liiga odava raha eest neid enam ei saa. Uuematüübi mootorite paigaldus eeldab juba teatud ümberehitusi ning üleüldse igasuguse ümberehitamisega kaotab auto oma originaalsuse osas väärtust. Kui originaalmootorite valikust vaadata, siis KUI vahetada, võtaks kas 1.8iS M42B18 100kw R4 mootori või juba 2.5 R6 M20B25 125kW/126kW mootoritest ühe. Turul neid igapäevaselt kaugeltki mitte ei kohta ning paljud on üsna täbarasse seisu lastud. Küll aga meelitava rahasumma eest on ehk mõni, kes oma heast komplektist loobuks. Tasub sel juhul varuosade rubriiki ostuteema teha. Kui sa R6 mootori paned (või misiganes võimsama mootori paigaldad), eeldab ka veermik soovituslikult ümberehitusi ehk laias laastus jämedamaid püstakuid, jäigemat vedru, upgrade'itud pidurisüsteemi jne, kuna mootor on võimsam ja raskem ning praeguses seades autoga on seda ebaefektiivsem/ohtlikum taltsutada ning sõit üleüldiselt saab ebamugavam. Tavalisel R4 veermikul ja vedrustusel pole ka kõige pikem eluiga, kui raskus ja jõunumbrid seda piinama hakkavad.
Kokkuvõttes, kui see 1.6 mootor on korras, siis sõidaks selle lõpuni + autol on on originaalseades tänasel päeval kindlasti üsna püsiv turuväärtus. Lõpetuseks pakun puusalt, et alla 500 euro ei leia ühtegi hästisäilinud või head remonti saanud mootorikomplekti e30 mootorivalikust, kui just kellelgi head lotokolmapäeva pole olnud ja leivahinnaga mõnest mootorist loobuda raatsib. 

Parimat!

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
22 minutit tagasi, Henrik ütles:

Kõige lihtsam on osta e30'le paigaldatud mootoreid. Nii R4 kui ka R6 mootoreid. Võimsamate originaalmootorite kättesaadavus on mingis mõttes küsimärgi all, kuna liiga odava raha eest neid enam ei saa. Uuematüübi mootorite paigaldus eeldab juba teatud ümberehitusi ning üleüldse igasuguse ümberehitamisega kaotab auto oma originaalsuse osas väärtust. Kui originaalmootorite valikust vaadata, siis KUI vahetada, võtaks kas 1.8iS M42B18 100kw R4 mootori või juba 2.5 R6 M20B25 125kW/126kW mootoritest ühe. Turul neid igapäevaselt kaugeltki mitte ei kohta ning paljud on üsna täbarasse seisu lastud. Küll aga meelitava rahasumma eest on ehk mõni, kes oma heast komplektist loobuks. Tasub sel juhul varuosade rubriiki ostuteema teha. Kui sa R6 mootori paned (või misiganes võimsama mootori paigaldad), eeldab ka veermik soovituslikult ümberehitusi ehk laias laastus jämedamaid püstakuid, jäigemat vedru, upgrade'itud pidurisüsteemi jne, kuna mootor on võimsam ja raskem ning praeguses seades autoga on seda ebaefektiivsem/ohtlikum taltsutada ning sõit üleüldiselt saab ebamugavam. Tavalisel R4 veermikul ja vedrustusel pole ka kõige pikem eluiga, kui raskus ja jõunumbrid seda piinama hakkavad.
Kokkuvõttes, kui see 1.6 mootor on korras, siis sõidaks selle lõpuni + autol on on originaalseades tänasel päeval kindlasti üsna püsiv turuväärtus. Lõpetuseks pakun puusalt, et alla 500 euro ei leia ühtegi hästisäilinud või head remonti saanud mootorikomplekti e30 mootorivalikust, kui just kellelgi head lotokolmapäeva pole olnud ja leivahinnaga mõnest mootorist loobuda raatsib. 

Parimat!

Suured tänud vastuse eest! 

Praegune mootor on korras küll, kuigi läbisõit juba üle 300)) ma arvan et ta vast varsti annab otsad ka, aga see selleks. Mure kohaks on rohkem see automaatkast, mis külmalt hoiab 1 käiku pikalt sees. Õli vahetatud aga see probleemi ei lahendanud... 

Aga eks ma hoian silmad lahti nende mootorite osas, ja ehk trehvab mõne elusa mootori veel leida!)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

siis on tõenäosus, et kast kutu varsti.

õlivahetusel puhastasid sõela ka ära? Magnetid olid metallipuru ka täis?

Neid m40 kaste on isegi liikunud siin foorumis, defka pole päris.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Mis puudutab hinda, siis ole sellega arvestamisel väga ettevaatlik. Omast kogemusest ütlen, et mootorivahetus oli tõesti oodatust kallim kui algul arvasin. moto(ma sain üldse pikka p****t)+ põhjalik remont, jõuülekande osad ja selline baas tehnika liikuma saamiseks maksab juba oma jagu, st et ei maksa ainult mootor üksi sellise ettevõtmise juures. Kui jah piudurid ja vedrustus ka veel otsa liita, siis korraga tuleks rahakotti väga suur vaakum. Järgemööda teha, siis ei pruugi aru saadagi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus