Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 112,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_66426

Autost ka.

Hakkas pööretel turtsuma,kaks küünalt oli ennast lahti kerinud:-)

Õnneks sain õigel ajal jaole ja asi korras.

Raibe ikka detoneerib,täna lähme seadistane veel,kurja,

miskid ikka nihu,süütenurk on kõigest 6 kraadi ja segu paigas.

Tuuningud kaa.

post-499-0-02608900-1377189290_thumb.jpg

comment_66451

kui süüde tõesti 6 kraadi ainult ja segu "paigas" siis võibolla tasuks tsekata kas hiina kollektor on veel ühes tükis. Võimalik, et wb näeb ühte, aga tegelik seis on midagi muud.

Muidugi pole ka ime, kui wb ise ära väsinud, aga seda peaks olema näha kohe, kui seadeid ja riistvara ei muutnud, aga segu muutus kahtlaselt.

Võibolla tasuks proovida meelega rohkem peale uputada, olenemata wb näidust ja anna teada mis sai.

 

edit: mõtlesin veel su probleemi üle ja kas ta detob kuskil väändemomendi maksimaal-alas? Kui tõesti segu korras ja süütenurk nii leebe, siis võib vabalt tegu olla näiteks katkise kolvirõngaga kahjuks.

Muudetud , muutis Fos4

comment_66533

Kollektor korras,segu on näitude järgi paigas,pole nii uputanud jh.Detob jah siis kui on vääne kõige suurem. Mõõdan siis kombresiooni ära, igas silindris.

Sõber kes seadistab läks kahjuks soome ära mõneks ajaks,nii-et tegevust ei toimu kuniks ta tagasi tuleb.

Aga karteris mingita survet ei ole jne, suht vähe usutav et rõngas katki?

comment_66568

veel ei tasu kurvastada, 5 kraadise süütega ei peagi kõrgel pöördel väga liikuma, sest sellel hetkel kui bensiin süttib on sinu kolb juba mõnda aega alla liikunud. Ma lugesin küll teema läbi, aga ei näinud, mis rõhuga sa sõidad? Kui juba kompressiooni mõõtma hakkad, siis tsekka jälle, mis värvi küünlad on.

 

edit: kui seadistaja sõber soomes ja küünlad valged, siis kangemat segu katsetada saad ka ilma map'e muutmata, tõsta lihtsalt accel.enrichment'i protsenti, siis jääb kaart samaks. Ega kui ise ei näpi siis ei saagi kunagi oskama  :beer:

Muudetud , muutis Fos4

  • 2 nädalat hiljem...
comment_67409

ei näinud hea välja,auto pesemata vast juba kuu aega :D

ja ikka ei tööta nii kuis peab.

muiduga ühe vea saime teada,walbro pena pump on peetis,panin kella 

külge ja rõhku tuli ainult 4,2 barri :huh:

hetkel org.pump küljes,niikaua kui ostab uue walbro

ja siis ei teis juttu,kaagi juurde pinki,saab numbri teada.

turboga sõidetus siis 4000 km 

comment_67470

Selle peetis walbro pumbaga rõhul all ka surve langes kahe peale.

Kohapeal lõi 4,2 barri ja org.pump lööb 6,5 bar.

Regulaator on ka nüüd 3 bar.

Kohapeal hoiab kolme peal ja rõhuall umb. 3,5 peal.

Muidugi ostan uue walbro pumba,eks siis näis.

Nv sai kõvasti sõidetud ja auto oli oma parimas konditsioonis, kuni tänase õhtuni.

Muidugi launch kontroll on tore asi,see sai siis eile peale ja kõvasti paugutamist.

 

 

post-499-0-61970200-1379358330_thumb.jpg

 

 

comment_67563

mj7cglfdrto4mtefqsjgjdy.jpg

 

:P

 

Väga lahe ehitamise teema :)

 

Kuna see mootor elab ilmselt suht palju piirajas siis soovitaks vaadata kas uued stock klapivedrud, mingi jäigem upgrade või vähemalt kuskil lasta paarist kasutatud komplektist üks jooks ühesuguse jäikusega vedrusid kokku komplekteerida. Kõrgel pöörel klappide "hõljumine" (klapp ei jõua veel korralikult sulguda kui juba uuesti ringile minnakse) on nookuritele kabelimats :bye:

Muudetud , muutis GTA

comment_67633

Arvan et nookurid poleks läinud kui oleksin launchi õigesti kasutanud.

Vajutasin siis launchi sisse,esimene käik sees,sidur lahti,launch maha,esimese käiguga piirajas ja ma ei tea miks 

vajutasin uuesti launchi nuppu. Ehk siis piirajas ja käik sees vajutasin uuesti nuppu,siis purunesid nookurid.

Eelneval päeval sai launchiga ikka kõvasti paugutatud ja midagi ei juhtunud.

Esialgu vahetan lihtsalt nookurid ära,eks näis kuis kestab.

Launchi seade ka ikka lahja:3,500 süüde ja pena ka väga tagasihoidlik.

Kui selline auto on siis ikka annad minna ka mitte ei uima teedel aga selline meeletu ja sihilik lõhkumine muidugi ei käi ;)

comment_67872

Tänaseks oli aeg kinni pandud siis dünotamiseks.

Aga koht oli see kuhu ma ei jõudnud :@

Enne minekud veel andsin korralikult laba et katsetada ja et asi pingis laiali ei lendaks.

Järgi andis siis sidur,boosti ajal siis libiseb.

Sees on tutikas audi aan korv ja bemmi v8 ketas.

Plaanis vist panna kuuelabaline ketas,kuid krt raha läheb raisk. :(

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.