Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_13881

1ratas alt

2 nr 5 kuuskandiga eemaldad piduriketta kinnitus poldi

3 nr 19 võtmega keerad lahti kaks pidurisupporti kelgu polti ja eemaldad pidurisuporti

4 eemaldad ketta

5 kruvikeerajat kasutades eemaldad ratalaagri tolmukaitse kapsli

6 keerad rattalaagri lahti( äkki 36 padrun)

7 eemaldad rattalaagri

ja siis paned kõik vastupidises järjekoras kokku tagasi

comment_13880

ma küll ei tea sinu tööriista pargi suurust ja võiamlusi aga kui sul puud8ub õhukese seinaga padrun nr "peast ei mäleta" siis võib jääda tegemata.

aga lühidalt:

ratas alt->support ära->ketas ära->mutri kate maha->stopper lahti-> mutter lahti-> nikerdad rummu maha->paned uue külge(määre ka vaja lisada)-> ja edasi juba tagurpidi tegevus

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_13572

Vahepealsetest tegemistest niipalju, et auto käis täna just sillastendis, kõik on nüüd ilusti paigas ja sõita väga mõnus. Igaks juhuks lasin amorte kontrollida, needki korras. Roolisüsteemist tuleb üks väike kolin likvideerida, aga muidu sõidab väga hästi.

Vanal raadiol lõpetas CD-mängija töölepingu ja kuna CD'd kuulan peaaegu igal päeval, siis tuli kohe uus hankida. Siit samast foorumist sain JVC kassetika, oran¾-punaka taustavalgusega. Mulle meeldib rohkem, kui see eelmine, praegune sobib antud masina ajastuga paremini kokku :) Ideaalis peaks millalgi jõudma sinna mingisugune E30 originaalmakk, aga hetkel pole see prioriteediks. JVC'ga tuli kaasa ka sama firma 6'ne CD-box, võib igati rahul olla.

Raadiost üks pilt kah, ega siin midagi väga näidata tegelikult pole :)

IMG_2269.JPG

  • Autor
comment_13500

Aastaks taas ülevaatus olemas. Läbi läks ilusti, vigu nagu polegi :D Kiita sai kah. Mainiti, et vana auto kohta igati viisakas masin. Sel suvel muid tõsiseid plaane polegi peale sõitmise :) Nüüd paari päeva jooksul läheb peale uus küünaldekomplekt, bensufilter, õlisid peaks kah tegelikult vahetama.

comment_13498
Raadiost üks pilt kah, ega siin midagi väga näidata tegelikult pole :)

Tead, nende vanakooli magnetooladega on hea, mitte kedagi ei ahvatle need seal.Mul on kah mingi vana JVC kärakas (oli vist) ja sellega on ka täpselt nii, et peakski paneeli ette unustama, siis keegi ei viitsi selle 100.- pärast möllama hakata.Ei tea, mulle ei meeldi need värvilised p*demajakad. :D

comment_13496
:) Siis me oleme asjast samal arvamusel. Ja see vana makk mängib täitsa hästi kah.

No mul vist veidikene "uuem", sest mul isegi RCA otsad maki taga olemas.Aga noh,voluum on keeratava nupuga ja pole liigset tilulilu küjes. :D

Valetasin,mul hoopis Panasoonik.

panasonic-cq-rdp103n.jpg

  • Autor
comment_13461

Kas keegi teadjam oskaks mulle öelda, et mis õli ja kui palju ma M10B18i 1.8 75 kW mootorisse panna võiks? Soovitage :wink: Kel äkki sama mootor ja kogemused. Viimati pandi teeninduses paar aastat tagasi, õli mark ja omadused ei ole absull meeles, muidu paneks jälle seda.

Ette tänades.

comment_13460

Ise kasutan juba pikemat aega castroli toodet oleneb mootorist kas pool või täissünt aga ma arvan et sinna sobiks kõige tavalisem castrol 10w40 poolsünt, aga kui nii kaua pole vahetatud siis oleks soovitatav ka mootor läbi pesta spets ainega, aga sellest oskab ehk einar pareminipajatada.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_12055

Kirjutaks kah miskit vahepeal. Suvi möödus rohkem sõites, remondiga ei tegelenud eriti :) Plaanisin sügisest ette võtta keretööd ja nii ta läkski. Lasin keevitada tagaratta koopa korralikult ära, samuti läks hästi ka tagumise amordikannuga, õigel ajal sai korda tehtud. Pagasnikupõhjas sai veel mõnes kohas roostesurmaga ja mastiksiga möllatud. Salongipõranda tegin ka osaliselt jälle üle koos roostesurma, mastiksi, autokere liimhermeetiku ja korrosiooniõliga. Nüüd võib südamerahuga matid jälle mõneks ajaks sisse panna. Akualus on hetkel ainuke koht, mis veel keevitust vajab. Nüüd asun vaikselt lihvimise, pahteldamise, ja välise rooste eemaldamise juurde, ideaalis saab auto veel sel aastal uue värvikihi, milleks ikka alpineweiss II. Põhja teen kah veel kindluse mõttes altpoolt üle, eelmine talv tegelikult sai korralikult tehtud. Lisaks ostsin jälle ühe M-tech viisaka välimusega rooli, samuti ostsin 15" kärgveljed, mis suvel sõite tegema hakkavad. Nipet-näpet veel vaja osta. Muredest niipalju, et roolilatt vajaks vahetust, termostaat tuleb uus panna, elektriakendest, roolivõimust ja kesklukusüsteemist ka ära ei ütleks, kuid eks aeg näitab, millal need ükskord saab :)

Paar pilti ka amordikannust ja rattakoopast:

http://fotoalbum.ee/photos/Henrik15/76116073

http://fotoalbum.ee/photos/Henrik15/76116081

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.