Hüppa postitusse
Postitatud
comment_26459

Panen siis enda auto ka üles. Masin valmistatud 1988 aastal ja ostetud Hollandist. Mudel 316i ja mootor 1.8 75kw M10. 16"speedline valuveljed ja sportvedrud eelmise omaniku poolt pandud. Taga veel veokonks. Liigub väga hästi. Sõitnud 210.000 km.

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/P7070110.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050080.JPG

http://www.hot.ee/henrik15/Henrik15/PC050078.JPG

Mõned pildid siis

  • Vastuseid 192
  • Vaatamisi 33,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tere jälle! Vastuseks eelpool räägitule - jõudu tarvis, auto liigub täitsa nobedalt. Pea aasta on mööda tiksunud viimasest sissekandest. Sügisel, talvel ja kevadel valitses vaikus. Auto veetis e

  • Tere jälle! Auto on vast oma poolteist kuud garaažis talveunes olnud. Suvel sai mitmed tuhanded kilomeetrid juurde mõõdetud. Möödus suhtkoht murevabalt. Tahtsin esimese soolani ära sõita, aga bemm p

  • Viimasest postitusest on möödunud umbes 9 kuud. Suvel tuli sõite tuhandete kilomeetrite jagu, mille hulka kuulusid ka otsad Salacgrivasse ning Riiga. Augusti lõpuks sai M10-mootoriga lugulaul mõneks a

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_22677

Vahepeal juhtund siis niipalju, et juhipoolne esitiib oli üsna roostes/kole ja keldris seisis veel üks samasugune, kuid selle lihvisin puhtaks, pahteldasin, kruntisin, värvisin ja lakkisin ja tulemus oli minu arust üsna korralik, kuid värvitud sai asi sprayga(valisin värvikoodi järgi täpse värvi!), kuid minu arust jäi üsna ilus ja vanast tiivast kindlasti kenam. Korda tehtud tiiba täna veel vana asemele ei jõudnud panna, aga varsti jõuab. Ja lisaks tuli meelde, et uus tiib tahab siiski altpoolt ka natuke iluravi saada(see koht, mis küljekarbi juurde kinnitub), sest alt veidi lömmis ja siis värvin mingi kivikaitsme või asjaga selle koha üle.

http://album.ee/node/17857195/50124808

http://album.ee/node/17857199/50124808

http://album.ee/node/17857215/50124808

http://album.ee/node/17857227/50124808

http://album.ee/node/17857243/50124808

Arvatavasti pean vahetama/korda tegema ka kõrvalistujapoolse esitiiva, sest ka tema pealt võib roostet ikka tublisti leida. Ja talvel kavatsen auto kerel kõik sellised kahtlased kohad üle käia.

Mootori ja tehnika poole pealt oskan öelda seda, et vahepeal sain uued(kasutatud, kuid korras) BOGE esiamordid, mida veel alla ei ole pannud, kuid loodetavasti töötavad ilusti ja siis lähiajal peaks saama nüüd nukkvõlli ja nookurid. Tegemist ühesõnaga on :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22638

Praeguseks sain tänu kasutaja buumer'ile plokikaane ja üritan millalgi peale panna ning tahaks amordid ka ära vahetada. Aga ei tea kas peaks amordid kuskil remontijatel laskma vahetada või vahetaks ise? Ja uurin natuke selle asja kohta ning siis otsustan. Muidu pole kunagi proovinud, aga eks näeb :wink:

comment_22628

Mis seal otsida. Pidurisuport lahti, rooliots lahti, õõtsa välimine sharniir lahti, ülevalt amordi kannu pealt kolm mutrit lahti. Nii saad püstaku alt ära. Siis tõmbad tõmmitsatega nats vedru pingesse, lased pealt amordil mutri lahti, võtad sealt padja ja muu mudru ära, võtad verdu küljest. Seejärel keerad amordi püstakust välja teine asemele ja kinni tagasi. Palju teha aga keerulist ei ole midagi. Põhiline ongi et oleks tõmmitsad vedru kokkutõmbamiseks olemas.

  • Autor
comment_22627

Selge :) aga nagu ma aru sain, on vaja mingeid tõmmitsaid. Ja eks loodan siis see nädal auto alla vaadata, aga olen kuulnud vist, et peale amortide võiks juba ka koos uute amortidega vahetada ka mingid leevendid ja tugilaagrid või midagi sellist? On mul õigus?

Henrik.

comment_22625
Selge :) aga nagu ma aru sain, on vaja mingeid tõmmitsaid. Ja eks loodan siis see nädal auto alla vaadata, aga olen kuulnud vist, et peale amortide võiks juba ka koos uute amortidega vahetada ka mingid leevendid ja tugilaagrid või midagi sellist? On mul õigus?

Henrik.

Tugilaagrid on küll jah aga need jäävad sulle näpuvahele kui toimid vastavalt impsionu juhendamisele kumbagil pool1. Edu autoga :wink:

  • Autor
comment_22617

Tänan, aga tekkis küsimus,et millised need tõmmitsad üldse on :oops: , leidsin kuskilt ladu24.ee mingeid, mis maksid üle 1000 eek aga kas need on tõesti sellised või on vaja midagi teistsugust amortide vahetusel.(päris kallid tundusid). Ei hakka küsimuste rubriigis nii väikseid asju küsima. Või on kellegil mingit pilti nendest jne. ( võibolla väga lollid küsimused mul :oops: , aga kuidas ma muidu õpin :) ).

  • Autor
comment_22615

Selge. Selliseid asju ise näind, nii et nüüd saan kindel olla, millised need on, aga endal neid pole, vaatan kas laenan kellegilt tuttavalt või siis ostan endale :wink: Loodan, et saan see nädal midagi ära teha.

Henrik.

comment_22614
Selge. Selliseid asju ise näind, nii et nüüd saan kindel olla, millised need on, aga endal neid pole, vaatan kas laenan kellegilt tuttavalt või siis ostan endale :wink: Loodan, et saan see nädal midagi ära teha.

Henrik.

Kui kodus või tuttaval kuskil keevitus on siis pole neid keeruline ka ise valmistada.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22474

Mõtlesin, et peaks teemat veidi värskendama 8) Vahepeal polegi midagi suurt juhtunud, aga vahetasin ühe esitiiva ära ning ostsin plokikaane tihendi, klapikambrikaane tihendi ja klapisääre tihendite komplekti. Aga plokikaan ise on endiselt vahetamata, sest käin koolis ja nädala sees vähe aega. Ja võibolla ongi õigem, et laseksin üldse kellegil kogenumal seda teha, sest ma küll alustasin selle maha võtmisega, aga vaja läheks veel niikuinii erinevaid võtmeid ja ise ei ole päris kindel ka, kuidas see plokikaan täpselt ära käib :roll: ning erinevate tööriistade jaoks pole raha ka nii vabalt kulutada. Üks tuttav ka tegeleb autoremondiga ja ütles, et saaks võibolla ise millalgi ära teha, aga sellest möödas mitu nädalat ja tal endal ka palju tööd ning kahtlen selles, et ta viitsib lähiajal jännata ja kui keegi näiteks arvab, et ta äkki tahaks ise proovida mingi summa eest selle töö ära teha, siis võib teada anda :wink:. Üksi ei tahaks siiski esimest korda teha, sest kardan, et teen veel midagi valesti :oops: Kuid loodan see aasta kellegi abiga korda teha, et jälle sõita saaks.

Henrik.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22294

Oi, täna oli hea päev :) Lõpuks ometi sai autol mootoris tähtsamad tihendid ja nookurid ning nukkvõll vahetatud. Klapid ka regullitud ja mootor teeb nüüd mitu korda vaiksemat häält kui enne ja väga mõnus on sõita.

Võtsin autol kulmud ka eest, alguses lihtsalt selleks, et neid uuesti üle värvida sest vana kiht pragunes, aga nii, kui kulmud maha kruvisin, hakkas auto kohe rohkem ilma nendeta meeldima :lol: Aga võibolla see mingi hetkemeeleolu ja kunagi äkki panen uuesti külge.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_22200

Täna igavusest puhastasin klapikambri kaant nii seest kui väljast. Väga hull nühkimine igatahes, eriti seestpoolt, seest oli paksu saastakihi all. Aga nüüd enam-vähem puhas. Mingi aeg teen autole ka mootoriketi ja rullikute vahetuse 8)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_21755

Kuna vanad amordid said täitsa ära sõidetud läksid täna uued alla. Ostsin siit foorumist juba ammu Boge amordid ette ära, aga ise amorte nüüd ei vahetanud ja selgus et need Boged liiga laiad( sobivad alates 318 is :roll: mudelile ja siis suurematele, endal tavaline 1.8, ise midagi selle suuruse koha pealt ei tea), aga õnneks oli tuttaval lukksepal paar KYB heas korras amorte olemas ja sai need alla ja tulemuseks vähem kolinat ja rehv ei käi vastu tiivaäärt enam :wink: Ja Boged panen müüki lähiajal. Vahepeal ostsin korroõli ja tegin tiibasid seest ja karpe üle ning samuti pagasnikust seest mõned kohad.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_20918

Nii, praegu nüüd auto umbes kuu aega seisnud aias. Vahepeal midagi teinud pole,aga mingi jama on sel autol. Olen teda selle kuu jooksul mitu korda käima proovind panna ja mõni kord on läinud. Tihtipeale võtit starteris keerates ei juhtu midagi. Aku on korras, selles olen nüüdseks veendunud. Mõnikord läheb ilusti käima nagu midagi poleks viga, aga teinekord ei tee mitte üht häält ja nii on juba mitmendat korda. Paar päeva tagasi panin auto käima, nüüd täna oli vaja teda aias ühest kohast teise liigutada, aga käima ei läind. Keegi äkki oskaks midagi öelda selle kohapealt? Äkki on mingid kontaktid või juhtmed jne, ega ma seda starterit ja elektrit väga ei tunne.

  • Autor
comment_20911

Aitäh vastamast, õhtul läksin uuesti proovima ja läks jälle käima :) . Imelik värk, mingi päev uurin starterit ikkagi lähemalt.

Nüüd asjast ka. Kuna täna sain käetoega tagaistme kätte,siis võtsin autol kõik sisu välja ja viisin keldrisse. Esiistmeid sai mõnest kohast veidi parandatud ja täna ostetud istmelt võtsin käetoe ning panin vanale istmele. Tulemuseks tagaiste koos käetoe ja peatugedega 8) Pilte ei saand teha, kuna digikas tuttava käes. Homme panen sisu jälle autosse ning ehk saan mingi pildi teha uuel nädalal. Kindalaegas sai uue lingi ning juhiistmel tuleb sees paar katkist trossi vahetada, kuna iste ei käi alla. Salongist on puudu veel terve käigukangi ümbrisnahk ja korralik käigukanginupp. Neid võib ps'is pakkuda, kui kellegil üle.

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20358

Starteri jama lahenes iseenesest. Ei tea, kas külma ilma pärast midagi seal jamas, aga praegu mitu nädalat tõmbab auto korralikult käima. Järgmine nädal üritan ülevaatusel käia. Üks mure ka tekkinud, nimelt kui esimene käik sisse panna, siis auto hakkab kohalt minema alles siis, kui sidur juba üsnagi üleval :? Muud käigud töötavad hästi. Varem hakkas auto esimese käiguga ikka tunduvalt rutem kohalt minema, kuid nüüd tuleb sidur kahtlaselt palju üles lasta enne, kui midagi toimuma hakkab. Ise pole mitte kunagi siduri ja käigukastiga tegelenud ja ei oska pakkuda ka milles asi (on siduri või käigukasti viga, vist ikka siduri ? ) Äkki keegi targem oskab öelda midagi selle koha pealt :wink:

Ette tänades, Henrik.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.