Hüppa postitusse
Postitatud

Tunnen, et miski häirib mind auto juures.

 

1. Tühikäik pole soojalt ja poolsoojalt eriti stabiilne. Tühikäigumootori vool 500-510 mA, kui kruvi täiesti kinni. Pöördeid umbes 700, aga ei ole päris ühtlane. Kui kruvi veidi lahti keerata, läheb stabiilseks, aga vool ja pööre tõuseb. See peaks olema vist 460 mA kandis?

 

2. Kütusekulu on üsna suur. Autol on küll aeglasem peaülekanne ja maanteel on pöördeid 2500, kuid mul on kahtlus, et ta ei peaks siiski jooma maanteel üle 10 sajale.

 

Temp andurid tundusid olema korras, soojeneb hästi, käivitusel (poolsoojalt) on tunda bensiinihõngu summutist. Poolsoojalt (seier veerandis) on ette tulnud kerget jõnksutamist vaikselt kiirendades.

 

Ehk jagab keegi kogemusi/mõtteid. Äkki muretsen liigselt.

Muudetud , muutis kurikristjan

Lahenduse pakkus eix22

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

  • Lahendus

See on ikka liig. 7 kanti maanteekulu on enamus e30-tel olenemata mootorist ette nähtud. Linnakulu erineb mootorite osas tunduvalt.

325e originaalseades peaks üks ökomaid olema, selle jaoks ta loodudki.

Palju sul ülekanne on ?

 

Ma võin niipalju öelda, et mul endal treib maanteel vaid 7,xx sajale rull, sellel 3,45 all. 

 

 

Mul kursavend kunagi sõitis originaal 325e-ga millel 3,64 all ja see tõesti treis ka maanteel 10L+ sajale. Maitea kas selle mootori juhtimine on selline, et võtab rohkem korralikult, kui pöördes rohkem on v milles asi. 325i ülemise otsa ja juhtimisega on väga öx

 

 

 

Noh maiteagi loogilisem on, et teie autodel on mõlemil sama viga, kuigi vb olla see mootor ongi selline. 

 

Igatahes mul on alumine ots sama ja kütuse kulu vahe maanteel oli temaga mingi 3L sajale. 

Kui tal seal 3,64 on, siis ta originaalseades enam pole. Ma nüüd tõesti ei teagi kas see põhjustab seda.

 

Samas mu kursavenna pill linnas sõites oli täiesti normaalse kuluga. Seega peaks nagu asi diffris kinni olema.

  • Autor

Originaaldifrit ei tahaks niisama tagasi panna, kuna see on lahtine ja mulle sobib LSD väga hästi. LSD element 3,64 seest sinna sisse ilmselt ei istu.

Linnakulu osas etteheiteid ei ole, 4. käiguga pööre 50 peal umbestäpselt 1500 ja kulu suht kontrolli all. 1. käik on muidugi üliaeglane.

Ilmselt pean asja veidi originaalimaks ümber kohandama, kuna tahaks masinat pigem rahulikuks kruiisiks, kui paigaltbürstimiseks.

Jah esimene käik muutub sellise kombinatsiooni puhul veidi mõttetuks sest masin ei käi pöördesse. Kiirendada vaja on mõistlik võtta 2. kohalt. Tema autol oli sama lugu.

 

Iseendast kui talvel ei sõida ja rahulikult kruiisida pole ka LSD-st mingit tolku

 

 

 

  • Autor

Ülekandearvu ja kulu kohalt on ilmselt asi selge, LSD vs lahtine differ diskussiooni ei olnud kahjuks :) plaanis arendada.

 

Keskenduks teisele teemale ka, tühikäik? Ehk on sellelt kohalt mõtteid.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus