Hüppa postitusse

BMW 325e '87 ja 327 Kupee Cobra

29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav.

Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga:

Vahetatud:

süüteluku põhi

õlid mootoris,kastis, reduktoris

vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling

esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor

reguleeritud klapid

Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus)

uued tagumised piduriklotsid

Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud.

Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud.

Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab.

tegemist siis:

1987a autoga

2.7l R6 95kw mootor

läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km

värvus hall

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk

tühimass 1140 kg

täismass 1580 kg

kandevõime 440 kg

Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud:

Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti

soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki

Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju.

Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi.

Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-)

Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin.

Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega

Sisse sai ka pioneer makk.

Tulevik:

uus ketas, korv ja survelaager on (Hind kokku on 4500.-)

korralikud uued esituled, vb ka tagatuled

toonklaas

udutuled või kaugtuled

parem muusika

külge vaja panna uus vasakpoolne poritiib+värvimine (kes teeb hästi ja soodsalt?)

tagaluugile "316" märk

piduriketaste ja klotside vahetus

uued euro nr. märgid

Pildid:

DSCF1827.JPG

DSCF1830.JPG

DSCF1831.JPG

DSCF1836.JPG

DSCF1837.JPG

DSCF1841.JPG

Muudetud , muutis cobra

  • Vastuseid 163
  • Vaatamisi 34,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jätkuvalt midagi pole muutunud. Ennem talve tõstsin kõrgemaks, panin alla talvekad et äkki on vaja sellega liikuda.....aga talve polnud ja puudus ka vajadus.   ÜV sai tehtud ja pärast s

  • Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal. Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.   Plokk O rõngastatud, or

  • Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Väga kõva töö oled ära teinud masinaga !

Huvitav oli vaadata neid pilte. JA hea et on ka sõpru kes aidata viitsivad ja siuke tunne jäi et teil sai seal kõvast nalja kah ;)

Aga edu sulle edaspidiseks kah ! :wink:

no eks tööd ole tehtud, väliselt pole hetkel midagi aru saada ja see ei olenud eriline mõte ka, peamine et veermik oleks korras ja mootor tuksuks. Ilma sõprade abita ei oleks sellist tööd iialgi ette võtnud, asendamatud....aga jah kerge jook ja nali käsikäes - nõnda saigi üks päev kell 7 hommikul ja teisel kell 5 hommikul magama.

Üritaks ka välimust teha, kuna jääb väga poolik ja paljud asjad hakkavad silma riivama, aga panga arvele ei tule sellist summat nagu oleks vaja.

ette rutates ütleks veel, et peaks jõudma kohale ka ühed vedrud ja amordid, eks näeb mida need endast kujutavad - eks siis ka juttu ja pilte

to be continued.....

Pikka juttu hetkel pole, aga küsiks küll, taha lähevad 9" x 16 veljed ja taga on -40mm madaldus ja sport amort. Kui laia rehvi saaks maksimumi peale panna, et koopasse käima ei hakkaks?

On kellegil infot selle kohta või teinud? hetkel olen kindel et 225/50/16 rehv on hea, idee poolest tahaks miskit 235/16 ja madala profiiliga

Mul oli on 16x 9 veljed ja rehvid peal 215/40/16 ning kui ikka taha keegi peale veel tuleb siis käib tiivaääre vastu õrnalt. Sõltub mis ET'ga sinu veljed on.

no mul on ET 15, mõnest kummivahetuse firmast läbi minema ja mõne kulunud rehvi küsima testimiseks, siis asi on kindel

no mul on ET 15, mõnest kummivahetuse firmast läbi minema ja mõne kulunud rehvi küsima testimiseks, siis asi on kindel

Mõne kulunud rehviga sa ju ei saavuta sama, mis uue rehviga...

Kahjuks ei ole ise ni kompetentne hetkel kommenteerimast ET'd, madaldust ja sinu velje mõõtu...

Edu,

Penu

seda küll jah, et päris õige pole selline tulemus, aga suuremalt jaolt peaks ikka pilt selge olema, kui mõõtmistega ET ja kuu seisude abil :)

igatahes ostan prooviks 225/50/16 rehvid ära, optimaalne mõõt - nende järgi siis hakkab seda ideaalset varjanti otsima edasi.

nädala vahetusel tulid kohale ka ebayst tellitud madaldusvedrud ees -60mm ja taga -40mm ja sport amordid. Seni kuni mina vedrusid vahetasin (üks amort oli konkreetselt kinni keevitatud püstaku külge - sain "uue" kasutatud püstaku) tegid teised pädevad isikud uusi taga koopaid, hulga keevitust ja pahteldamist ja kruntimist. Tahaks 19 aprill autoga Haapsalusse jõuda, aga päev-päevalt hakkan selles rohkem kahtlema, kuna tööd jagub veel palju.

igatahes ostan prooviks 225/50/16 rehvid ära, optimaalne mõõt - nende järgi siis hakkab seda ideaalset varjanti otsima edasi.

225/50 oleks 15" puhul optimaalne, mitte 16". Proovi ikka 225/45/16 või 225/40/16.

205/55/15 =606,5mm ... 225/45/16 =608,9mm

205/50/15 =586mm ... 225/40/16 =586,4mm

ei andnud rahu ikka - pidin ise järgi proovima, taha läksid prooviks alla 225/50/16 rehvid ja kui piisavalt suur inimene pagasnikusse panna siis hakkab vastu tiiva äärt käima, seega parim oleks ikka 225/40 rehv

Proovi leida 225/40 kasutatud, uued aint. Ma ajasin 225/35 taga aint 17 tollist ;) Aga muidu 225/45 on ka norm, pole mõtet rahvast vedada :wink:

Proovi leida 225/40 kasutatud, uued aint. Ma ajasin 225/35 taga aint 17 tollist ;) Aga muidu 225/45 on ka norm, pole mõtet rahvast vedada :wink:

no kui 40 mõõduga ei leia siis 45 oleks miinimum, tagant uksed kinni panna ja istmed välja võtta - siis keegi ei nuru taha istuma :D aga eks ta enamjaolt tuleb jah selline 2 inimese auto :)

Nonii, vahepeal tulid ebayst mingisugused punased vedrud ja kollased amordid kohale

dsc09223.jpg

flantsid velgede jaoks tehtud

dsc09061.jpg

veeeellll juppe

dsc09136.jpg

ega see värvija töö lihtne pole.....

dsc09177.jpg

ei ole.......

dsc09190.jpg

Päris näpitav raam juba:

dsc09246.jpg

velje proov:

dsc09276.jpg

liiga palju juppe, et ise mõistada....

dsc09382.jpg

no pidin selle pildi panema, aitab nüüd ka ;)

dsc09389.jpg

muud pildi siin: PILDID

Samas otsin autole sponsorit või rikast naist, ideid oleks veel palju aga finantsiline olukord pole kiita.

Aga vaikselt hakkab juba asja saama, päris kena näeb juba välja.

Äkki oskad öelda palju see kässeri süsteem maksma läks ja tagasilla puksid ;) Vastuse võid PS saata

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

vahepeal suutsid iseenesest mõlemad mootoripadjad pooleks minna, sellega lõhkus ka ühe lõdviku ära. Eks tuleb uus UM-st osta, miski 350.- krooni.

14" orig. valuvelgedele sai mingid rehvi peale pandud, äkki läheb kunagi vaja, et sõita vms :)

picture_430.jpg

Pildile vajutades ka teised pildid.......

teha on veel palju, nagu piltidelt näha, siis iluvigu jagub, esimesed uksed ja ukseliistud on vaja ära kaotada.

Tulevikus tahaks tuua korraliku sisu ja ehk võimsama mootori...aga eks talv ole rohkem sellise töö jaoks :)

esimesed uksed ja ukseliistud on vaja ära kaotada.

Ära esimesi uksi küll ära kaota, kuidas sa muidu autosse saad ;)

nüüd lugedes endal ka naljakas....

idee oli see et uksed korda teha, ära värvida ja siis liistu kohad ära kaotada. :)

kiirenduse kohapealt ei oska midagi rääkida, oleneb millega võrrelda muidugi, aga ajab asja ära küll, hetkel veel....järgmine suvi juba kahtlen selles ;)

  • 2 kuud hiljem...

vaja oleks 0280202083 nr-ga õhulugejat. kui kellegil on sellise nr-ga siis paluks teada anda.

arvan et endal on hetkel peal mingi teine (loe: vale) õhulugeja ja sellest ka suur kütusekulu (loe: pensionäri kombel sõites 12l/100km)

http://www.bluestreak.co.uk/bs/index.php?id=models&manufacturer=BMW

siin lehel siis andmed,

hetkel on õhulugeja nr-ga: 0280 202 025

peaks olema: 0280202083

kellegil ideid? ettepanekuid?

Tallinnas bakt kaubandusest (ehk bosch) saaks sulle sutsu odavamalt kui tarvis.

ja mis selle hind oleks?

minul siin bakt näitab hinnaks: Jaehind (sis.18%) > 12425 EESTI KROONI :D

mul vedeleb õhulugeja 2,7-me oma. Toimis väga hästi ainult selle plastist kaane võtsin ära. Kui kuskilt mujalt ei saa siis võta ühendust.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.