Hüppa postitusse
comment_26644

29.10.2007 sai ühte bmw 325e-d vaatama mindud Tartu kanti, välimus oli enam vähem rahuldav.

Karbid heas korras, sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Eelmise omaniku jutu järgi oli suvel tehtud järgmised asjad autoga:

Vahetatud:

süüteluku põhi

õlid mootoris,kastis, reduktoris

vahetatud mootori.-geneka.-roolivõimurihmad, ventikasidur,alumine simmerling

esimesed piduriklotsid,jagajakaas+rootor

reguleeritud klapid

Kaasa sai:2tk esimesed tiivad(üks uus)

uued tagumised piduriklotsid

Aga kuna kaua sai sellist autot endale otsitud siis sai see igatahes ära toodud, seisis garaaziz pakkude otsas, kile peal. Esimene vaatlus oli täitsa hea, kohe pakkudelt maha ja lükkasime käima, suht esimese matuga kohe (starter oli kutu) kerge sõiduproov ja saigi masin ära ostetud.

Oli kauge sõit ka aga masin sai igatahes ära toodud.

Masin sai rohkem ostetud mõttega talvel vähe lõbutseda kuskil rajal ja siis kevadel maha müüa aga eks vaatab mis saab.

tegemist siis:

1987a autoga

2.7l R6 95kw mootor

läbisõit spidomeetri järgi ostu ajal oli: 270452km

värvus hall

roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), elektrilised välispeeglid, katuseluuk

tühimass 1140 kg

täismass 1580 kg

kandevõime 440 kg

Kohe sai järgmised probleemid leitud ja ära parandatud:

Starter ei tööta - peal oli vale starter, igatahes palju väiksem kui olema peaks, sõbralt sain korraliku starteri, uus pendiks (250.-) ja töötab ilusti

soendusmootor ei tööta - pika otsimise peale leidsin, et relee oli puudu ja suurem kaitse oli ka pandud kaitsmeblokki

Kõik võimalikud pirnid sai ära vahetatud mis olid läbi ja neid oli armatuuris palju.

Käigukast sai alt ära võetud ja paremas korras sidur ja sidurikorv sisse pandud, kuna eelmised olid ikka päris läbi.

Tehtud korda sumbuti. (Sport lõpupütt 900.- ja keevitamine 1000.-)

Käigukasti mahavõtmisel sai ka kõik need käigukangi plast puksid uued pandud, et see ei liiguks nagu pesumasin.

Elektripeeglid ei tööta - uksesse minevad juhtmed on puruks, tegeleb hiljem sellega

Sisse sai ka pioneer makk.

Tulevik:

uus ketas, korv ja survelaager on (Hind kokku on 4500.-)

korralikud uued esituled, vb ka tagatuled

toonklaas

udutuled või kaugtuled

parem muusika

külge vaja panna uus vasakpoolne poritiib+värvimine (kes teeb hästi ja soodsalt?)

tagaluugile "316" märk

piduriketaste ja klotside vahetus

uued euro nr. märgid

Pildid:

DSCF1827.JPG

DSCF1830.JPG

DSCF1831.JPG

DSCF1836.JPG

DSCF1837.JPG

DSCF1841.JPG

Muudetud , muutis cobra

  • Vastuseid 163
  • Vaatamisi 34,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Jätkuvalt midagi pole muutunud. Ennem talve tõstsin kõrgemaks, panin alla talvekad et äkki on vaja sellega liikuda.....aga talve polnud ja puudus ka vajadus.   ÜV sai tehtud ja pärast s

  • Pole suurem asi foorumis kõvataja aga......on olnud muudatusi vahepeal. Mootor täielikult korrastatud, kõik uued tihendid ja vajalikud kuluosad vahetatud.   Plokk O rõngastatud, or

  • Väga pole midagi muutunud, seisab, sõidan, seisab ja kõige tähtsam leidsin lõpuks Lätist ühed veljed. Kuna trippisin euroopas ringi, siis viisin kõik seisvad rondid vahepeal maale. Turbo e30

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_26638

tõmbereelga oli jama jah, point oli igatahes selles, et peal oli üldsegi vale starter, mis oli palju väiksem ja suri seal mootorit ringi vedades, igatahes sain sõbra käest korraliku strarteri, aga uut vaja ikkagi.

Tuled on siis millised, samasugused? midagi uut ja ilusat võiks küll taha panna, aga see pole hetkel peamine.

eks ma võtan selle õhulugeja maha jah ja vaatan. kuna suht võhik alles selle bmw alal, kas see 325i kaan on siis hea?

igatahes jah, jõudu on vaja, teha on palju.

comment_26618

aga sai täna jälle väheke autoga tegeletud. Peale läksid uued NGK küünlad, kuna eelmistega hakkas puterdama, vb ka asi juhtmetes, eks seda näeb hiljem.

aga kui juba küünlad maas, siis mõõtsin surved ka ära, tulemused siis:

6. silinder - 9bar

5. silinder - 11.5bar

4. silinder - 11bar

3. silinder - 13bar

2. silinder - 12.5bar

1. silinder - 13bar

ja kui kõik küünlad oli peal, peale 6-nda silindri siis selle surve oli 10bari. Midagi on nihu igatahes

ja kui kellegil on töökorras suunatule lülitid, siis võiks pakkuda mulle.

  • 4 nädalat hiljem...
comment_26477

küsimus targematele bmw tehnikutele, on aeg vahetada küünlajuhtmeid, aga käies UM-is, oli hinnapakkumine 3400.- krooni, boschi kaudu oleks hind tiba alla 3K.-

natuke liiga palju minu arates, kas siis tõesti on antud masin mingi rariteet? kuna tavalisele 5 seeria bmw-le maksavad juhtmete komplekt kuskil 600.- ja ülesse.

comment_26473
rariteet? kuna tavalisele 5 seeria bmw-le maksavad juhtmete komplekt kuskil 600.- ja ülesse.

Pane siis need tavalisele 5-le mõeldud juhtmed, kui nad on m20 mootorile, millel jagaja nuka otsas on. Väga hästi sobivad.

sidur libises, starterit ei võtnud järgi, esimene vasaku poritiiva alt oli tükk väljas, sumbuti oli pooleks.

Hmm, ikka püütakse ostjaid petta, sest auto.24.ee kuulutuse järgi pidi auto väga heas korras olema. Nagu näha, siis ega ikka ei olnud küll. Said nende vigade arvelt muidu hinda alla ka või ?

comment_26470
Uus siduri komp ca 2500 eeki :respect:

kindel? kuna tegemist 325e mootoriga, siis öeldi, et tegemist vähe teistmoodi siduriga ja hinnaks öeldi 4.5k, aga jah, tõesti pole selles kindel. No kui vahetamiseks läheb, siis peab hakkama sobitama sinna.

Hmm, ikka püütakse ostjaid petta, sest auto.24.ee kuulutuse järgi pidi auto väga heas korras olema. Nagu näha, siis ega ikka ei olnud küll. Said nende vigade arvelt muidu hinda alla ka või ?

no eks ta päris korras pole jah, aga ma olin sellega suht-koht arvestanud, kuna ei ole tõesti korralike isendeid müügis ja püüan ise vaikselt asja paremaks teha, kurb et masinat ei hooldata, aga eks ma ise püüan paremini teha.

no natuke sai ikka alla jah, kuigi ei midagi erilist, aga no ise olen hetkel veel rahul, olen ammu juba harjunud mõttega, et tööd on palju ideaali lähedani.

  • 3 kuud hiljem...
comment_25181

pisut juttu jälle, hiljem endal hea lugeda, kuidas noorena pemmi tuunisin ;)

02.03.2008 vahetatud asjad:

tagumised piduriklotsid 207kr

piduri klotside kinnituse plekid 71kr

tagumised rattalaagrid 735kr

ja ratta laagrite vahetus ei olnud nii hull midagi, kui vanakooli mehed rääkisid, kellel oli 20 tonnised pressid ka puruks läinud jne....vanakooli kuvalda ja toru jupiga sai asjaga ilusti hakkama :)

15.03.2008

kaua ma siin ikka sõidan ja auto eest ei hoolitse, niisiis, tegin ka autole väikese kingituse, hakkasin natukene uusi juppe külge talle kruvima.

poest tõin korvikesega mõned jupid ja töö hakkaski pihta.

väikene nimekiri mis vahetatud on seni saanud peale eelmist nimekirja:

azev a veljed muretsetud 4x 16" ja 9"laiad ning 2x 7 ja pool" laiad veljed

Poest toodud hunnik juppe, võimalik, et kõike pole kirjas ka:

ventika sidur

kütusefilter

piduri voolik esimesed

siduri töösilinder

lambda andur

vaskmutrid 6tk

käsipiduri trossid 2tk

Pooltelje kaitsekummid 2tk

käsipiduriklotsid

esimesed stabika puksid 2tk

käigukasti õli 2tk

difri puks

õõtsapuksid

tagasilla puksid

tagumised õõtshoova puksid

roolivarda otsad sisemised/välimised

tagasilla stabika liigend

sarniirid

stabika liigendid esimesed

Simmer käigukastile

õhutusnipplid 4tk

piduritorud 4tk

summuti tihend 2tk

pidurivoolik taha 2tk

difri õli

diffri otsa simmerid

supporti plekid

käsipiduri klotsid

käsipiduri remont komplekt

õhutusniplid supportidele

numbrituled

kõik piduritorud

kõik pidurivoolikud

uus piduritoru kolmik

küünlajuhtmed

ristid tuledesse

4x uued klaasid

värv+pahtel

tagumised tiivaservad 2tk

nii, siis hakkas töö pihta, muretsetud press, et vanad sarniirid välja saada ja uued sisse. põhimõtteliselt sai ühe nädalavahetusega asjad kõik ära tehtud, vahepeal erinevaid probleeme tekkis, aga sai hakkama.

küll murdis pressil mõned nõrgad kohad puruks ja raud juppe lendas üle pea. tagasilla tala alt ära võttes, selgus kurb tõsiasi, et see vana tala oli ikka väga surnud, mõrad sees ja varsti oleks pooleks läinud Tala pilt,

aga kohe telefon kätte ja helistama, kellel võiks olla e30 juppe, järjega jõudes siin foorumis kasutaja raimo juurde, selgus et tal on täitsa olemas, kiirelt kohale ja uus ja normaalsem oligi olemas > uus tala, siinkohal tänud talle, aitas välja hädast!

Reedel vastu laupäeva olime suht tööhoos, et magama sai alles kella 7-st hommikul, teisel ööl aga juba 5 paiku. Töö käigus sai mõned kruvikeerajad, puurid, võllid jne jne puruks keeratud, palju kirutud ja palju mahla joodud, enam sellist tööd vist ette ei võtaks.

mõned päevad puhatud ja töö jätkus jälle...

sõbra kaudu leitud ühed normaalsemas korras uksed, kui need mis mul hetkel küljes on.

poes kataloogi sirvides jäi silma ka tagumised poritiiva ääred, kuuldes hinda võtsin kohe mõlemad pooled ära ja oligi suur töö lisandunud Jälle....pisut keevitust ja hulka jama sobitamisega.

vahepeal sai ka velgede vahefalntsid kätte saadud. tallinnast sai ekstra üks tuttavast värvija toodud siia, et väheke "rulliga" asjad üle pintseldaks.

töö aga jätkub veel....

väike osa piltidest siin: PILDID

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.