Tere, Tõin Männiku metsade vahelt ära sellise toreda isendi, millel eelnevalt oli vahel M40B16 ja peale seda M40B18. Mootoriruumis pesitseb pool M40B18'st, elik ülemine osa on demonteeritud ning asub hetkel R Koneistuses, kus ta üle vaadatakse. Kaas oli juba eelnevalt porditud, kuid pärast kepsutüki lahkumist oma "kodust" läbi ploki, otsustasin kaane kontrolli viia. Auto on toodud Soomest, seega kere on VÄGA okeis seisus, kui nüüd küljekarbi pindmised roostetäpid välja arvata.
Plaan on traditsiooni jätkata, st. läheb peale M40B16 ja turbo saab jälle oma otstarbe. Auto sain kätte sellise hinnaga, et isegi kadunud BMW asutaja Karl Friedrich Rapp viskaks selle peale käpa 120 kraadise nurga alla. Igatahes tegemist jagub, kuna lisaks rullale on mul ka veel kaks USA autode projekti. Aga lähinädalatel peaks pill liikuma ja siis on juba jõunumbrid originaalist kardinaalselt erinevad. Kogu kupatust hakkab juhtima megasquirt. Esisillalahendus on eelmise omaniku poolt tehtud ja uus & tagasillas ilutseb R6 atribuutika. Ostsin ära ka 11 tollli laiad plekid taha ja 9,5 tolli laiad ette tutikate rehvidega. Ees 205/40/16 ja taga 245/45/16. Elame-näeme, millal reaalselt asja liikvele saab.
M40B16 kaas nagu eelnevalt mainitud on porditud ja jõuab peatselt Eesti koos megasquirdiga, mis hakkab võtma signaali vändaanduri kaudu. Siis on ainult loetud päevad, et asi kokku panna ja edaspidine kulgeb juba rohke rehvisuitsu saatel. Kemppi difri võite kõik ära unustada, ei kavatse igapäevaselt külg ees liikuda.
Aga vähem möla, rohkem pilte, nagu ütles...in mina just praegu - Hirmsalt udused, aga ehk hetkel ajab asja ära.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Tõin Männiku metsade vahelt ära sellise toreda isendi, millel eelnevalt oli vahel M40B16 ja peale seda M40B18. Mootoriruumis pesitseb pool M40B18'st, elik
ülemine osa on demonteeritud ning asub hetkel R Koneistuses, kus ta üle vaadatakse. Kaas oli juba eelnevalt porditud, kuid pärast kepsutüki lahkumist oma
"kodust" läbi ploki, otsustasin kaane kontrolli viia. Auto on toodud Soomest, seega kere on VÄGA okeis seisus, kui nüüd küljekarbi pindmised roostetäpid välja arvata.
Plaan on traditsiooni jätkata, st. läheb peale M40B16 ja turbo saab jälle oma otstarbe. Auto sain kätte sellise hinnaga, et isegi kadunud BMW asutaja Karl Friedrich
Rapp viskaks selle peale käpa 120 kraadise nurga alla. Igatahes tegemist jagub, kuna lisaks rullale on mul ka veel kaks USA autode projekti. Aga lähinädalatel peaks pill
liikuma ja siis on juba jõunumbrid originaalist kardinaalselt erinevad. Kogu kupatust hakkab juhtima megasquirt. Esisillalahendus on eelmise omaniku poolt tehtud ja uus &
tagasillas ilutseb R6 atribuutika. Ostsin ära ka 11 tollli laiad plekid taha ja 9,5 tolli laiad ette tutikate rehvidega. Ees 205/40/16 ja taga 245/45/16. Elame-näeme, millal reaalselt asja liikvele saab.
M40B16 kaas nagu eelnevalt mainitud on porditud ja jõuab peatselt Eesti koos megasquirdiga, mis hakkab võtma signaali vändaanduri kaudu. Siis on ainult loetud päevad,
et asi kokku panna ja edaspidine kulgeb juba rohke rehvisuitsu saatel. Kemppi difri võite kõik ära unustada, ei kavatse igapäevaselt külg ees liikuda.
Aga vähem möla, rohkem pilte, nagu ütles...in mina just praegu -
Hirmsalt udused, aga ehk hetkel ajab asja ära.