Hüppa postitusse
Postitatud
comment_27224

Autost:

välimus:

M-tech 2 spoilerid - Mingid USA stiilis aretis juurde tehtud

Seest:

E21 alpine sportistmed

Sportrool

Traksid

Tume lagi

Kaardilugemis valgustus peeglil

veermik:

E36 roolilatt võimendiga.

Koni sport amordid

B&R Vedrud

Uued puksid ja laagrid.

Strutid ees ja taga.

Mootor:

M20B25 - 125kw

Torukollektor

Elektriventikas

3.5 radikas

Tugevamad klapi vedrud

uued klapi puksid

koonusfilter

uus sumbuti jooks

3.91 plokkdiffer.

Mis tehtud:

*Alarm kahepoolse sidega

*LC-1 Wideband Lambda

*Makk autos

*Uued tuled ees

*Castrol EDGE SPORT 10W-60

*Vahetatud väljalaske kollektori tihendid

*Megasquirt I v.3 - Wasted spark + muud huvitavat 21.04.08

*Suuremad pihustid m50b25 mootorilt - 26.04.08

*Ate powerdisk pidurikettad ette 29.04.08

*Ferodo DS2500 piduriklotsid ette 29.04.08

*2kg tulekustuti ja tõkiskingad 29.04.08

*Denso Iridium Power IW16 küünlad 02.05.08

Keisei IC 005 Intercooler 25.07.08

Ferodo premier klotsid taha 01.08.08

Uued kettad taha 01.08.08

Aerocatch kapoti lukustid 17.08.08

Fiiber kapott by Tarmo- 7,2 kg 17.08.08

Spal ventilaator jahutamiseks 17.08.08

Alumiineum mootoripadjad 3.05.09

Shortsifter + uued puksid 22.06.09

Sach ***618 korv 22.06.09

KEP 6-labaga Siduriketas 22.06.09

Survelaager 22.06.09

Hooratta kergendamine, lihv ja balanseerimine 16.06.09

Varsti tulemas - ostetud, aga külge panemata:

Karterikaitse - on seda lisaraskust sinna ette vaja..hmm?!

Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid

Bosch 044 Kütusepump

Greddy BOV

Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks

Tial 44mm Wastegate

Holset HX-35

img9476md6.jpg

img9371yd8.jpg

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 27,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lihtsalt infoks, et auto veel täitsa elus, vahepeal sai turvapuuri ja uue südame - S54-ja.      

  • Hetkel ei ole midagi märkimisväärset, alles 1:32.2. Eelmine sügis sain nii kaugele, et võis katsetama minna rajale. See kevad sai ka korra käidud, aga pärast kolmandat ringi lõpetas käigukast töö. Nüü

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_24118

Tahaks tsipa suuremat kui GT2860RS.

Auto nigunii juba pühapäeva auto, et linnassõitu suht vähe :D

Seega gt3071r tundub minu uurimuste järgi hästi sobivat.

Reaalselt pole ühtegi m20b25 leidnud netist, kes seda kasutanud oleks.

Enamus ameerikas ikka holset ja holset.

  • Autor
comment_24103

Mis hinnad eestis fiibrist kapotile on?

Mõnel siin tuning.ee-s käpp või sugupuu kah vist sees, et palju hind sellele on?

Läks lahti tegemis tross katki, nüüd olekski õige aeg vähe kergema peale üle minna :D

Seda turbo asja veel mõtleb.

M20 ei talu vasturõhku seega suurem turbo nagu selle vastu parem.

Ehk patrik oma komplektiga võttis maksimumi, mis võtta annab.

Päris hea tulemus samas peab mõtlema :)

(315hp@0,8bar)

Ebayst sai pihustid ka ära tellitud 42lb ehk 440cc.

Selline asi kah ära tellitud:

M20stal.JPG

comment_24101

Vaata, et mingeid saastasid pihusteid ei saa.

Igatahes mind tegi suht ettevaatlikuks pihustite ostmine, kui peaaegu ühtesid tellima hakkasin Subarule ja

siis sõber ühes foorumis teema otsa sattus kus 10+ inimest oma mootorid laiali lasknud antud firma pihustitega,

kuna flow oli pea 200cc pihustite vahel erinev kuigi väidetavalt olid asjad FLOW MATCHED.

Osad pihustid jäid lihtsalt kinni/lahti ka.

Fiibrist kapoti saad Tarmolt, ilmselt tunduvalt odavamalt kui tuning.ee-st.

Ja ei pea ka rõvedaid kiirkinnitusi kasutama.

Vähemalt mulle on antud asjad juba sellise kleepsutuningu maigug, teistele maybe mitte.

K26 on muidugi eriti suure flow-ga kuumakojaga :D

Ei juhtunud Rando autol sellest midagi, ega ka Patriku ja Allani autol.

Suurem kuumakoja flow muidugi tähendab rohkem jõudu aga hilisemat spool-upi.

  • Autor
comment_24100
Vaata, et mingeid saastasid pihusteid ei saa.

Igatahes mind tegi suht ettevaatlikuks pihustite ostmine, kui peaaegu ...

Jah lugesin seda teemat.

Suure hooga tellisin lucase omad ära, kuid saatsin neile kirja, et kui õnnestub vahetan bosch-i omade vastu välja.

Vaatasin netist erinevaid videosid kus oli näidatud Spary patternid.

Siis oli selgelt näha, et bosch-i omad atomiseerivad kõige paremini.

Samas youtubes video ka bosch 440cc kohta, siis nendel küll eriti hea see atomiseerimine pole :D

Aga noh see ka vist juba pilli lõhki ajamine.

Lucase hind koos transpordiga: ca 250$ boschil 350$. Bosch nimi lihtsalt lisaks kindlustunnet veelgi:D Kuigi lucast kasutatakse ka tehasest tulnud autodes.

Võibolla tõesti mõtlen üle. Kõige lihtsam osta vana audi turbo ja läheb :lol: nurgast otsiks torud keevitaks kuidagi kokku ja väga hea. Mingi FPR kah vahele, rõhk 7 bari peale originaal pumbaga ja ikka veel väga hea.

Fiidrist kapoti kohta, siis kasutaks neid etteotsa:

photo-non-locking.jpg

Siis ei paista mingi bling bling värke kapoti peal.

Taha otsa prooviks ilmset mingi aasa aretada, et lukustuks sinna.

Eks vaatab.

comment_24097
Pole mõtet teha fiiberkapotti tehasekinnitustega. Siis sõida juba originaaliga ringi...

Nõus. Kui nii teha siis läheb fiiber raskeks esiteks, ja et ta ''vedel'' ei oleks ja normaalselt kinni lükata saaks peaks ta olema veel tugevam ja raskem. Kokkuvõttes kui kaalu tahad säästa siis tee nii kerge kui saad ja pane splintidega. Et mida sa saada tahad.. kas kiiret autot või ilusat autot.

comment_24094

Nõus. Kui nii teha siis läheb fiiber raskeks esiteks, ja et ta ''vedel'' ei oleks ja normaalselt kinni lükata saaks peaks ta olema veel tugevam ja raskem. Kokkuvõttes kui kaalu tahad säästa siis tee nii kerge kui saad ja pane splintidega. Et mida sa saada tahad.. kas kiiret autot või ilusat autot.

Lisa kronsad mis tegin klaasplastist kapotile, et kinnitada orig ingedele kaalusid 2 kg.(max saaks need timmida 1kg)

Samas kui splintidega lahenduse peale minna, siis lisaks saab ära võtta ka ingede süsteemi auto ninaosas. Jälle miinus kg kuni paar. Seega ma pooldan ka ikka splintidega lahendust kui eesmärgiks võimalikult kerge kapott. Splint on samas ka oluliselt turvalisem kui seda just lahti ei unusta, mis vahel võib juhtuda :D

comment_24093

Kui juba iga üksikut kg taga ajate, siis teil mootoril liiga vähe jõudu mitte auto raske :D

Mulle meeldib klaasfiiber kapoti puhul näiteks see, et ta ei roosteta meie olematus kliimas.

Üldiselt Eestis peaks terve auto plastikust olema, et ta vähekenegi säiliks.

comment_24092

nõustun mihkliga 100%, mida te selle paari kilo võiduga saavutate?

saan aru kui auto läheb ringrajale ja kaaluvõit peab olema maksimaalne

ning isegi poldid vahetatakse ALU poltide vastu jne, aga....?!?!

mõnele meeldib teadmine, et tal on mitteroostetav kapott - nagu mina.

ostsin ka omale sparco kiirkinnitused, nüüd ma vaatan neid ja mõtlen, et

kas mul tõesti mujale raha panna polnud :D

comment_24091

See kaaluvõit kapoti vahetamisel fiibrist kapoti vastu on suhteliselt marginaalne. Eeliseks on pigem see et kui vaja kapoti all toimetada siis fiibrist kapoti tõstad lihtsalt eest ära aga originaal kapott katab ära terve auto esiosa ja mootorile pääsed vaid külgedelt ligi kui polte ei viitsi lahti kruttida.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_23945

Tarmo ehk collaraceri käest sai tellitud fiibrist kapott. Taha poole jäävad originaal kinnitused, aga ette paneb siis mingid kiirukad.

Daqqeri teemast innustust saades sai ära tellitud ka alumiineumist mootori ja käigukasti padjad. Saugal 4-->3 vahetades ei õnnestunud seda kiiresti teha ehk käigukast paindes. Eks vaatab kas hakkab kere hullult värisema.

Täna sain kätte tutikad Bosch 42lb - 440cc "green top" pihustid:

dsc01225xf4.th.jpg

Pihustidest peaks piisama umbes 400hp tarbeks.

Peaaegu õnnestus endale hankida ka Holset HX35W, kuid tartlasest müüja otsustas selle ennem kohalikule inimesele ära müüa. Kuigi meil oli kokkulepitud, et teisipäeval ta sõber toob mulle Tallinna selle.

Aga noh juhtub.

Aju on Mihkli käes. Esineb erinevaid probleeme :D

Mõneti ka minu süül lisaks anomaaliatele. Jootekvalideet pidi kehvake olema!

  • Autor
comment_23880

Reguleerisin klappide vahed nüüd ära.

Kas on mingi põhjus miks sakslane võis jätta suuremad vahed sisse?

Raske uskuda, et automehaaniku teenuseid pakkuva firma omanikuna ta lihtsalt selle tegemata jättis. Aga kes teab.

Hea õpetus:

http://www.pelicanparts.com/bmw/techarticles/E30-Valve_Adjust/E30-Valve_Adjust.htm

Loll oled kui autot nügima hakkad, et nukkasid keerata!

  • Autor
comment_23835

Lõpuks vahetasin taga piduriklotsid ära.

Oktoobris ostetud kettad kahjuks osutusid 325ix omadeks ning seetõttu ei sobinud :lol:

Eks näeb kas autoosad.ee on nõus toote ümber vahetama kuigi nii ammu ostetud.

Vahepeal Mihkli abil hangitud turboprojekti jaoks intercooler ette ja kapotikinnitused. Paar silikoon jullat kah.

Sammuti ära tellitud elektrivent ja bosch 044 pump.

Nüüd vaja otsustada millal sidurile upgrade teha. Ehk kas kohe või hiljem :D

Sidurijaoks mõtted olid sach *618 korv + korralik ketas.

dsc01239ex5.th.jpg

dsc01234jb6.th.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_23404

Paar jubinat jälle juures Tial 44mm Wastegate ja Holset HX-35 :)

img2788tn6.th.jpg

Nüüdseks turbo tarbeks olemas:

Bosch 42lb 440cc "Green top" pihustid

Bosch 044 Kütusepump

Greddy BOV

Mustast metallist toru ja põlvi kollektori tarbeks

Sach ***618 korv

KEP Siduriketas

Tial 44mm Wastegate

Holset HX-35

Catch tank veel vaja ja siis enamvähem kõik olemas.

Muidugi veel hunnik torusid, üleminekuid + muid ootamatuid asju :D

Ja siis veel hunnik aega garaazis ehitamisele ja juppide külge panemisele.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.