Hüppa postitusse
Postitatud

Kas ja kuidas saab ketaspiduritega autol tagumisel piduril kaitsepleki ära vahetatud ilma, et rattalaagrit ära lõhuks?

Kas lõigata plekk lõhki ühest servast? Annab teda sel juhul nii palju painutada, et rummust üle läheks ja on võimalik teda pärast õigesse kujusse tagasi ka saada? Kui, siis kustkohast oleks kõige parem lõigata?

 

Või küsimus 2, kas saab rummu laagri seest mingitpidi kätte niiet laager terveks jääb?

image_1111_big.jpg

Muudetud , muutis eero

Esiletõstetud vastused

lõigates sellest kitsamast kohast saab seda painutada nii, et läheb rummust üle  ja pärast saab sirgu väänata tagasi.

tegin nii ammu oma kupeega. pärast tegin mastiksiga lõikuse kokku et sodi sisse ei läheks.

Muudetud , muutis Leks

Mina lõhuks laagri ära. Odavama otsa laagri saad ju ligi 10 euriga kätte.

E46 all sõitis 50000 ära, nüüd mul enam teda pole, aga ma usun, et sõidab siiani.

Jah, transiti all sõitis 1000km odava otsa laager. Lollus sellist jama toppida.

Tean mitmeid kes kitsast kohast läbi lõiganud on ja painutades vahele pannud.

Seitsmesel tehti ka lõige plekkile kitsamast kohast ja keevitati kinni pärast see uuesti.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Ahhah :) Tänud!
Mul polnud laagrirahast kahju vaid pigem polnud abinõud, millega laagrit sisse-välja saada. Aga võtsin kätte ikkagi ostsin sellise komplekti, sest juhtumisi leidsin mõistliku hinnaga (125 €, saab veel, kes tahab. Muidu olen 500-600€ hindu seni näinud ainult :o ). Ja panin pleki ringi nii nagu aabits ette näeb :) (+tegelikult arvasin sealt kandist kuulvat laagri häält ka kohati niiet ehk oligi vaja seda  uut ) :)

IMG_0098.JPG
IMG_0099.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus