Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 105,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_30098

Täna sai üle pika aja jälle selle autoga sõidetud - viisin auto talvekorterisse...

Tegi näo ikka naerule küll kui neljenda käiguga ikka veel ratastel pidamist ei ole ja auto meeldivalt "saba liputab". Ei aita seal ka see tugev LSD - jõudu on ikka päris palju... :)

Talvine aeg läheb nüüd siis selle peale et hakkan tegelema auto veermikuga - uued puksid, jäigemad stabikad, rataste kalded reguleeritavaks, uued vedrud, coilover vedrustus. Ostetud ka korralik karterikaitse ja lähiajal peaks saama kätte ka uue ja suurema radika.

On veel plaan muuta kogu väljalase alates torukollest vähe paremaks - lähen arvatavasti üle ühe toru süsteemi peale (kaal kergem ja ehitada ka lihtsam ning odavam). Võib olla jõuab ka teha uue sisselaske kolle. Lisaks sai juba tellitud kevadeks uus jooks raja rehve - jälle Toyo.

Algselt oli plaan ka puur sisse panna kuid seda väljaminekut mu rahakott praegu ei kannata - naine tahab ka kuhugi soojale maale puhkama minna... :)

comment_30097

hmm, isegi Stahl teeb ju 3-1 torukollet või on see rohkem selle pärast, et peale kollet saaks stock väljalaset kasutada. selle vana kolle vastu oleks isegi huvi :?:

taha paned ka coiloverid nagu patrik tegi ja mis nendest piduritest lõpuks sai/saab ? paned pidurivoolikud ka siis juba metallkattega ? ise otsin kust väheke mõistlikuma hinnaga saaks.

  • Autor
comment_30096

Kollektor jääb ikka 3-1 aga sealt edasi läheb ühe toru peale.

Pidurite projekt veel lahtine aga kevadeks saab vast tehtud...

Velg jääb 15" ja see määrab ära ka mis on maksimaalne ketta suurus mida kasutada. Audi UFO pidurite kasutamine oleks maksma läinud u. 10000 eek - seda on liiga palju süsteemi eest mille vastupidavus võistlusautol on veel küsimärgi all...

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_29940

jux: Kaks jah.

city: Istuvad originaal poltide ja mutritega põhja külge. Aga selleks pidin modifitseerima neid OMP siine. Edasi tagasi praegu liigutada ei saa (hetkel tehtud vaid ühed poldiaugud). Aga istme kallet saab reguleerida - selle jaoks on teised poldiaugud olemas. Arvestades reguleerimisvõimalusi on see iste mis sa ostsid palju parem igapäevaseks kasutamiseks (tunduvalt odavam kah)... :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29920

Jah ühtegi kummipuksi enam veermikku alles ei jäänud. Aga ka kõik puksid ei ole polüretaanist. Osad on alumiiniumist - näiteks tagasilla ja diffri puksid... :)

Esimeste amordikannude tugi on veel paigaldamata. Aga panen ta sedasi et keevitan püstikute külge spets kronsad - amordi poldid kinnituseks enam ei sobi kuna nende asukoht on praguseks juba reguleeritav. Tulevikus läheb esiamortide ülemine kinnitus üldse uniball'i peale...

(varem oli strut kinnitatud amordi poltide külge ja olid tavalised poldid)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29846

Täna läks auto siis Renaldo juurde sumpsi ehitamisele. Uus sumps tuleb ühe 2,5 tollise toru peale. Suurema läbimõõduga toru ei ole võimsuse suhtes eriti mõtekas ja ka paigutamine madala auto alla oleks keeruline...

Renaldo ei paistnud minu "erinõuete" peale eriti õnnelik... :)

  • Autor
comment_29841

Audiclub kiirendusel Haapsalus. Sain vaid ühe korra sõita aga seda ka ebaõnnestunult - mootor jooksis patjadelt maha ja tänu sellele ei läinud käik ka sisse. Tulemuseks 14,59 sek mis on suht hale võrreldes eelmise aastaga kui auto oli veel täislastis ja ajaks sai sõidetud 14,1.

comment_29840
Audiclub kiirendusel Haapsalus. Sain vaid ühe korra sõita aga seda ka ebaõnnestunult - mootor jooksis patjadelt maha ja tänu sellele ei läinud käik ka sisse. Tulemuseks 14,59 sek mis on suht hale võrreldes eelmise aastaga kui auto oli veel täislastis ja ajaks sai sõidetud 14,1.

Ahsoo no eks ikka juhtub vahest :?: loodan siis õhtul sinu autot näha :lol:

  • Autor
comment_29806

Nüüd siis uus sumps all. Eile läks selle ehitamisega ikka päris hilja peale - koju jõudsin alles pool kolm öösel. Sumps siis tehtud selliselt et torukollektor mis tuleb alla kahe 50-se toruga jookseb kokku ühe toru peale mis on alguses 50-ne ja siis läheb sujuvalt 63,5 peale. Peale seda on kaks 33cm pikkusega järjestikku resonaatorit kust toru läheb viimasesse otseläbi pütti. Kogu süsteem on roostevabast terasest.

Üllatav on see et uus sumps on vaiksem kui vana, samas auto liikumine tundub uue sumpsiga parem - "tagumikudüno" järgi võib öelda et väändekõver vast kasvas ülespoole kõrgematel pööretel. Samas on jõudu rohkem ka keskmistel ja madalatel pööretel.

Seega olen rahul sumpsiga, tänusõnad hea töö eest lähevad Renaldole.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_29770

Kliirensi kohta kurta ei saa, kuigi auto on päris madalaks lastud. Need resod olid algselt mingi universaalne viimane pütt, selline siis:

sm132.jpg

Aga see sai pilbasteks lõigatud ja sellest tegime kaks reso mis läksid üksteise otsa.

Viimane pütt on selline: 005.jpg

  • Autor
comment_29766

Jah, kena nädalavahetus oli. Alustuseks sai Rapla kardirajal võetud Eero Pesuri ja Indrek Ando järel kolmas koht. Ja siis pühapäeval õnnestus võita see mida ma Audiga ei suutnud (Audiga olin 2 korda 4-s), ehk siis Speedest Dunlop Racing 2006 klassis 2-3 liitrit esikoht.

Mõned meenutused üritustest:

Speedest:

IMG_6756%20copy.jpg

IMG_7130%20copy.jpg

IMG_7284%20copy.jpg

IMG_7343%20copy.jpg

Tänud ilusate piltide eest lähevad Sergei Zjuganovile (pprz).

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.