Postitatud 22. jaanuar 201510 a comment_88922 Äkki on kellegil kuskil käepärast tuikat ketast tavalist või labadega ja ütleks mulle katte paksuse Tahaks teada palju tutikana on .
22. jaanuar 201510 a Autor comment_88925 No mul on 8,4 mm labadega ketta paksus , et kas kannatab veel sisse panna
22. jaanuar 201510 a comment_88927 kõik oleneb jõust Mul 2.8 mootoril hetkel 8mm järgi ja probleeme pole veel olnud.
23. jaanuar 201510 a comment_88967 No kõige lihtsam vaadata, palju neetideni maad on. Kui pead väljas pole ja klaasiks pole lastud, siis kannatab natuke sõita kindlasti Tüütu töö see sidurivahetus, tasuks igaljuhul uus panna, kui asi lahti on.
24. jaanuar 201510 a Autor comment_89023 NOh Sachs 4 laba ketas on 300 eur ei tahaks niisama igaksjuhuks kohe uut osta .
25. jaanuar 201510 a comment_89094 NOh Sachs 4 laba ketas on 300 eur ei tahaks niisama igaksjuhuks kohe uut osta . Ma tellisin uued katted lihtsalt, on ka 4 laba ketas
26. jaanuar 201510 a comment_89112 enda turbokal ili ka 8mm järel. 4 labaga sach ketas.8mm pidi veel normaalne olema.
26. jaanuar 201510 a comment_89125 A ma küsiks tarkade nõukogult, et tsjom deelo, kui sidur libiseb järsemal provotseerimisel (ei pea otseselt üritama isegi ratast ringi saada)? Ketta paksus oli ~9mm. Hüdraulika toimimise kohalt kipub mõnikord pedaal põrandale jääma, eriti peale seda kui sidurit libisema on ka saanud. Töö-, peasilinder ja vedelik vahetatud. Korvi lamellid viletsad või ikkagi mingi tundmatu hüdraulikajama? Üks teooria on veel, et süüdlane on hoopis survelaager. Ühesõnaga, kel kogemust sellise ebameeldivusega, jagage teaduslikke hüpoteese Muudetud 26. jaanuar 201510 a, muutis GTA
26. jaanuar 201510 a comment_89134 Pakuks korvi või kahvli jama. Korvi lamellidele jääb millegi takerdumise tõttu mingiks hetkeks pinge peale, ehk ei liigu sujuvalt tagasi kahvel.
Äkki on kellegil kuskil käepärast tuikat ketast tavalist või labadega ja ütleks mulle katte paksuse
Tahaks teada palju tutikana on .