Hüppa postitusse
Postitatud
comment_86719

Tervist,

 

Rullikas on nostalgia, varasemalt neid mõned omatud, aga nagu noorele kohane oli jube palju plaane ja ideid ja jube vähe raha ja oskusi. Nüüd hakkan teostama neid :D

 

Sai ostetud "valmislahendus." Kere on heas korras ja tehnika on ergas, mõned elektriprobleemid kummitasid ja mõned muud väiksemad pisividinad, kuid nüüd jõudumööda korda teinud asja. Väidetavalt mootoris tehtud: 

 

2.7 stroker

Hartge torukolle

Chip

Typ.188 LSD

plokikaane taastamine

51mm püstakud

Bilstein B6 amort

jämedad stabikad

 

Salongis on nahast mustad sportistmed

 

Veermiku poole pealt esimene strut, mõned powerflexi puksid, madaldusvedrud

 

Aktiivsemad A24 brausijad on kindlasti autot müügis ka näinud, reaalset müügiplaani pole, lihtsalt tuttav, kellelt auto soetatud sai jättis igaks-juhuks kalli hinnaga auto müüki, juhuks kui peaks keegi tahtma. Rahale ei ütle kunagi ei ju :D

 

Üks päev sai vahetatud kaitsmekarp ja kogu kerejuhtmestik, kuna oli ära põlenud, üheks põhjuseks tagurpidikäigu lüliti juhtmete lühis (#10 kaitsmeks oli 30A pandud  :@ ) Vaakumilekkeid likvideeritud ja plaani peetud. Turbot ei tule, drifti ka sõitma ei hakka, opentrackile tahaks suve jooksul korra jõuda, eks aeg näitab mis ja kuidas täpsemalt. Hetkel teenib auto mind ajutiselt igapäevaliikurina, kuna e46 otsustas kadedaks minna ja ühe nädalaga ära tappa siduri ja esimese parema vedru.

 

Nüüd üks "abipalve" ka. Auto reaalse "autoriga" sooviks ühendust saada, kuna vahepeal mitu ärikat enda leiva sealt teeninud. Hirmsasti tahaks küsida ja uurida mis ja kuidas täpsemalt.

post-3219-0-19654100-1416920140_thumb.jp

post-3219-0-62523600-1416920140_thumb.jp

post-3219-0-00238200-1416920141_thumb.jp

post-3219-0-12809000-1416920473_thumb.jp

Muudetud , muutis tns1

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
comment_87877

Köige lihtsam tegevus üldse sellise mootoriga auto juures.

Kuigi viga pole selles, siis kriitikat soovides järgmiseks korraks körvataha, et öhutatakse külma ,seisva mootoriga tavalisel pinnal ilma neid möttetuid lisaliigutusi tegemata. Köige lihtsam on välja puhuda, valad täis ja puhud kuni niplist vedelikku tuleb. Paned normi vedeliku ja asi möne minutiga kohapeal lahendatud, hiljem jahtudes vöid vedeliku taseme üle kontrollida.DIY öpetuste järgi pumbatakse. Ma isiklikult ei möista, kustkuhast selline nina taevasse jne öpetusviis pärineb :)

Igatahes kahju, et mootoriga nii läks.

  • Autor
comment_87879

Tegingi täiesti "tavaliselt". Paisupaak täis, kork õrnalt peale ja mootor soojaks, kui temp keskele jõudis, hakkasin õhutusniplit lahti kruvima ja vajadusel vedeliku peale lisama. Kui salongist hakkas sooja tulema, ajasin veel pöördesse mõned korrad, keerain nipli lõpuni lahti, kontroll ja valmis oligi. Korra pidin pooleli jätma, kuna tahtis punasesse tempiga kiskuda. Ebameeldivaks teebi asja see, et nii mitut asja korraga vaja jälgida ning rabeleda palju.

  • Autor
comment_87881

1) Using ramps or a jack get the front of the car 1' or more higher than
the rear. That will make the radiator and bleed screw the highest point
on the engine and facilitate removal of air.

2) With the bleed screw open, add coolant until no more air comes out of
the bleed.

3) Leave the filler cap off, or at least loose, and set the heat for max
temp and fan speed. Leaving the cap loose will prevent air that's still
in the system from causing a "coolant fountain" once the engine heats
up. Start the engine and allow it to warm up to operating temp. As it
warms up occasionally crack the bleed screw to release any air and top
up the coolant as necessary.

4) Once the engine is at temp bring it up to 2000-2500rpm for a few seconds
several times. Then crack the bleed until no more air is released. At
this point the heater should be throwing lots of hot air, which
indicates that the heater core is filled with coolant. You may have to
repeat this a few times to get all the air out.

5) Drive the car a bit, allow it to cool back down, and recheck the
bleed for air. Over the next few days you may get very small amounts (a
few bubbles) of air out of the bleed screw.

 

 

Selle järgi sai tehtud, töötab. Kas unikaalne või mitte. Ise jätsin lihtsalt nina tõstmise vahele. Paisupaaki täitsin ikkagi juba lahtise õhutusnipliga :D Kui arusaamatuks jäi. Käima pannes keerasin kinni ja hakkasin uuesti lahti kruttima. Algul jäi vist lihtsalt õhku kuhugile veel. Kuidas see mitte töötava mootoriga õhu kätte saamine välja peaks nägema?

Muudetud , muutis tns1

comment_87889

Kirjutasin ju kuidas ja ühe korraga ilma imenippide ja tuuritamiseta möne minutiga :)

Eelviimase postituse sisust ei loe kuidagi välja , et see toiming kiirelt ja lihtsalt tehtud sai :)

Kui tehtud siis tehtud, pole vahet kui keeruliseks igaüks selle endajaoks teeb, vastasin siia ainult seetöttu, et pidasid seda keeruliseks .

Jahutussüsteem toimib vaid kinnise korgiga, juba see on üks seieri punase ala pöhjuseid.

  • Autor
comment_87890

Kindlasti oleks ehk lihtsamini saanud. Ise tegin esimest korda sellist asja ja tehtud sai vähemalt. Tulemusega ka väga rahul, salongi jõuab väga tulist õhku vajadusel ja temp püsib ideaalselt keskel. Ise arvan, et temp. tõusis kuna mingi õhumull jäi kuhugile vahele. Tõusis ja langes väga kiiresti, aga ausalt-öeldes piisavalt hirmujutte kuulnud nende mootorite tundlikusest kuumale, et otsustasin kogu protsessi korrata kui temp üle keskmise ronima hakkas. Vähemalt nüüd süsteemi läbipesu tehtud ja asjad uued va termostaat. (e30 nänn pole enam väga laokaup :D)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.