Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85507

Tervist, otsustasin siis ka teema teha, näevad teisetki mis auto siin Eestimaal veel ringi liigub. :)

Aga nüüd, siis autost lähemalt...

Olles ise suur e30 fänn ning kohe-kohe on ka piiratud juhtimisõigus käes, siis tekkis meil papsiga plaan endale ka üks e30 soetada.Eestis on ta juba 2004st aastast. Selle aastani(2014) oli sellega sõitnud mingi vanem meesterahvas ja nüüd paar kuud on see Tartu tänavatel liigelnud naisterahva käsutuses, müüja ütles, et müüb kuna naine tahab uuemat bmwd jne.
Läksime siis Tartusse seda vaatama ning esmamulje oli väga hea, auto oli seest ja väljast kenasti puhas, juhiistmel on üks koniauk ning juhipoolne uksepolster on katki kahest kohast, kuna ilmselt on rihm istme ja ukse vahele jäänud ja see ongi selle katki teinud, aga muidu on kõik täisti korras seest. Autol oli roostet minimaalselt. Ja mõlke ka kuskil ei olnud. Proovisõidul tuli küll välja et differ kergelt undab ja ees oli mingi kolks, kuid otsustasime siiski ta ära võtta.

 

Selline ta oli siis tuues: 

Kodus avastasin, et tosool lekib veepumbast, kuid mingit erilist kadu polnud. Sai siis see ära vahetatud, aga hiljem avastasime, et mootoririhma seib on kõver, ning seda saab ainult esindusest ning see maksab 270€, aga õnneks sai paps selle ühest lammutusest 20€. Veel on vahetatud nüüdseks ka  kõik rihmad, stabikakondid, visko, klapikambrikaanetihend, veepump, esiamordi otsast see laager, õli, õlifilter, jahutusvedelik, õhufilter.

Plaanideks oleks siis praegu nii paljut et oleks vaja veidi põhja keevitada, uut tagastaget ning ees on jätkuvalt kolks. Kuid ma arvan, et sellega jõuab alles talvel tegeleda.

Senimaani olen autoostuga rahul. :)

Muudetud , muutis AloTupits

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_85562

Selle stangega on vist kuhugi otsa tagurdatud ja siis on see kuidagi kehvasti üle tehtud ja nüüd kohe kohe on sealt kivikaitsme alt suur auk läbi tulemas. Aga noh üleüldse näeb ta selline lainetav ja laiguline välja jne. 


Palju sa stange eest sooviksid?

Muudetud , muutis AloTupits

  • Autor
comment_85565

Aii, ma mõtlesin, et see kogu kupatus seal stange :D Siis vist tegelikult oleks jah lihtsam sinna taha mingi plaat keevitada, ilusti ära pahteldada ja siis ülevärvida.

 

Edit: Päikeseširmi oleks ka veel vaja koos kinnitusega (juhipoolne), et seda võib ka pakkuda, kellel on . :)

Muudetud , muutis AloTupits

  • Autor
comment_85569

No seda küll jah, alvadist vaatasin, et tagapõll oli üks 74€ mis iseenesest tegelikult polegi väga hullu,  arvestades ka seda, et tagaosa jääb ilusam jne.

Selline probleem ka veel hetkel, et koha peal tal pöörded kõiguvad, nüüd külmaga korra hakkas kohe väha hullult kõikuma, milles probleem võib olla?

  • Autor
comment_85615

Väikse roostekoha pärast tervet põlle pole kindlasti mõtet vahetada, selle tüki saad mõne romu alumisest äärest lõigata ja jääb 74e ka alles.

Algatuseks puhasta tühikäigumootor ära, asub mootori tagaosas sisselaske all.

Eks seda näis jah, mis tolle põllega ette võtab. 

Mõni päev võtan selle tühikäigumootori ette ja võtan ühe tuttava ka appi, oskab  aidata, kui hätta jään :D

Täna käisin Fixuses ka, tellisin numbrituled ära ja ostsin kütusefiltri ka, mille nüüd just ära vahetasin. Vana oli kohe päris must ja üpris vana ilmselt.

Muudetud , muutis AloTupits

  • Autor
comment_85926

Mhm, vanad klaasid olid mõlemad mingiks kuueks tükiks ja need olid seestpoolt ära määrdunud jne. Uued on kõvasti paremad kohe.
Aga tegelt need praegused pirnid olid veits pikemad, kui nad olema peaksid ja siis natuke pidin klemme kokku poole suruma. :D

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_87647

Tervist, vahepeal on siis nii paljut toimunud, et põhi ja akualune sai ilusti ära keevitatud ja pigitatud. Eile tõin kasutajalt approx, 14" kärgveljed, mis suveks alla lähevad. 

Sügisel, enne talvekorterisse ajamist olid vasakpoolse esitiiva alumised kinnitused puru läinud ja üritan praegu need ära teha, kuid muidu seisab masin kuni kevadeni ilmselt enamus aja garaazis. 

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_95806

Nii, tere jälle :)

Vahe peal olen auto all veidi investeerinud ning nüüd on auto väljast täiesti korras, vaja veel ainult salongi mõnda asja ja siis ainult kalla ja talla :D 

Sõbra käest sain e36 316i 75kw pihustid ja tühikäigumootori olen puhtaks teinud. Sain sellest pöörete kõikumisest lahti, nüüd käib mootor ilusti ja puhtalt.

Juuni alguses ostsin uue b-varuosa tagapõlle ning lasin Külitses ühe tuttava tuttava juures külge keevitada, lisaks sai keevitatud veel pagasniku nurgad seest poolt ja kapoti alt tulede ja lanseringide vahelised kohad.

Ees oli ka eelmisest sügisest üks kolks, mida põhjustas vasakpoolne esimene sarniir, see sai ära vahetatud. Veel ajas parempoolne esimene amort õli välja ja sai siis ees mõlemad amordid välja vahetatud. Veel said e30 omale uued pidurikettad ning -klotsid, uue õlifiltri ja õlimootorisse ja uue termostaadi.

Hetkel näeb auto välja selline:

 

Ja tagaosa selline:

 
Autoga olen väga rahul :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.