Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85183

Esimese rullina omasin tumesinist E30 kupee 9" laiade Azevitega millel M50B25 vabalt hingav. Sai esimene drifti võistlus ära proovitud streedis ja edasine saatus oli selge. Auto oli nädalapäevad hiljem müüdud :D

 

1526394_706602436052410_691215517302271810360402_706610872718233_907589228793580

10451157_776533062392680_223166166963460

 

 

Sai soetatud uus isend.

 

 

010711367792543.jpg

 

Milleks uuesti E30 kupee millel istus vahel audi R5 AAN turbokas, mille saatus muidugi tuli poole tunniga. Spetsialisti läbimõtlemata karteri ümberehitus ning õlivõtturi ristipidi keevitamine jättis mootori ja turbo lihtsalt õlist kuivaks, edasi ilmselt kirjeldama ei pea mis sees toimus....

 

 

Läks uue mootori jahiks ning peale pikka kaalumist V8 ja M50ne vahel tuli siiski M50B25 non vanos mootor.

Mootor kohe täiesti pulkadeks ning kambrisse pessu. Kõik uued tihendid, ketid, tallad,poldid, saaled, otsatihendid jne.

Sisse läks M52 2.8 väntvõll+M20ne kepsud. Kolve sai pealt maha võetud 2mm, ning kaanetihendiks läks 2.05mm.

 

 

10711036_779897908722862_263986196920857

1560560_779897905389529_2191467370136705

0107113679f6249.jpg

 

10629681_776533422392644_242273971825333

0107113685955d2.jpg

10409120_776529465726373_664814576936156

10351092_776537712392215_753393639357312

 

 

 

 

Mootor: 300kw rattast

 

Turboks sai võetud Holset HX40

Pihustid 630cc siemens dekad

Väljalaske kollektor Wasted Zerials-i töö

Wastegate 60mm

Ajuks MS 2 seadistatud Kaagu poolt

Sidurikorv Sachs performance seeriast

Ketas 4labaga keraamiline

Pumbajaamaks on 2x Bosch 044 ning etteandeks 2x Facet pumpa

HKS BOV

M20 kergemaks treitud hooratas koos M50ne hammasvööga

Innovate lambda

 

Kere:
 

Sillad 5x120

Turvakaar

Klaaskiust stanged + esitiivad

Esisillalahenduseks on Wisefab

Istmeteks Sparco Pro2000 ja EVO L

Traksid Sabelt 6p + Sparco 6p

OMP rool

Hüdrokäsipidur

BC BR reguleeritavad coilid

 

 

 

Üks video kah : https://www.facebook.com/video.php?v=766768696702450&set=vb.100001079792943&type=2&theater

 

Talveplaanid:

 

Tõenäoliselt võtan uue toorik mootori mis hakkab arendama suuremat jõudu ning uuel hooajal etanooli pealt sõitma. See eeldab omakorda palju uusi ja huvitavaid juppe. Turbo valikuks kui rahakott lubab tuleb Precision.

 

Täis turvapuur

kere üle värvida

suuremad pidurid

tagasild reguleeritavaks

3" sisse ja välja

3.0 diisli käigukast

rattapoldid asendada tikkpoltidega

Muudetud , muutis soonikx

  • Vastuseid 148
  • Vaatamisi 27,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_85203

Rahakott ei taha järgi jõuda ehitusele :D

Ei tulnud kiiruga meelde pilti teha dünos. Järgmine auto pressis peale jäime niigi väga pikale.

Keegi surveastme välja arvutaks siis saaks vbla uuesti dünosse minna ja juurde keerata.

  • Autor
comment_85226

Tänud, peab mingihetk arvutama hakkama seda kompotti kokku kõike.

 

Igatahes sai möllatud jälle ning teist korda diffrit vahetatud. Algul oli all 4.33 ülekanne mis oli liiga killer lihtsalt, rehv ei jõudnud piisasvalt suitsema minna ning käike peaaegu polnudki vaja vahetada. Sain tuttavalt ühe 3.64 ülekande tundus alguses kõik ok, aga sõitma minnes tegi kõvemat lärmi kui mu otseläbi toru väljalase....

Sai siis nüüd pandud 3.45 ülekanne, sõitma minna ei saanud kuna mul ei põle ükski tuli :D Tõenäoliselt tuleb nüüd rohkem clutch kicki kasutama hakata.

 

Velgede hulka lisandusid kaks Brock-i B1 16x9.

 

2013-09-20_18.48.10.jpg

  • Autor
comment_85249

Olin täitsa mina sama autoga, kuid olin täiesti otse dünost rajal. Isegi parklas sõõrikut polnud teinud. Polnud õrna aimu ka et nii killer ülekanne oli :D Pino muidugi andis öösel garaaside vahel hagu natuke  :rolleyes: 
Rehve juba napib, et viimasele trennile minna :P

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_85325

Tegin täna mõned maantee kurvid, päris haigelt :rolleyes:  läheb selle 3.45 ülekandega ikka edasi, kahju ainult, et pikalt sõita ei julge. 2.5km kauguselt olid hääled veel väga kõvad olnud...

Kui õnnestub siis äkki neljapäeval pärnusse sõitma, saab kiireid kurve kah proovida  :BMW:

  • Autor
comment_85349

Borbetitega avastasin täna naljaka asja. Nimelt auto tagumine juhi pool 1cm kõrgemal. Coilid mõlemad kõige madalamale keeratud, vedrud võrdselt, jäikus võrdne. Mõtteid?

10410819_781927965186523_299570297750886

10430369_781972561848730_663451918172740

 

 

 

 

Rehvipingid on küll olemas kuid kahurit pole jõudnud veel osta, siis :

 

Muudetud , muutis soonikx

comment_85390

Suruõhu kahuri võib ju ise ka valmsitada, mingile veidi jämedama läbimõõduga torule otsad kinni keevitada ja ühte otsa suruõhu vooliku ots ja teise otsa suurema läbimõõduga kuulkraan, millest edasi läheb toru, millel ots laiaks pressitud, et oleks selline pilu, mida hea rehvi ja velje vahele suunata.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_88113

Tagasillas on pigem ainult E36 rummud pandud. Kui kellegil on pakkuda topelt õõtsaga E36 silda siis võtaksin selle ligi küll.

Vaatan täna üle  ET, kuid 9 laiad ja flantsi on 3cm. Eks näha ole kui laiendatud tiivad kätte saan, kuid ilmselt tuleb tiivaäärtesse relakaga sisse minna.

  • 2 nädalat hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.