Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85183

Esimese rullina omasin tumesinist E30 kupee 9" laiade Azevitega millel M50B25 vabalt hingav. Sai esimene drifti võistlus ära proovitud streedis ja edasine saatus oli selge. Auto oli nädalapäevad hiljem müüdud :D

 

1526394_706602436052410_691215517302271810360402_706610872718233_907589228793580

10451157_776533062392680_223166166963460

 

 

Sai soetatud uus isend.

 

 

010711367792543.jpg

 

Milleks uuesti E30 kupee millel istus vahel audi R5 AAN turbokas, mille saatus muidugi tuli poole tunniga. Spetsialisti läbimõtlemata karteri ümberehitus ning õlivõtturi ristipidi keevitamine jättis mootori ja turbo lihtsalt õlist kuivaks, edasi ilmselt kirjeldama ei pea mis sees toimus....

 

 

Läks uue mootori jahiks ning peale pikka kaalumist V8 ja M50ne vahel tuli siiski M50B25 non vanos mootor.

Mootor kohe täiesti pulkadeks ning kambrisse pessu. Kõik uued tihendid, ketid, tallad,poldid, saaled, otsatihendid jne.

Sisse läks M52 2.8 väntvõll+M20ne kepsud. Kolve sai pealt maha võetud 2mm, ning kaanetihendiks läks 2.05mm.

 

 

10711036_779897908722862_263986196920857

1560560_779897905389529_2191467370136705

0107113679f6249.jpg

 

10629681_776533422392644_242273971825333

0107113685955d2.jpg

10409120_776529465726373_664814576936156

10351092_776537712392215_753393639357312

 

 

 

 

Mootor: 300kw rattast

 

Turboks sai võetud Holset HX40

Pihustid 630cc siemens dekad

Väljalaske kollektor Wasted Zerials-i töö

Wastegate 60mm

Ajuks MS 2 seadistatud Kaagu poolt

Sidurikorv Sachs performance seeriast

Ketas 4labaga keraamiline

Pumbajaamaks on 2x Bosch 044 ning etteandeks 2x Facet pumpa

HKS BOV

M20 kergemaks treitud hooratas koos M50ne hammasvööga

Innovate lambda

 

Kere:
 

Sillad 5x120

Turvakaar

Klaaskiust stanged + esitiivad

Esisillalahenduseks on Wisefab

Istmeteks Sparco Pro2000 ja EVO L

Traksid Sabelt 6p + Sparco 6p

OMP rool

Hüdrokäsipidur

BC BR reguleeritavad coilid

 

 

 

Üks video kah : https://www.facebook.com/video.php?v=766768696702450&set=vb.100001079792943&type=2&theater

 

Talveplaanid:

 

Tõenäoliselt võtan uue toorik mootori mis hakkab arendama suuremat jõudu ning uuel hooajal etanooli pealt sõitma. See eeldab omakorda palju uusi ja huvitavaid juppe. Turbo valikuks kui rahakott lubab tuleb Precision.

 

Täis turvapuur

kere üle värvida

suuremad pidurid

tagasild reguleeritavaks

3" sisse ja välja

3.0 diisli käigukast

rattapoldid asendada tikkpoltidega

Muudetud , muutis soonikx

  • Vastuseid 148
  • Vaatamisi 27tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_100917

Olen kindel.
Ega ilmaasjata, ei ole saadud tehasest välja tulevast mootorist (141kw) kätte 197kw.

Ma üle ei mõõtnud kepsusid ja kolbe aga võiks eelada, et 2.8 asjad. Seega 88mm käiguga vänt + 2.8 kepsud ja kolvid.  Kaant ka veel lihvitud.
2.8 strokerid tehakse 84mm vändaga.
 

Pildil siis rattast mõõdetud tulemus.

 

IMG_0545.JPG

Muudetud , muutis soonikx

  • Autor
comment_100922

Need on need Redline ehitatud mootorid, millel ulme surveaste? Kui 88mm käiguga vänt, siis see on M57D29 pealt, ehk siis 142kw disla. Ja minu teada kasutati seal mingeid M42B18 vms kolbe, mida treiti.

Redline tehtud mootor jaa.  Tundusid M52 kolvid aga kindel ei ole.

comment_100925

No võib olla küll. vabalt. ma ise eeldasin et ta neid kolbe kasutab. Kunagi sai talt aru päritud, et mis gemüüsega selline surveaste saavutati ja kuidas see koos püsib, aga see pidavat äri saladus olema. Antud teema järgi võib vist tõdeda, et ega ta väga koos ei püsigi.

comment_100933

Püsib ikka koos .
Tegu minu vana mootoriga . Surveaste oli tõesti 13.6, alla 98 bensu sõita ei kannatanud . Sees on tõepoolest 88mm vänt ja 2,8 kolvid.
Kui mina mootori ostsin, siis juba suitses, aga panin korraliku õli sisse ja ei kiskund teda lahti . Pähe sai minu käes ikka korralikult ja koguaeg . Mina müüsin ta samas seisus ära, aga mis uus omanik tegi ( kellelt sina selle mootori soetasid ) ei oska kommenteerida . Tean vaid nii palju, et rändas E30 peale .
3 käiguga küpsetas ikka korralikult 17" rulle . https://www.youtube.com/watch?v=wG1BCN0lHFc

Muudetud , muutis taytz

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_103719

Eelolevalt räägitud mootor leidis endale siiski uue omaniku. Läks sellise rahaga, et ei saanud ei öelda :D

Pole nüüd driftikat unarusse täitsa unustanud. Esiots üle poolte lansekate pealt maha lõigatud ning nelikant rauale tehtud.

Suur 525TDS radikas.
HX40 turbo.

Väljalase küljetiivast välja viidud.

Esiratastele negatiivset kallet juurde antud ning amorti ette poole toodud (E36 käändmikuga istus ennem liiga taga).

Tänu sellele sai ka esiotsa madalamale lasta.

 

Märtsi lõpus dünosse ning eesmärk 420+ kw/ 560hp rattajõudu. 

Muudetud , muutis soonikx

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_105724

Hooajaks valmis. Kui ilma on siis avalaksul kohal.


Mõned muudatused sai ka tehtud. Pidureid uuendatud,ees 325mm taga 300mm.

Elektriline veepump ka lisaks pandud, et vältida igasuguseid temperatuuri probleeme.


Ning uuesti seadistatud ka. Rõhku 1.5bar ja pööret hetkel 7500 :memeTroll:

 

13062328_1730951263850611_482898642464934420_n.jpg

13012837_1731180623827675_2399220820966498231_n.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_106805

Vahepeal tegelikult palju juhtunud.

Nagu ikka siis kõike tehakse viimastel minutitel. Uus kaan, seekord siis vanosega kaan ilma vanoseta juppidega. Klapid sooveldatud, uus tihend ja kokku tagasi.

 Mootori panime kokku päev ennem võistlust, ning käivitus kell 22 õhtul. Kõik ilus tore töötas, paukus, driftis.

 

Suurhalli drift:

Esimene päev:
Treeningsõitudel sadas lausvihma ning sõitmine oli nagu jääl.
Esimestel ringidel juba oli probleem karterituulutusega, mistõttu õli otsis muud kohad, kust välja pressida. See viga sai kiiresti parandatud.
Veel mõned ringid ning täpselt ennem kvalifikatsiooni purunes gaasitross, selle laenasime kiirelt sõbra autolt.
Kvalifikatsiooni ajaks oli vihm järgi jäänud ning tuul rada juba kuivatanud.
Kvalifikatsiooni esimesel ringil külastasin betooni, mis rikkus tagumise õõtsa, mille tulemusena oli ratas täiesti vales asendis. 
Muud valikut polnud- läksime teisele ringile kõvera õõtsaga. Kuna auto tiris vägisi paremale, sõitsin täpselt enne entry joont tagumise rattaga üle äärekivi, mis lõhkus velje. Teise ringi sõitsin siis kõvera õõtsa, katkise velje ja tühja rehviga ning õnnestus isegi sedaviisi saada 38.8 punkti, mis andis pääsu TOP16-nesse. Rõõmustavat uudist kuuldes kiirelt garaasi ning autot tandemiteks korda tegema. Õõts sai kistud kiirelt ühe teise drifti e30ne alt ning tehtud veel 5x120 peale + pidurisupportite kinnitused ümber keevitatud.

Teine päev:
TOP16 vastaseks sai Karel Piiroja kelle vastu sõidu võitsin ning juba edasi TOP8. Top 8 vastaseks Karl Peeter Nõmme, kelle vastu kahjuks tuli leppida kaotusega.

Kokkuvõttes 7. koht ning võib väga rahule jääda arvestades kuidas see kõik kujunes :D

 

13177475_1740383266240744_5825702707129154928_n.jpg

27035756786_352761a456_o.jpg

26794256390_3246c66fa3_o (2).jpg

27051884832_9f76aecb97_o.jpg

26542543463_aebfcc2f36_o.jpg

26464964173_2baa0ca411_o (1).jpg

13235405_10154951011434498_7961800904360706856_o.jpg

13214993_968666616522295_939628850_o.jpg

13214873_968666489855641_2044823057_o.jpg

13241573_968666479855642_589798878_o.jpg

13214427_968666456522311_1613709720_o.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_108611

Vahepeal taguotsa toru peale tehtud ning täielikult klaaskiu peale. Nüüd võib julgemalt betooni kratsida :lol: 
Õõtsad lõhki lõigatud ja kokku tagasi keevitatud, et ratta kalle sirgu saada ning kokkujooksu rohkem. 
Eelmine nädal sai Laitses mitu head tundi nühitud ning sel nädalavahetusel järgmine Drifti Eesti meistrimõistluste etapp ka seal. Reedel veel mõned asjad üle vaatama ning tuld.

13467661_1088026017910048_868337807_o.jpg

13517820_1089920241053959_1209117605_o.jpg

13499750_1089920251053958_772055203_o.jpg

13499579_1089920237720626_647867626_o.jpg

13570025_1097508226961827_909925662_o.jpg

13522944_1813389842230274_7233186946980898638_o.jpg

13559210_1813390252230233_8664497638410174855_o.jpg

Muudetud , muutis soonikx

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_116849

Pole ammu midagi kirjutanud.
Väga palju teinud polegi. Kere detaile uuendanud veits ja mootor sai kapremondi. Avanes ka väike üllatus :D või kas just väga suur üllatus, kahtlused olid juba ammu.

2 bar rõhku tehase keps vastu ei võta ikka.

17571781_1345428832169764_1543175844_o.jpg

17571745_1345428805503100_892504330_o.jpg

17571070_1345428855503095_1064173198_o.jpg

17548848_1345428878836426_1041928063_o.jpg

17548633_1345428892169758_422037778_o.jpg

17547409_1345428808836433_586151452_o.jpg

  • 5 kuud hiljem...
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.