Hüppa postitusse

M-Tech

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis M-Tech postitas

  1. Vot kui kiire poiss juba rajal Krt IS muidu suht tuim pill IMO aga rajapeal näitab tõesti häid aegu. Ilmselt aitab siin kaasa M20-ga võrreldes tunduvalt parem kaalujaotus?
  2. Noh mõtteid on olnud igasuguseid. E34 on raskem kuigi ega see E30 kergem kere erilist eelist ei anna kuna rattad käivad kesise kaalujaotuse tõttu lihtsalt tühja. Iseenesest meeldib mulle E34 kere ka. Eks näis mida tulevik toob. Vahepeal on käinud ka praeguse kere- ja mootorikompoti müügimõtted peas. Et tõsta see M-i mootor äkki mingi kit-cari peale. Kui kellegil on tõsisem huvi auto vastu ja tahaks seda endale soetada, siis olen pakkumistele avatud. Nagu öeldakse, siis kõik asjad on müügiks kui sobiv hind pakutakse.
  3. Aga hea ju on kui selline kogus võimsust ja pöördemomenti kuskilt tagataskust alati võtta on 3.6 on jah väheke pommikindlam kuna silindri seinad ei ole nii õhukesed kui 3.8 mootoril. Krt pean kiiremas korras endal ploki ja selle sisu üle mõõtma vist Stage 1 ehk võimsus stock sisuga oleks ka igati sobiv.
  4. 3.8 mootoriga sõidab üks somm stock sisu ja 0.9 bar-iga. Daylidriveriga siis tema sõnul tegu. Toodab mingid tühised 657hj@5800rpm ja 870nm@4900rpm Proof ka selle kohta: http://www.hevosvoima.com/pics/kirottua/dynolappu4.jpg
  5. Kaanega selgus siis vahepeal niipalju, et juhtpuksid on kulunud ja tulevad kõik uued. Klapisääretihendid olid ka nagu plastikud olnud. Ja klapipesad tulevad hoopis raadiuspesad, mitte nurkadega nagu algul arvasin. Raadiuspesa peaks siis voolavuselt üks parimaid olema.
  6. Enne: Pärast 4h loputamist ja nühkimist tööstusliku pesuvahendiga ning survepesuriga: Homme üritan mingi anuma leida, kuhu kaas sisse mahuks ja viskan ta nüüd mõneks tunniks pesulahusesse likku.
  7. Esialgu arvan, et piisab ka stock kaane flow-st. Rootsis ja Norras osatakse päris paljus elle mootoriga teha aga selle töö hind on ilmselt ka vastav.
  8. M5 mootorit jälle eelmine nädalavahetus veidi lammutasin. Leotasin ja pesin plokikaane alumist ja ülemist osa. 2h pesu ja asi hakkas juba looma aga tuleb veel loputada. Reedel viisin tegelikult plokikaane alumise osa (kus klapid on) tegemisse. Jäi küll pealt veel mustaks aga seda loputatakse veel, teisipäeval vast vaatan kaugel asi on ja kas vaja veel loputada. Tuleb siis: * raadiuspesad * uued klapisääretihendid (Reinz/Elring) * uued juhtpuksid * loomulikult tihendipinna kontroll/lihvimine Kanaleid otsustasime mitte torkida, kuna need tunduvad juba tehasest piisavalt head. Ei tahaks hakata protimise tõhusust pea 20k maksval kaanel testima.
  9. Asi jälle vaikselt edeneb Reno auto ehitamise kõrvalt. Täna sai tänu Mardi leiutatud tõmmitsale tagumised originaal õõtsapuksid õõtsade küljest eemaldatud. Nüüd vaja veel laagrid kuidagi õõtsadest kätte saada, siis saab uute tükkidega õõtsasid komplekteerima hakata.
  10. Mul Subarul Zimmermanni ketastega läksid ka DS2500 klotsid nagu riiviga lastult.
  11. Tore, et sul kordaläinud nädalavahetus oli!
  12. Tehase pihustid saavad tehase ajuga juba 4k ja natuke peale pöördeid otsa.
  13. Lõpuks sain siis täna UM-ist 2 kuud tagasi tellitud E30 M3 tagumised rummud kätte. Tundub, et oli tellimise kaup tehasel, treipingi hais veel juures. Ei tea ainult millal tekib aeg need alla kruttida, kuna sada miljonit muud asja/projekti/tööd vaja enne teha ja niigi mitme inimese ees veel töövõlglane.
  14. Sul on pseudoprobleem tegelt ju Lahendus on väga lihtne, tõsta fuel cut kõrgemale ja sõida 1.2bar-iga 8) Aga ma tean küll, et sa ei taha mootori vastupidavusega liialt riskida. Väga lahe tehniline video. :wink: Kui mul mõnipäev viitsimist on, siis võime korra minu auto acutaatorit proovida.
  15. Tavaline orgaanilise kattega ketas mitte labadega ühesõnaga? SRE pakub enamustele autodele 2-te varianti.
  16. Vabalthingaval ju ei toimugi alla 4k midagi Sedistamiseks tuleks valge aeg valida ja näiteks Haapsalu lennuväli. Siis oleks vähegi roogitavad tingimused ka mitte nagu Haapsalu eelne seade kell 12 öösel kuskil karuperse teepeal Pangega restarte ka sulle siitpoolt
  17. Projekt oli ju tegelikult Patricu poolt juba läbikäidud tee, see kiirendas protsessi ka omajagu.
  18. Klubi kiireim E30 M50B25 sõitis 15.6s minuteada.
  19. Mis rehviga tegu siis?
  20. Mine vaheta ringi Olavi juures. Kust sul BOV-i reference võetud on? Mul just probleem (kui nii öelda saab), et avaneb iga väikse gaasivajutuse peale ja võiks jäigema vedruga olla.
  21. Mida sa siis ootasid, et auto jääb aegalsemaks kui stock, nagu M50 conversioni poistel?
  22. Reno käest sain mignid suht kulunud Yokohama ringrajaslikid. Nendega ei käinud vähemalt teise käiguga ratas tühja eriti. Keskmine 20m oli ka nendega 2.6s :shock: Selle 14.2 sõitmise juures oli 20m vist pea 2.3s. Lõpus proovisin viimase sõidu tavalise tänavarehviga mis mul all on (99a rehv ). Sellega tuli pidamine teise käiguga ~5500rpm juures ehk umbes 90km/h ma pakun :?
  23. Haapsalust siis parim tulemus 14.2s@158km/h 400m. Veidi pettumus, kuna lootsin 13.99 sisse sõita. Diffrivahetus siis veidi killis asja ilmselt, kuna enne lõpetasin 400m 4. piirajas ja 500-1000 pööret enne lõppu boost veidi spaigib mis annab lõpus väikse nitro effekti Samas datalogi-i järgi hetke rõhuga saab aega paranada ainult pidamise arvelt. Seade on suhtkoht normaalne. Aga mida ikka tahta 0.75-0.8bar ülerõhul 1.8 vanakooli mootorist.
  24. Ostsin mõõdu järgi tutikad NGK küünlajuhtmed ja tuunisin juhtmetele kinnitused ka. Päris viisakas sai kokkuvõttes. Poleks uskunudki, et küünlajuhtmed nii palju mõjutavad mootori tööd. Mootor käib tühikäigul tunduvalt ühtlasemalt ja gaasile reageerimine on ka parem. Vanade juhtmetega tõmbas puterdama tühikäigult järsemalt gaasi andes. Ei sa aikka prügikasti kaubast korraliku autot ehitada Sai laupäeva tarvis laenatud rinkaslikke ka veidi proovitud. Parem on pidamine ikka, kui 9a vanade ajutiste suverehvidega
  25. Täna sai siis lõpuks esimene strutbar ka ära paigaldatud. Põhjus miks see nii kaua venis on see, et algul tundus, et coilpack jääb täpselt jalgu strutile. Aga selgus hoopis, et suutsin kobaga coilpacki nii installida, et struti ja coilpackist tyuleva ülemise piibu vahele isegi 1-2mm ruumi jäi Seega joppas täiega ja midagi ringi ehitama ei pidanud. Sai ka küünlajuhtmete pikkused välja mõõdetud, et uued juhtmed õige pikkusega soetada. Samuti tuleb need klapikaane peale fikseerida, et kollektorist võimalikult kaugel oleksid. Koonusele vist seina ümber ehitama ei hakkagi, kuna suht keerukas ja aeganõudev ehitus oleks see. Lisaks ei ole temperatuur hetkel veel väga tappev, et selleks tungivat vajadust oleks. Aga eks mõnipäev peab õhu tempi erinevates oludes jälgima. Radikale oleks vaja veel el. venti orgiinaal kolaka asemele.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.