Kõik, mis AndresS postitas
-
M: 51mm esipüstakud koos ketaste, amortide, vedrude, camberplaatidega 350€
Jäid jälle garaazi koristuse käigus ette. Annan 350€ eest ära!
-
M: 51mm esipüstakud koos ketaste, amortide, vedrude, camberplaatidega 350€
51mm püstakud FK vedrud Koni Sport Short reguleeritava jäikusega amordid Brembo pidurikettad BC camberplaadid Tulnud (hästi)sõitva masina alt Tallinn / Harjumaa / harva ka Tartu edit: uus hind 350€
-
M: (FL) kupee erinevaid sisudetaile
Kellelegi?
-
M: PFL esituled 25€
-
M: (FL) kupee erinevaid sisudetaile
Nimekiri ja pildid: Asukoht Tallinn/Tabasalu. Pagasniku vaheseina kate 15€ Pagasniku küljepolstrid 50€ Pagasniku küljekast/tasku 30€ Esimesed alumised kõlarikatted 10€+10€
-
O: E30 85-87 preface esipõlle lisa
-
Müüdud
Müüa E30 kupee 10-osaline M-tech 2 bodykit. Ei ole originaal. Küljepaneelid paistavad olema mingi auto küljes olnud, st on kasutatud. Hind 200€ kõik kokku. Asukoht Tallinn, Tabasalu vm lähipiirkond.
-
O: (väga) korralik bensiinipaak ja tagasillatala
Ostan 03/1990 318iS kupeele sobiva korraliku, terve: bensiinipaagi tagasillatala Eelistatult Tallinnas/Harjumaal, kuid vahest sattun ka Tartusse. PS või teemasse, aitäh! Andres
-
M: KW V2 esimesed coiloverid
Müüa KW V2 (rebound adjustable) coiloverid koos camberplaatidega. Vähesõitnud Koni 8610 inserts 2016. 14kg/mm vedrud 2018. Asukoht Tallinn/Tiskre/Tabasalu Hind: 550€ PS
-
O: pidurisuportid koos kanduritega
Ostan E30 318iS-ile sobivad korralikud pidurisuportid koos kanduritega. Kulunud ja logisevaid ei taha. Halvemal juhul võivad vajada remontkomplekti, kuid siis olgu ka hind vastavam. Tallinnas või postiga Tallinnasse saadetavad.
-
Suuremad pidurid E30nele
Puuritud kettaid üldse ei soovita, kui just äge välimus ainult eesmärgiks pole. Radiaalsed praod varem või hiljem platsis kui kuuma anda ja siis pole enam äge ja kindel tunne kuuma anda. Kui oled hull piduriotsas elaja ja suudad klotsid ikka ja jälle rajal klaasjaks ajada, on soontega ketas ehk põhjendatud valik kuid paralleelselt tasuks siis ka klotsi mark ja ka enda sõidustiil ikkagi üle vaadata. Minu ainult rajasõiduks ettenähtud ja pruugitav E30 kasutab tavalisi aukudeta ja soonteta Brembo ventileeritud kettaid ning Ferodo Premier klotse (4x100, tehasemõõdus pidurid). Ja mitte ühtegi probleemi pole. Ka +29* temperatuuriga 20 ringi järjest Auto24Ringil sõites mitte. Olen kasutanud ka Ferodo DS2500 klotse ja need on head klotsid, kuid kui sama hästi töötavad 10x odavamad Premierid, miks ma peaks selle raha tuulde viskama. ATE Blue Racing pidurivedelik (või analoog) ka soovituslik, kui rajale rohkem asja muidugi.
-
316i '88 - Henrik
Mootor peaks seal päris hea olema Olen lähedalt näinud, kuidas seesama mootor Raplas näiteks 53sek ringiaega sõitis, samuti näinud lähedalt näiteks, kuidas see mootor kõik uued ketiga seonduvad originaalosad külge sai, originaallõdvikud kõik sisselaskesse ning kuidas teda ainult kvaliteetsete ja kalliste õlidega on määritud. Tubli tegu, palju edu!
-
O: Typ188 E30 differ
Vaja jah. Sobilikud 4,27 4,10 3,91 3.73 3,64
-
O: Typ188 E30 differ
Ostan toimiva Typ188 E30 tagadiferentsiaali. Eelistatult toimiva LSD-ga kuid võib hädapärast olla ka lahtine. Ülekanne soovitavalt 3,xx aga hädapärast võib ka 4,10 või 4,27. Soovitavalt Tallinnas või lähistel. Pakkumised palun teemasse või PS-iga.
-
M50 mootori paigaldus e30-le
Millist õhufiltri kopsikut on kasutatud E30+M50B25 ristamisel? Kas mõni hakkab külge ja mahub ära ka ilma lõikumata? Vihjeid on olnud E36 325 oma sobivuse osas, kuid kindlat veendumust pole. Koonusfilter ja CAI oleks variant, mille jätaks viimaseks. Tahaks ikkagi paberfiltrit ja viisakat BMW kopsikut esimese hooga, võib olla ka uuemate mudelite oma... enne kui Vatsla katsetustetee ette võtan.
-
318iS '90 - AndresS
Jah. Esialgu sedaviisi ja siis vaatame edasi
- Piduri vedelik
-
318iS '90 - AndresS
02/09/2012 sai osaletud AG Weekendil Laitse Rallypargis. Ma teadsin, et seal on üle poole raja kruusane ja alla poole raja asfalt, ent üritusele eelnevatel päevadel sadas hoolega ja see tegi kruusalõigud veel eriti "toredaks". Pikalt kaalusin, kas ikka minna aga põhimõtteliselt on see auto selliseks meelelahutuseks ju tehtud ja hing ikka ihkas Laitse raja ikka ära proovida. Kuna tol hetkel mul muid üritusel kasutada lubatud rehve peale Toyo slikkide polnud, siis lisas see veel omaette nüansse. Päeva lõpuks ma kuskile kinni ei jäänud, vaatamata sellele, et sügavamates lompides oli vesi rohkem kui poole ratta sügavune. Kokkuvõttes võiks üritust pidada huvitavaks kogemuseks. Asfaldilõigud olid mõnusad, kruusalõigud mõnevõrra vähem. Auto pidas vastu ilusasti - pärast oli survepesuriga muidugi ikka tükk tööd, et seda pori ja kruusa nii pealt kui alt maha saada, kaasaarvatud kapotialune. Aga kui uus sarnane üritus nüüd toimuks, siis ilmselt ei kibeleks uuesti minema. Teistpidi on süda rahul, et sai ära käidud, Laitset ja kruusa proovitud. Siis tundus juba mõnda aega, et sõiduriista vaevab kohatu väike vibratsioon, eriti pidurdamisel, olenemata sellest, kas all on 15" BBS-id slikkidega või 16" Hartged lamellidega. Kuna rattad olid balansis, läksid vahetusse esimesed pidurikettad (Brembo) ja välja said vahetatud ka viimase kolmandiku peal olevad esimesed piduriklotsid. Kuna Eestis kohapeal Ferodo DS2500-t polnud, sai prooviks võetud ligi 5 korda odavamad Ferodo Premierid. Lisaks sellele sai prooviks soetatud jooks BMW325i Cupis kasutatavaid Kumho rehve, mis paigaldatud veel ühele varuks olnud jooksule BBS-idele: Ja siis sai osaletud AG suvekarika V etapil Audrus @ 14/10/2012. Uus, renoveeritud rada. Uskumatult vinge töö on seal ära tehtud. Rada on võrreldes vana rajaga palju-palju huvitavam ning veelgi kiirem. Ja sile!!! Rajaga harjumiseks ja õigete trajektooride katsetamiseks kulus muidugi aega. Alles ürituse lõpuks tekkis mingi esmane arusaam, kuidas seal kurvidest kiiremini läbi saab mahtuda. Tulemuseks neljas koht. Ferodo Premier klots käitus täiesti viisakalt, ka viisteist ringi järgemööda valu andmist ei andnud kuidagi tunda. Ilm oli muidugi jahedamapoolne, kuid praegu jätan need klotsid alla ja ei hakka DS2500 küll ostma. Hind on lihtsalt liialt erinev (ca 120EUR/paar vs ca 25EUR/paar). Järgmine ja sel aastal ilmselt ka viimane üritus AG suvekarika VI etapp Tabasalus @ 4/11/2012. Tuleb ilmselt vihmane sõit, Kumhodega. Aga hea, et muidugi lumi ära sulas. Siis peab vist auto talvekorterisse panemise peale mõtlema hakkama.
-
318iS '90 - AndresS
AG suvekarika IV etapp Raplas @ 22/07/2012: vastupäeva sõit. Palju tugevaid sõitjaid, palju kiireid autosid: B-klassis Estfield, 325 Cupi bemmid, väga professionaalselt ehitatud täisslikkidel rinka Golf, Toyota MR2-d, 328i Compact, ägedad E30-d Ilus soe ilm ja kuiv rada, nauditav päev ühesõnaga. Põnevus säilis viimase ringini ja minu tulemuseks teine koht. Kaotasin Estfieldile 10 ringi aegade summas 0,01 sekundit! Aga Estfield oli muidugi üksikutel ringidel minust kiirem ka, isegi kuni pool sekundit ringi kohta, kuid stabiilsusest jäi tal seekord puudu ja see hoidis pinge üleval lõpuni. 328i Compactile kolmas koht minust 0,06 sekundit tagapool Täpne värk.
-
318iS '90 - AndresS
2 rajapäeva vahepeal jälle sõidetud: AG suvekarika II etapp Raplas @ 27/05/2012: rada kuiv, sõita mõnus ja ringiaegadega võis ka rahule jääda. Tulemuseks teine koht B-klassis. Esikoha mees 328i Compactiga on minu jaoks hetkel võitmatu. AG suvekarika III etapp Käinas @ 17/06/2012: minu jaoks täiesti uus rada, suht aeglane ja tehniline aga sellised rajad mulle väga meedivad. Ilm oli muutlik, vahel sajune ja tuuline kuid vahel ka kuiv. Tulemuseks B-klassi esikoht. http://argo.planet.ee/suvekarikas-kaina/slides/K
-
318iS '90 - AndresS
OK, klaar. Loodetavasti siis jõuavad ka siia teemasse selle korrastamisega. Aga vahepeal siis selgunud ka juhi jalgealuse märgumise põhjus: mõranenud ja mahavõtmise käigus nüüdseks ka purunenud on plastiktoru / nurk, mis on üheks ühenduselemendiks siduripedaali juures asuva sidurisilindri ja õlipaagi vahel. Detail Nr.7, varuosakoodiga 21521151697. Maksab 7 EURi, H2-s 5,4EUR aga UM-s loomulikult kohapeal ei ole, Forsis ka mitte. EDIT: jupp olemas, tänud eix22-le
-
318iS '90 - AndresS
Ma vahepeal küsin, ehk keegi oskab selgitada või modedest korrigeerida, miks siin teemas postitused kuupäevade järgi järjestatud pole? Jube halb on sirvida tehtud tegemisi...
-
318iS '90 - AndresS
Nukaratta keeramine ei võta jah poolt päeva. Ise ei teinud, aga need tulevad nähtavale klapikambri kaane eemaldamisel, nelja kuuese poldiga kumbki kinni, kui õigesti mäletan. Chip on pärit jõuluvana kingikotist, sinna ta sai kuuldavasti kasutaja Silwer kaasabil. Täpsemalt ei tea, millega tegemist, aga mingi laialt tuntud tuuningfirma toode vist pole.
-
318iS '90 - AndresS
Eile sai käidud Raplas jälle rada sõitmas, kus toimus ECC tuningu korraldatud rajapäev. Võistluse korralduse ja formaadi osas ma kommentaare ei jagaks, kuid ilm oli hea ja rajal olles sõita jällegi mõnus. Vaatamata esialgselt väljakuulutatud ürituse reeglitele otsustasid korraldajad mu Toyo R888 rehvide tõttu pista ikkagi 120-160kW klassi, aga kuna sai oma rõõmuks sõitma mindud, siis oli mul suht ükskõik, kellega koos sõita. Korraldajate mõõdetud aegu ei tea ma siiani, kuid enda Racechrono näitas parimat ringiaega 54,1 mis on mu seni kiireimale 53,7 ajale suht lähedal. Päeva lõpuks kuulutati veel ka C-klassi kiireimaks :-) Autol on siiani kast vahetamata, aga Raplas sain sellega sõidetud küll. Lisaüllatustena otsustas puruneda bensupaagi tuulutusvoolik, mille tõttu vasakkurvides ohtralt bensiini lekkima hakkas, mis aga kohapeal käepäraste vahenditega ajutiselt ära lapitud sai. Samuti hakkas mingit sinist vedelikku lekkima juhi jalgade juurde. Ma esialgu arvasin, et jahtutsvedelik (kuigi sealkandis seda väga ei liigu) aga ilmselt on tegemist hoopis pidurivedelikuga ja selles osas peab nädala sees pildi ette ja mure murtud saama, kuna järgmisel pühapäeval tahaks uuesti Raplas AG suvekarika teisel etapil osaleda.
-
318iS '90 - AndresS
Kaunitar ja koletis: