Kõik, mis Silwer postitas
-
320IS M-Tech II '88 - kristokr
Kõlab hästi! Tubli et sellise Eestisse tõid! Pilte kah, paluks...
-
316 '88 - M-Tech
Nende paigaldamine ongi ilge nuss... Mina nägin samuti nendega ilget vaeva aga lõpuks sain ikkagi sisse midagi modifitseerimata.
-
316 '88 - M-Tech
See ds2500 mõni kord viliseb aga samas enamiku ajast on päris vait. Ja tegelikult hakkab iga klots hakkab kunagi vilisema kui teda sihipäraselt (ehk jõuga pidurdamisel) tükimat aega ei kasutata.
-
316 '88 - M-Tech
Tänavaklots on see mis pidurdamiseks soojendamist ei vaja. Ds2500 ei vaja mingit soojendamist ja on muus osas ka täiesti täänavalegaalne erinevalt ds3000 ja ds3000+ klotsidest. RoadHouse klotsist ei tea ma kahjuks midagi. DS Performance oli varem nimega ds2000.
-
316 '88 - M-Tech
Silweril muideks ei ole racing klotsid vaid täiesti tänavasõidu Ferodo ds2500. Tänaval saab sama edukalt liigelda kui originaal piduri ja sama klotsiga. Lihtsalt ei ole seda täiendavat raha väärt investeering. Aga minu arvamus võib ka ajapikku muutuda, kui on rohkem kilomeetreid sõidetud...
- 318iS '90 - AndresS
-
318iS '90 - AndresS
Sul on madala profiiliga rehvid ja pisikesed rattad. Seetõttu jääbki mulje et on kõrge, kuna rehvi ja tiivaääre vahel haigutab tühimik. Tegelikult ei ole ta midagi nii jube kõrge...
-
318iS '90 - AndresS
Selle madaldamisega ei tasu ka ülepingutada. Nimelt muutub väga madalaks tehes ratta kalle väga suureks ja kokkujooks läheb ka väga valeks ehk siis tekib see kuulus BMW-de lääpas rataste efekt. Suur ratta kalle tähendab Raplas aga viletsamat ringiaega kuna hoog on väike ja ei pane enam rehve terve puutepinnaga tööle. * samas ma ei ole uurinud et kui madal või kõrge ta sul on. Ehk siis ikkagi saab veel natuke madaldada ilma et midagi kardinaalselt tuksi keeraks. Aga tagumiste vedrude vahetus on ju ülilihtne. Kogu kokku mingi punt vedrusid ja hakka proovima. Auto tungiga üles, amorti õõtsa külge kinnitav polt lahti, vana vedru välja, uus asemele ja uuesti amort õõtsa külge tagasi. EDITED: Mõõtsin oma autol need kõrgused ära. Ees on 33cm ja taga on 29,5cm. EDITED2: Minu autol on tagasilla kalded reguleeritavad ja sild istub terves tükis kerele 2cm lähemal - seega ei ole minul sellise madaldusega veel väga ka lääpas rataste ohtu.
-
316 '88 - M-Tech
No ega nende velgedega nüüd nii lihtne ka ei ole. Sul ei ole ju M3 kus on laiad tiivad. Seega võib tekkida probleem asjalikumate 5/7 koobastesse mahutamisega. * omal nahal tunda saanud et 7,5 tolli laiusega velje (ET20), millel 225/45R17 on juba vaja esimesi rattakoopaääri rullida.
-
316 '88 - M-Tech
Või siis poole kiiremini sõitma...
-
316 '88 - M-Tech
Tegelikult ei ole seda 294 ketast üldse vaja. Minu autol ei ole need kettad isegi Opentrackil saavutanud töötemperatuuri, ehk siis on lihtsalt liiga suured.
-
K: Tuuningu legaalsus eestis!!
Jah on küll õigus. Piirivalve ja toll võivad sinuga sama pulli teha.
-
325i '90 - Krst
Sorry for OT: Üks tark mees on kunagi öelnud et harjutamine teeb harjutajaks ja meistriks sünnitakse... * omast kogemusest võin siiski öelda et see ei ole tõsi - iga aasta on Raplas aeg aina paremaks läinud. See aasta tahaks kõrge 51 või madala 52 aja välja sõita.
-
318iS '90 - AndresS
Andresel on ka väga sujuv sõidujoon - sealt tuleb seda ajavõitu kõvasti. Ma loodan et ta järgmisel Rapla üritusel oma aega jälle sekundi võrra ei paranda... :wink:
-
325i '90 - Krst
Siin on ju kõik vajalik olemas - võta ja võrdle siis oma trajektoore / kiiruseid mõne teise sõitjaga: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=57812&start=50 * tasub võrrelda mingi sellise autoga mis on tehnika ja rehvide poolest sinu autoga sarnane. Näiteks Messuggah, Sergei Ivask, Villi.
-
325i '90 - Krst
Mis sellel kolmesel bmw'l siis viga et ta tavaliselt peaks sõitma üle minuti? http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup2_2008.JPG
-
325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Veel Opentracki pilte: Ülejäänud Newtoni pildid: http://newton.tqhq.ee/gallery.php?gal=38
-
325i '90 - Krst
- 316 '88 - M-Tech
Noh see võimsus on tänvarehvidega vaid teoreetiliselt kasutatav. See kiirus mille juures tekib probleemideta pidamine on juba nii suur et endal hakkab lihtsalt õudne... Sa seda ülelaetud M5 mootorit e34 kere peale ei taha panna? Sinna sobiks ta nagu natuke paremini ja auto on oma suuruse poolest ka juba igapäevaliikuriks ja pereautoks sobilikum.- 316 '88 - M-Tech
Selline M-i mootor ongi vist üks parim võimalikest turbotamiseks. Kuigi 3,6 kubatuuriga on pommikindlam. Iseasi on muidugi see et kas tagaveolisele igapäevaliikurile on ikka vaja seda 650hj ja 900nm väänet. Raske nagu seda kuskil kasutada...- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Tõesti, lõunalt tulles võtsin Angelarist auto ja läksin tööle. Kella 18.30 paiku liikusin töölt koju. Aga punast 318i ei märganud. * Ega see auto pole mingi ilu asi. Lihtsalt parktilistel kaalutlustel on ta välimus selline nagu ta on. ** Mõni aeg tagasi panin kaugtuled ka ette ja tööle. Nüüd näeb juba suht stock e30 moodi välja...- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Täna said amordipüstikud uued stabika kontide kinnitused. Treiali kätte läks vända võnkeleevendi, mille alusel tehakse uus isend juba üleni rauast. Et saada väiksemaks veepumba ja geneka pöördeid siis rihmaseib treitakse mõnevõrra originaalist väiksem. Ostsin ära ka osa roolivõimendi paigaluseks vajalikust kolast. Puudu on veel roolilatt. Selle plaanin paigaldada E36 oma. Roolivõimendi rihmaratta teeb ka originaalist mõnevõrra suurema, et siis jällegi sinna kuluvat mootori jõudu vähendada ja et see roolivõimendi päris hulluks ei läheks 8000 rpm peal. Mõtlesin ka elektrilise roolivõimendi paigaldamisele, mingid Opel Corsa/Tigra lahendused pidid olema lihtsalt paigaldatavad aga hetkel tundus tavapärase süsteemi paigaldus väheke lollikindlam ja kindlasti ka odavam kuna ei ole vaja arvestada "arenduskuludega". * selgus ka tagasillast kostnud tugevate kolksude põhjus - diffri neli polti mis teda sillatala küljes hoiavad olid lahti ja mõned neist hoidsid vaid viimaste keerudega ennast auto küljes kinni. Tänusõnad tehtud töö eest lähevad: http://www.angelar.ee/rus/- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Ei ole proovinud. Mul ta sült ei ole aga lihtsalt esimene vajutus külmast peast on täpselt selline et pidurit nagu ei olekski - külmalt ja õrnalt pedaali vajutades nagu klots üldse ei haaku. Et pidurdamine toimuks on vaja täie jõuga pedaali pressida. Kui pidur soojeneb on lugu juba teine ja haakumine toimub juba ka väiksema vajutusega aga ikkagi tundub et minu igapäevaauto pidur on nagu hulka sportlikum ja tundlikum. * sai ka proovitud kui soojaks pidurid üldse lähevad. Saugal õnnestus siis esipidur soojendada normaaltemperatuurini. Tagumine nagu ei saavutanudki töötemperatuuri - tundub et auto massi ja kiirusomadusi arvestades on pidur nagu üledimensioneeritud... Järelikult tuleb kiiremini sõitma hakata... 8)- 325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer
Ma nüüd siis tean miks auto oli esimestes sõitudes hea aga pärast oli neid esialgseid aegasid pea võimatu püüda. Nimelt oli esimese stabika parema püstaku kinnitus murdunud ja sõitsin ilma esimese stabikata. Ehk siis järgmiseks korraks saab stabika normaalselt alla ja saab hakata ka häid aegu püüdma... Wax tegi mõned kenad pildid ka "leegiheitjast": Ülejäänud pildid: http://wax.planet.ee/album/2008_05_10_OT/- 320i(325i) E30 touring - madis i
Sõida nii nagu tavaliselt. Võid kasutada kõiki pöördeid. Vahelduv koormus on hea. Mööda maanteed ühtlase kiiruse/rpm läbitud kilomeetrid üldse ei lähe sissesõidu alla. Mida teha ei tohi: anda PIDEVAT kõrget pööret ja koormust mootorile. Siia alla käib nii ringrajal kihutamine kui ka kummipõletamine (viimane siis on kõrgel pöördel ja ilma erilise koormuseta). - 316 '88 - M-Tech
Oluline teave
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus