Hüppa postitusse

pold2

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis pold2 postitas

  1. Sai ka see aasta e30 kokkutulekul ära käidud ja esimest korda Raassilla rada proovitud. Rada meeldis, oli huvitav seal sõita. Auto toimis rajal ka üllatavalt hästi ja midagi laiali ka ei lennanud. Jahutus probleeme ka polnud. Amordid võiks veidi paremad olla, ees praegu IX-i Sachs amordid ja taga e36 compacti Bilsteini b4-jad, vedrudeks -40mm MTS madaldusvedrud. Suutsin oma R4-ga kolmanda aja sõita, natuke jäi julgusest ka puudu, karmid betoon seinad seal rajal.
  2. Oleks soov enda masinaga rajale minna.
  3. Väga viisakas, edu edasi tegemisel!
  4. Selle jõu juures mõistlik jah, kiirendab vast selle diffriga ka väga reipalt. 😀
  5. Blackstar-ist jah, ise rahul.
  6. Täiendan ka oma auto teemat. Hetkel kaks suve ära sõitnud ja mootor kenasti vastu pidanud. Sai ka suvel e30 suvepäevadel ära käidud. See aasta said alla ka Japan Racing-u kärgveljed. Ees 8x16 et20 ja taga 9x16 et25, rehvideks ees 195/50R16 ja taga 215/46R16. Sai alla keevitatud ka katalüsaator, kuna mul oli üle Subaru Foresteri 2.5 turbo katalüsaator, siis panin selle alla. Ülevaatuse sai puhtalt läbi. Sai ka digitaalne jahutusvedeliku ja välis temperatuuri näidik paigaldatud. Ostsin ka uue mootori m50b25, pärit e34 pealt, otsest vajadust just mootori vahetuseks polnud, aga kuna pole ise r6 mootorit omanud, siis oli soov ikkagi ära proovida. Uue mootoriga pisut tegemist ka, vahetama suht palju tihendeid, voolikud ja muid osasid. Hetkel lähevad külge uus veepump, alumiiniumist termostaadi korpus, termostaat, õli jala tihend, klapi kambri kaane tihend, tagumine Simmer, karteri tihend, vb ka keti kaane tihendid jne. Saaled said üle kontrollitud ja need korras, samuti nukkvõllid need ka korras, aga mootor seest väga must. Mõned pildid ka teemasse lisaks. Uus mootor. M42 ka kapoti alt. Näidikud, paremal jahutusvedeliku näidik. Sellised veljed siis.
  7. Panen müüki enda rullika peal oleva M42b18 strokeri. Mootoris kasutusel M47 88mm käiguga väntvõll, 135mm kepsud ja m50 non vanose kolvid, kett ja tallad vahetatud. Plokikaane lihvitud, klapi pesad lõigatud, väljalaske kappide juhtpuksid vahetatud, tööd teostatud windorfis. Mootori plokk pritsitud ja värvitud. Uued vaakumvoolikud jne. Custom Made jahutuse flants tulemüüri pool. Kaks suve probleemideta sõidetud. Mootor ise e36 95a compacti pealt. Mootori pistikud ja juhtmed säilitatud esialgsena, endal kasutusel vahe adapter. Custom Made Oil grindel plate ja sump baffle. Rohkem infot näeb minu auto teema alt. Hind 1400€
  8. Tere! Huvitab käigukast, millega täpsemalt tegu?
  9. Pakuks välja, et Tallinna omad võiks kella üheksa paiku Peetri selveri juures kokku saada ja siis sealt startida.
  10. Küsiks, et kus Tallinna omad stardivad ja mis kell?
  11. Tundub, et tegemist küllaga aga edu ja motivatsiooni asi lõpuni viia!
  12. Kardaan mille oma?
  13. Uuendan oma teemat. Auto sai sõitvaks juba kevade lõpus. Praeguseks ca 800 kilomeetrit sõitnud ja mootor toimetab ilusti. Kasutusse läkski 2cm pikem generaatori rihm. Sai ostetud ka korralik aku. Kardaanil sai ka tagumine rist vahetatud ja paigaldamine uue kardaanil muhvi. Hetkel maja ehitus pooleli ja polegi rohkemat autoga teinud, kui veits sõitnud. Sedaan puhkab hetkel garaažis. Sedaan kuivas. Kapoti alune vajab korrastust.
  14. Oki, selge, muidu oleks olnud huvitatud.
  15. Kas see ahi on konditsioneeri ahi ja filtriga?
  16. Sain ka lõpuks mootori kinniseks, tükk aega läks windage tray ja sump baffel-i aretuse peale. Just kõige ilusamad ei tulnud aga mingit asja nullist tegema hakata, siis ise rahul. Peamine et praktiliselt toimiks. Väntvõll ja kepsud käivad ilusti mõõda, ca 1cm varu. Sooned ehk louvered õli ära voolamiseks. Keskelt sai kolme 5mm pildiga kinnitatud, pidin augud puurima ja keermestama, kindluse mõttes punktisin kinni. Vaade läbi ülemise karteri, kaks pilti lisaks hoiavad. Sump baffle, trap doori-d ega, sai tehtud piirajad, et tagurpidi lahti ei lükkaks õli, ca 45° nurga all. Ka paar ava kambrite täitmiseks. Ühelt poolt võinuks väheke lähemal olla sein. 2 tihendit alumisel karteris. Ca 2.9 liitri mahutab õli, mõõdetud. Püstak koos. Õlivarda lahendus, paras uss on aga napilt mahtus, pingutit veits maha lihvitud, vb proovima 2cm pikemat rihma.
  17. See aasta ei jõua jah, plaanis ikka sõitma saada hooajaks.
  18. Aegamisi mootorit edasi teinud. Plokikaane. ketitallad, kett ja osa mudru külge ladunud. Kasutaja Sass-iga vaikselt nokitseme. Sai pihusteid ka carnurettor cleaner-iga puhastatud ja pihustitele uued tihendid. Kett jäi vana, 2 aastat tagasi vahetatud kett ja tallad. Vähemalt kinnine nüüd mootor, ajutiselt e36 karteri põhi all, pigem tolmukaitse.
  19. Sai natuke mootorit kokku laotud! Ootan veel Kepsu polte. Plaanis õlivanni sump baffle plate aretada, kole madal ja lai alumine karteri põhi.
  20. Vahepeal nii palju toimunud, et sain plokikaane Windorf OÜ-st kätte. Vahetati väljalaske klappide juhtpuksid, plokikaane sai soodapritsi ja korraliku pesu. Klapi pesasid lõigati, klappe samuti pesade järgi, klappe poleeritud,klapisääre tihendid vahetati ja plokikaane lihvitud siledaks, pigem nagu peegel hetkel Kolvid kepsud ka puhastatud. Kolvid sees, ploki pinna veel enne kokku panekut puhastama.
  21. Päris ilus, kiirelt edeneb ka
  22. Kui auto valmis saan olen ka huvitatud.
  23. Näeb päris äge välja, kas sa silindreid ka hoonisid. Et kas oli vajadust hoonida?
  24. Sain väntvõlli treimisest kätte, treiti veits väntvõlli kaela maha ja tehti ka lisa kiil, tulemus selline. Originaal kiilu treialilt tagasi küsima, unustas enda juurde.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.