Hüppa postitusse

renxx

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis renxx postitas

  1. Nii. Natuke läks see asi minujaoks veelgi keerulisemaks. Seal tagaistme all on pumba juures kaks pistikut. Ühele tuli süütega vool peale, teisele starteriga. Pumpa pole veel välja kiskunud, aga proovisin ikkagi veel paar korda käivitada ja ühel korral isegi käis mingi pops nagu oleks lubanud midagi. Käiasin siis edasi ja pumpasin gaasipedaali ka, sest isegi mingit toorehaisu ei tekkinud. Järk järgult hakkas järjest rohkem lubama ja sumpsist tuli mingit imelikku varem tundmata lõhna. Lõpuks ragistasin ta käima. Alguses töötas jälle nagu mõni pott oleks tagant ära, aga minuti pärast laulis mootor nagu midagi poleks viga olnud. Nüüd on nagu normaalne auto, käivitub poolest pöördest ja käib ilusti nagu peab. Kuna eelmine käivitus oli aasta tagasi ja ka enne seda pole sõitmas käinud, siis ei mäleta täpselt, aga kahtlustan et see 98 bensiin seal paagis on kolm aastat tagasi tangitud. Ma olen üldiselt seda meelt olnud, et bensiin ei lähe vanaks. Kõikidel motikatel ja teisel hobiautol olen alati enne seisma jäämist paagi täis pand ja aastaga ei ole midagi juhtunud. Seekord aga on juhtunud nii, et kolma aastat vana bensiin ja lisaks paak suhteliselt tühi ka, tuli ei põle aga palju seal bensiini ei ole. Valan algatuseks paagi värsket kütet täis, ehk selles ongi probleem... Samas tekib küsimus, et kui ta juba töötab, siis kuidas ta selle vananenud bensiiniga nii hästi töötab.
  2. Aega pole, kuid hing ei andnud rahu ja kiiruga käisin garages ja kõigepealt sildasin kütusepumba relee ära. Ei muutund midagi. Kiskusin tagaistme välja, liigutasin seal pumba pesal pistikuid (väga ilusad kontaktid olid) ja ikka ei midagi. Panin muusika kinni ja kuulasin vaikuses, et kas süüte sisse keeramisel üleüldse mingi heli tekib. Ei tekkinud mitte midagi peale relee klõpsu. Küsin sellise lolli küsimuse ka siia juurde: Kütusepump paagis peaks ju kuuldavat häält tegema süüte sisse keeramisel?
  3. Neli päeva vähem kui aasta mööda läinud nagu paar sekundit. Mõtlesin, et ilmad on head ja paneks pilli kokku tagasi ja teeks veel sellel aastal paar ringi. Rihmad, rullikud, värgid tellitud ja kohal. Radikas osutus ka täiesti töökõlbulikuks, ilma asjata arvasin et katki, ilmselt nirises lihtsalt teiselt poolt kui ühelt poolt lõdvik lahti oli. Ladusin kõik kokku nii nagu lammutasin aasta tagasi. Nüüd siis uus probleem. Mootor tööle ei hakka. Käia palju tahad, ei luba ka mitte. Mingit toore haisu isegi ei tule. Eestpoolt vaadates esimese küünla võtsin maha, seal oli säde olemas ja küünal oli kuiv. Sellel autol pole ka igasuguseid pistikuid üleliia, mis võiksid olla ununenud ühendada hammasrihma vahetuse käigus. Väntvõlli andur tundus paigas olevat, hammasrihma märke kerisin käsitsi mitu ringi, et veenduda õiges asendis jne,. Igasugused vaakumid jne visuaalselt tunduvad omal kohal olevat. Muud nagu pole näppinud ka, aga aasta tagasi enne lammutamist käis nagu kell. On kellegil ideid?
  4. Klapivahed regullisin mõned aastad tagasi. Peale regulli mootor töötanud vaid mõned tunnid, seega seekord jätan vahele. veepump on elementaarne nagunii jah selle töö raames. Hakkasin siis lammutama vaikselt. Njh, auto on ikka suht vana Radikat maha kruvides ja tühjaks lastes hakkas kuskilt veel vedelikku nirisema. Ehk siis vaja ka uut rdikat. Kui keegi teab soovitada kus kohast originaali saab, siis võib siia teada anda. Samuti on esitulede metall korpus suht kobrutunud. Hetkel pole otsustanud kas hakkan restaureerima, või leian kuskilt korralikud PRE originaalid.
  5. Küürutasin seal autojuures täna nii ja naa, aga krt kapoti ikkagi eemaldan. Ilmselt ka iluvõre ka ja radikas nagunii. Aaastad pole enam päris need mis kunagi olid. Omal ajal sai jah isegi olematute tööriistadega igasugu vigureid tehtud, mõnest toimetamisest võiks isegi raamatu kirjutada Vahepeal mõtlesin juba et laseks selle rihmavahetuse teha, aga krt enda pedantsusest tulenevaid kiikse arvestades ei julge kedagi usaldada Lasin täna WD40 ga kõik poldid likku, tundub et need pole kunagi lahti käinud ja ei tahaks midagi puruks keerata. Jupid tellin ära ja ja niikaua kui need saabuvad, jõuan ehk ka platsi puhtaks teha.
  6. Ok. Rihm läheb vahetusse koos rulliku ja veepumbaga. Ehk loll küsimus, aga kas kapott tuleks lahti keerata nö kere küljest, või luugi küljest, või pole vahet? Kas "SKF" komponendid võiksid sobida?
  7. Vaatasin kõik küünlad üle, kummaline, aga märg ei olnud ükski. Seejärel käisin kõikvõimalikud pistikud kontaktid üle mis kapotiall ligipääsetavad olid ja ennäe imet, masin töötab siledalt nagu elektrimootor Kehv on muidugi see, et ei tea milles probleem oli. Küll aga sain kinnitust oma arvamusele, et asjad ei tohi niisama seista. Palun soovitage mootoriõli mis peaks sellele mootorile väga hea olema? Samuti kripeldab hingepeal hammasrihm. Olgugi et kilomeetreid sellel pillil alla 200 tuhande, siis hammasrihma seisukorda ma ei tea ja pill juba 38 aastat vana ka... Kui see rihm nüüd peaks lendama, siis kas klapid on peas? Ausaltöeldes ei julge enam käivitadagi, aga värske õliga tahaks sellel aastal veel natuke tuulutada.
  8. Hei Spetsialistid! Kunagi ühes suht spetsiifilises elektroonika foorumis küsisin nõu mingi asja kohta ja paari aastapärast avastasin emaili sellelt foorumilt, kus spetsialistid olid arutlenud minu küsimust, kuid kuna ma polnud aastaid vastanud, hakati oletama juba et ehk olen manalateed läinud. Ei olnud ja ei ole ka seekord Kiired ajad, aega pole ja mis seal salata, ega selle rulliga kiiret ka ei ole. Ikkagi pensionisammas ja pensini aega veel maa ja ilm. See sissejuhatus venis nüüd küll pikaks, nagu tõesti vana inimene juba Aga tegelikult on probleem. Mõtlesin et vahetaks mootoriõli, filtrid, värgid ära, käiks ülevaatusel, teeks liikluskindlustuse ja kimaks vahepeal niisama ringi. Aga pilli käivitades hakkas mootor tegema kummalist häält. Auto seisnud garaazis ja umbes aasta aega niisama käivitanud teda ei ole. Täna panin käima, käivitus kohe ilusti, kuid mootor töötab selliselt nagu üks silinder oleks tagant ära. Samuti on kuulda migi klobin nagu umbes kui diislil pihusti soristab. Lasin veidi mootoril nõnda töötada, kuid klobin ei kadunud ja löterdas ikka. Eemaldasin töötaval mootoril ka küünlajuhtmeid ükshaaval, et tuvastada silinder milline ei toimi, kuid midagi ei muutunud. Lonkas ja klobises ikka samamoodi. Kas kellegil oleks kohe diagnoos pakkuda?
  9. Ega tagaistujate turvavööde emaseid pole pakkuda? renxx9@gmail.com
  10. @Duding, vaatasin jah, et keegi sõidab järgi, pildistab ja naerab terve tee Esimene sõit sellel aastal. Järgmisel nädalal postitan midagi teemasse ka vast.
  11. Kas iluvõre neerudel on ka pre-fl migi vahe?
  12. Kellaplokk tunduks loogiline jah, kuna talvejooksul seistes on lõpetanud töö ka temperatuuri seier ja inspection tulukesed. Kuigi akud said uued ja korralikult joodetud.
  13. Tegelikult hakkasin nende piduritega mässama ainult sellepärast, et armatuuris läks klotsi tuli põlema. Tegelikult oli klotse maa ja ilm järgi. Tagumised pidurid ka oma vanusekohta täiesti ok, aga tuli põleb ikka. kus kohast edasi otsida? Või kustutatakse see mõnel muul viisil ära?
  14. Kuna mul puudub võimalus terve auto korraga õhku tõsta, siis seekord sai tehtud vaid terve esiosa pidurisüsteem uueks. Kui nüüd kalendrisse vaadata ja enda tegelemise tempot, siis tundub et vahepeal peaks ülevaatusel käima ja jõuaks enne lume tulekut ehk väikse tiirugi teha Jätan tagumise osa vast selleks ajaks kui ilmataat enam sõita ei luba. Tagant tahaks kaitseplekid ära vahetada, mis aga eeldab ka rattalaagrite vahetamist. Aega vähe lihtsalt.
  15. Vahepeal sai kaetud ikkagi sadulad Hammerite aerosooliga. Kole krobelised olid. Aga nüüd on kindel ,et need detailid ei roosteta enam kunagi. Ladusin kiirelt ühe komplekti kokku ka. Ma pole mingi restauraator, ega eriline meistrimees, aga krt. kui vaadata mille lahti kiskusin ja mis lõpuks välja kukkus, siis ikka mega äge.. Kelle jaoks suvaline metallikärakas, kelle jaoks igapäevane jamps, aga minujaoks on see tulemus kindlasti Nature Morte
  16. Sain supportid kätte. Tehnoloogia poolest väga bueno. Ehk siis metalliseeritud tsingiga. Asjad on täiesti roostevabad ja kaitstud ka edaspidise roostetamise eest. Ainus viga on et need on väga poorsed ja visuaalselt muutuvad koledaks. Peaks millegiga veel need üle katma, kuid millega? Mingi aerosool tsink? Samuti sain kätte esindusest originaal piduritorud, Aeromotorsist "ATE" kettad, piduri kummivoolikud, kolvid, mansetid, niplid, juhtpoldid jne. kõik mis uus peaks olema. Samuti "Textar" piduriklotsid ja "Bosch" andurid. Pmst kokkuladumis vaev, kuid ennem peaks ikkagi supportid millegiga katma, et ka visuaalne pool kena jääks. Kuigi pudelikorgi vahelt need eriti ei paista, aga enda südamerahu on ka oluline
  17. Kena pill, kena hind, aga pole vist puhtatõuline? https://en.autoplius.lt/ads/bmw-325-2-5-l-coupe-1990-petrol-7254603.html
  18. Selle jubeda käsna seest avanes üllatav vaatepilt. Silinder tundub täiesti korralik ja kolvil pole ka häda kedagi. Tellin remondikomplekti ära, neid sinna tagasi ei topi. Supportid pritsin liivaga üle. Küsimus: Kui supportid roostest haljad on, millega neid katta edaspidise korrodeerumise vähendamiseks? Tsink? mingit pederastia punast sinna nagunii ei tule
  19. Ahoi! Vahel kahetsen, et hobisi nii plaju on. Samas on ju lahe ka. Kevad käes ja rulliga pole toimunud mitte midagi. Sügisel tekitasin garagesse mingigi ventilatsiooni ja sinnapaika see asi jäigi. Kuna piduriklotsi tuli läks põlema ja ülevaatusele vaja minna, tellisin ära piduriklotsid (Textar) ja kulumisandurid. Lahtikiskudes aga plaan muutus oluliselt... Supportid on üliroostes, ime et üldse liiguvad, kelgud kinni ei ole (see ka mingi ime), samas nii lootusetu ka pole et asja ei saaks. Klotsid kulunud vaevalt poolepeale ja kettad polegi väga kulunud, lihtsalt kõik on roostes. Esimene plaan on lasta see värk soodapritsiga haljaks ja vaadata mis vastu tuleb. Silindri mansetid on terved ja kuivad. Peaks ikkagi ära vahetama uute vastu? Või oleks kohe mõistlik kõik unustada ja uued supportid hankida?
  20. renxx vastas renxx teema asukohas Probleemid
    Hei! Kuna hobisi on palju, siis pole siia foorumisse üle pika aja jõudnudki kahjuks.. Priitv01, kuidas kätte said lõpuks? Mina ei saanud. Soendusmootor oli maas, kojameeste mootor samuti. Ka olid mul kõik liigendid/munakad hoovastikus lahti lastud.. Loobusin ja panin kokku tagasi
  21. Äkki siin tegijamad oskavad soovitada, kus kohast ja millise rattalaagri eemaldamise komplekti peaks soetama/või laenutama? Kas pidurikettad peaks olema "Bosch", "Zimmermann", või mingi muu? Samuti klotsid võiks mis firma omad olla? Käsipidur muidu toimib, aga kui juba lammutamiseks läheb, siis vahetan kõik trossid ja klotsid ka uute vastu. Kõik asjad peaaegu suudan leida, aga kus kohast saab piduriketaste plekid? Ja siis veel, kui kellegil asjatundjal mahti, huvi, aega on, võiks läbi astuda ja autot oma silmaga kaeda. Leidsin pmst selle mida otsisin, aga kuna sellise koosluse ja originaalsusega + hinnaga paremat kindlasti ei ole olemas (minumeelest), siis äkki alustan oma pensionisamba renoveerimist valest otsast. Kuna ise spetsialist ei ole, siis tahaks ikkagi kindlalt teada, kui mäda see kere tegelikult on. Äkki peaks hoopis tühjaks lammutama ja esmalt kohe keevitustöödega pihta hakkama... Tänan!
  22. Hei! Üks ilus sügisene pilt ka siia viimasest cruiisist ja nüüd ootab E30 kevadet. Nagu pildilt võib kohata viidet sellekohta, et mingid piduriklotsid hakkavad lõppema, siis talvel üritaks teostada selle töö raames ka tagumiste piduriketaste kaitseplekkide vahetuse. Nagu ma aru olen saanud, siis neid plekke niisama vahetada polegi võimalik. Ehk siis tuleb vahetada uute vastu ka rattalaagrid?! Kas tasub see töö ise ette võtta, või usaldada mõnd head spetsialisti? Sel juhul soovitage. Tõstukit mul garages pole, pmst põlveotsas tegemine, aga saaksin hakkama. Milliseid tükke kasutada? Säästuprojekti sellest autost tekitama ei hakka, seega pole tükkide hind oluline, peaasi et oleks kvaliteetne ja originaali lähedane. Kui juba lammutamiseks läheb, siis panen ka korralike ketaste asemele tutikad. Mida veel tasuks antud töö juures vahetada kui juba lammutamiseks läheb?
  23. Siin veel ilusaid pilte sellest kohast http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=213350
  24. Asub see siin.
  25. Kui kellegil korkidele nö originaal kapsleid on pakkuda, siis ostaksin ära ja annaksin vastu augutäite ka bmw logoga.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.