Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

l0gistaja

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    11
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast l0gistaja

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

81 profiili vaatamist
  1. 316i (m20b20) 1990 - l0gistaja

    tagumine osa korras ja ees ka uued tiivad nüüdseks siis kõlbab juba tänavale ka vahepeal sai natuke kooli lõpetatud
  2. 316i (m20b20) 1990 - l0gistaja

    areng on märgatav
  3. MOOTOR EI LÄHE PÖÖRDE

    Sama asi m20b20ga. Kui paar päeva seisab, siis esimese käivitusega üle 3-4k pöörde ei lähe ja paugub ka. Kui soojaks lasta, maha jahutada ja siis uuesti käivitada, töötab korralikult.
  4. 316i (m20b20) 1990 - l0gistaja

    Gaasipedaali kinnitus on isegi täitsa kena. Algul tundus küll, et mäda, aga kui puhtaks teha, siis sai päris ilus. Tungikoht ja karp seest täitsa mäda ja. Kaitsmekarbi juurest hakkasin ka nüüd vaatama ja jookseb tõesti väikseid auke alla armatuuri taha. Sinna suht halb ligipääs ka, aga kuidagi teeb ära ikka. Tagumise istme alt on ka esmapilgul üsna korralik. ______________________________________________________ Vahepeal sai mingi poola mig ära ostetud ja vaikselt augud kaovad juba. Oma hinna kohta väga hea masin, ei uskunud, et nii odavalt sellise kätte saab. Elektroodiga võrreldes ikka kõvasti mugavam ja ilusam tulemus jääb ka. Sellise masinaga varasemaid kokkupuuteid ei ole seega esimesed keevitused on ikka täielik....... Esimene paik, mille keevitab uuesti varsti. Number 8 oli järgmine. Tolle ülemise osa juures jõudis kohale, kuidas asi tegelikult käib. asdgetybsrvkhrecenulmrlevuWHAVuhvmueEMUvebm;ehbEmbuhemevuMVeVEUEkecEEUCMEkcebm;ehbEmbuhemevuMVeVEUEkecEEUCMEkcvuWHAVuhvmueEMUvebm;ehbEmbuhemevuMVeVEUEkecEEUCMEkcUvebUvebUvebUvebELKLhLGWuoWHHGUDuvDUA Siin hakkas juba päris hästi minema. Arvestades seda, et pimedas tehtud ja ilma isetumeneva maskita. Homme leiutab mingi valgustuse ka sinna ja saab väiksemad augud kinni loodetavasti. Ja siis peab nurkade peale mõtlema hakkama.
  5. 316i (m20b20) 1990 - l0gistaja

    Ei tulnud seal pähe, et võib teine mootor olla, hiljem foorumist vaatasin müügiplatsi teemat ja seal öeldi, et võib m20b20 olla. Ja tuli välja, et oligi. Aga ilmselt läheb vahetusse kunagi. ______________________________________________________ Paar kuud on nüüd möödunud ja natuke ära ka tehtud selle ajaga. Peeglid töötavad nüüd, käigukang on kõvasti täpsem, kässer sai ka ühelt poolt korda, teiselt poolt oli kogu kässeri kraam puudu. Ja nüüd siis, kui ilmad on külmaks läinud ja väljas tööd võimalikult ebamugav teha, tuli tuju võtta sisu välja ja vaadata, milline pilt sealt alt siis vastu vaatab. Eelmise omaniku kirjelduse järgi pidi põhi väga heas korras olema ja ainult tiiva ääred läbi. Esmapilgul tuli aga välja palju makroflexi, mõnusat pruuni auklikku metalli ja palju vett. Makrot oli nii hoolega lastud, et isegi juhtmed olid selle sees kinni ja üsna niisked. Võtsin siis haamri kaasa ja uurisin natuke põhjalikumalt. Ja tuli veel auke välja. Juhipoolse esitiiva vahel ja pagassis oli kokku peaaegu ämbritäis mulda. Paar tundi lõikamist ja lihvimist hiljem oli seespool tulemus selline. Praegu oleks plaan juhipool teha selliselt. Kui kellegil mingeid paremaid mõtteid, andke julgelt teada, ise alles algaja sellel alal. Lähipäevil tahaks keevitamiseni jõuda. Tagumiste tiibadega on asi kahtlane, ise ei julge sinna peale lennata. Põhja kannatab ise teha, aga nähtavaid kohti ei taha väga.
  6. Erinevad e30 kerega masinad varuosadeks (lisandus 316i sedaan)

    M20B25 mootorit? Ja mis hinnaks oleks?
  7. O: E30

    Otsin ikka.
  8. m:bmw e30 järele jäänud jupid

    Kütusepump on alles? Palju hind oleks?
  9. O: E30

    Otsin E30, hind võiks jääda 1000€ ringi umbes.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus