Hüppa postitusse

eraisik

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis eraisik postitas

  1. vaja siis katuseluugiga 88a. sedaanile korralikku laepolstrit või siis lihtsalt seda vahtkummist matti koos traatidega.
  2. Kuna laepolstreid eriti ei leidu, siis küsiks ainult vahtkummist matti ja traate mis kanga sisse käivad. Lasin kanga uue õmmelda, aga paigaldamisel selgus, et alumine matt ja traadid kasutuskõlbmatud. Hea oleks muidugi kui saaks korraliku kanga ka!
  3. palju maksab kui tulen autoga kohale ja ümber viskad. võin nõu ja jõuga abiks olla
  4. endiselt otsin
  5. katuseluugiga versioonile. Viisakas võiks välja näha
  6. luugiga versiooni laepolstrit?
  7. Jäi kahe silma vahele, et sul 87a masin ja teemat oled alustanud 13 juuni. Minu sünni aeg 13.06,1987. Kui müümis mõtted peaks tekkima, siis võtaksin sappa.
  8. See alumine vahtkummist matt oli suhteliselt räbal. Esimesel korral paikasin seda mingi vale liimiga ja pidin kogu protsessi kordama. Siis tundub et need metallvardad mis kanga sisse käivad on ise aretatud, vähemalt üks neist. Ja kanga lasin ka uue õmmelda. Ei julgenud väga täpselt kohe kõiki auke sisse lõigata kuna ei tea kuidas uus kangas kuju võtab.
  9. Masinale sai mõnda aega tagasi ka liistud, polstrid ja muud vidinad külge timmitud, aga laepolstri paigaldusega kaasnes suuremat sorti motivatsiooni kriis. Pärast kahte nädalat garaazist eemal olemist on seis selline, et põhimõtteliselt oleks auto sõiduvalmis kui tagumised piduritorud külge saaks ja mõni jupp veel, aga no see laepolster...Tule taevas appi!!!
  10. Tervist! Kriban vähe oma liikuri kohta kuna sõber cabrio omanik Pärnust väitis, et teema foorumis pidavat tõstma oluliselt masina aktsiaid. Tegemist siis mikromootoriga sedaan E30 fl-ga. 75kw. Saksast toodud 09.2003a ja siin olnud valdavalt vanema härra kasutuses. Viimane TÜV on olnud masinal 2010 aastal. Ls. on mnt-ameti kodukalt vaadates 211700km. Seda ma ei oska õelda kas läbisõitu enne Eestit on keritud või mitte. Masin oli nagu üks vana E30 olema peab. Tiivad, karbid, katuseluuk ja paljud muud kohad roostes ja ka mõningad augud siinseal. Autol oli ka kesklukk mille otsustasin eemaldada kuna mootorid nägid kahtlased välja. Iseenesest igasugune manuaal tehnika mulle meeldib sellise klassikalise auto puhul rohkem kui elektrooniline. Auto uute velgedega üpris kõrge ja nii see jääbki. See minu kiiks Võimalik, et tulevikus mingisugune jõhvikas ka kapoti alla, aga selleks tuleb ennast veel veidi harida. Õnneks siin foorumis tarkust kuhjaga. Masinal tehtud tööd: Vahetatud on: *parempoolne esisilla õõtsa -kesk sarniir -otsa sarniir -sisemine rooliots -sisemise rooliotsa kaitsekumm -välimine rooliots -stabika varda ots *vasaku poole -sisemine rooliots -sisemise rooliotsa kaitsekumm -välimine rooliots -stabika varda ots -tagalaagrid -parem tagumise piduri survesilinder. -karteripõhi -karteripõhja alumine tihend -mootori õli -taga diffriõli -õlifilter -bensiinifilter -õhufilter -õhutoru (see jäme kummist..) -jagaja kaas -jagaja rootori ots -kõik kõrgepinge kaablid (5) -küünlad (4) *kereplekkidest vahetatud: -uus "esipõll" -uued esitiivad -vasak,parem karbid (täispikkuses) -esiuste alumised servad -keevitatud parem ja vasak tagakoobas -juhi jalgade alune vasak nurk -kõrvalistuja poolne jaglealune nurk. -esi koobaste nurgad vasak,-parem. -aku alune koht -tagumise veoaasa ümbrus -ustesse ja karpidesse on lastud korrosioonitõrjet -kivikaitse kiht -põhjaalune mastiks -uus "esipõlle" alumine plastik servaliist -esiamortide laagrid -esiõõtsade puksid -valged suunatuled -vasaku poole sarniirid -käigukastiõli -generaatoririhm
  11. kui laiad on? või on mõni pilt kui all on?
  12. Saatus tõi mu hoovile 316 1,8i 75kw sedaani. Kas on mahti kellegil targemal puusalt tulistada, et mis oleks lihtsaimaks variandiks see aparaat äkilisemaks muuta? Kas annab sama motoga midagi teha, või ainult kogu kapotialuse bisnessi vahetus millegi järsema vastu? Kui mootori vahetus, siis milline lahendus oleks lihtsaim? Masinat on üritatud suhteliselt originaalilähedaselt taastada ja mootoril ka palju uusi ilusaid läikivaid väliseid osi. Iseenesest võiks ju jäädagi algupärane, aga no tahaks tõmmet . Esimene sõiduemotsioon oli sarnane idanaabrite kopika omaga.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.