Hüppa postitusse

kurikristjan

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kurikristjan postitas

  1. On kohti, kus roostevaba kestab, aga on ette tulnud juhuseid, kus lihtlabase veesüsteemi torud sööb seisev (aga mõnel juhul ka liikuv või soe) vesi lihtsalt ära ja hoolimata sellest, et õmblused on korralikult läbi sulanud, keevitatud juuregaasiga ja toru happekindel 316L. Vibratsioon ja sisepinged teevad samuti teatud juhtudel roostevaba puhul oma tööd väga hästi. 4xx roostevabad terased ka veel olemas, läheb juba spetsiifiliseks. vist. Kütuse- ja piduritorud ei peagi olema igavesed, nagu ka auto ise. Tsingitud toru või vask peaks olema piisav nii pidurile kui kütusele.
  2. Keevitamine pole päris nii, et võtan ja teen ja seadesse tuleb ta ju iga erineva materjali või isegi õmbluse jaoks (nurk, põkk...) uuesti saada... Abistamisel oleks abiks, kui teaks, mida sa sellega keevitama hakkad ja mis traat seal sees on... Gaasiks soovitan mixi, tavaline co ei jäta ehk nii ilusat tulemust. http://www.mig-welding.co.uk/tutorial.htm Lõppude lõpuks pead ise katsetama ja kruttima masinat, kui veidike teooriat loed siis ilmselt varsti koidab ka, mida ja kuidas keerata, et kaks metalli omavahel kokku saada. Elektroodi meeste ütlus - ära slakki maha tao, see võib olla viimane, mis hoiab!
  3. Pakkuda üksik originaalvelg 14-tolline, mingi rehv on ka peal. Pole ise auto alla proovinud, et kas viskab vms. Samuti on ära anda jooks 14 tolliseid Hankooki lamelle, millega küll vist talvel ilma ei tee, kuid sõita kõlbasid ja mustrit veel veidi on. Asukohaks Põltsamaa 53858447
  4. Kompuuter olemas. Otsin veel releed, mis Hirschmanni elektrilist antenni toimetab!
  5. Odav ebay asi = rämps. Kui hiina turbot saab kasutada - on paljud seda edukalt teinud, siis kollektorid on kehvad/ei istu, ja kui tegemist n-ö kitiga, siis bolt on see sul nagunii tööle ei hakka sest ikka on vaja midagi ringi teha, juurde osta jne. Mingi juhtimine tuleb ka osta, stock ajuga pole mõtet proovida.
  6. Täna sain lõpuks rikkis ekraaniga kompu välja vahetada. Töötab ja temperatuuri näitas ka täitsa õiget. Jälle 1 asi korras.
  7. Taimaal ju ühed suurimad tuuningupeded ja ledieedid
  8. Huvitav, kas normaalsel ekspluatatsioonil (mitte rullidel sõites) ka vana BMW 1,6 miljonit kilomeetrit läbi kannataks sõita...
  9. Mina jätan selle kapotialuse nii, nagu ta on. Kuhu selle üüratu võimsusega ikka minna, kui ma ei võistle ja maanteel on suurim piirang 110. Rahulikuks kulgemiseks töötab see mootor väga hästi, võrdluseks näiteks perekuut Volvo 850 2,5 10v pole üldse nii söödava mootori karaktestikuga. Adrenaliininälja rahuldamiseks on mul pealegi hoopis teine aparaat. Mis sisu puudutab, siis olen väikse kiiksuga, et auto võiks seest nahkne olla. Eks me kõik teame, et originaal nahka naljalt ei leia, eriti viisakat eksemplari, tuleb leppida sellega mis on.
  10. Mälu nõrk, kuid vist oli ikka 5000 rpm tahomeeter. Kui kaugele seier käib, jään vastuse võlgu. Hilisemad super-eta on kindlasti 95 kW ja kerivad 5500, kuid neil peaks olema juba vabrikust "nuditud" 885 kaas ja uuem motronic. Samuti olid need väidetavalt vaid 88 aasta autod, keegi kindlasti teab paremini. Kütusekuluga on nii ja naa, ma ei ole nagu täheldanud, et üle mõistuse neelaks, kuid ma ei ole piitsutanud ka. Tsikliga küll olnud juhuseid, et 20 liitriga vaid 150 km paugutada saab.
  11. oo7, praegu mingit tuunimisplaani ei ole Milleks näppida, kui töötab, kahju oleks korralikku asja ära lõhkuda. Mootori koha pealt ei oska öelda, mis seal "valesti" on, pöörete piiraja sekkub küll hiljem kui ETA'le kohane ja minek on täitsa arvestatav, võib-olla on aju näpitud. Plokikaas peaks originaal olema, 885 sain kaasa kuid hetkel küll ei plaani selle paigaldust. LSD vist ikka 3.64. GTA, auto on nüüd Paidele lähemal, nägemistõenäosus suurem.
  12. Näib, et kompuutrilaadseid tooteid ei liigu eriti
  13. Teen ka ajaviiteks teema autost, et veidi "päevikut" pidada. Sai mõnda aega tagasi ksf Kristo käest ostetud pre-FL 325e sedaan. Ostuotsusele aitas oluliselt kaasa korralik nahksisu, kõva kere ning üsna originaalilähedane seisukord. Hetkel on auto garaazis talveunes ja külmal ajal ilmselt palju seda ei näpi, hetkel muud kiire loomuga asjad käsil. Kevade poole, ilmade soojenedes tuleb kindlasti nokitsema hakata. Esimese asjana tahan selgeks mõelda, mis saab kerest/värvimistöödest, kuna kooruv lakk esitiival ja täpiline esipõll jätab autost natuke nigela mulje, lisaks on veel väiksemaid ja mitte nii silmapaistvaid miinuseid. Kõige suuremat koini olen siiani saanud näha spidomeetriga. Alguses ei töötanud ja kahtlus oli, et juhe tšuktsib difri juures, kuna spido oli kadunud pärast difrivahetust. Mõõtsin ja toimetasin, liigutasin juhtmeid, kuid tulemust ei olnud. Proovisin ka teist andurit, ei midagi. Kelladeplokki sisse vaadates sain spidomeetri mingiks hetkeks tööle, kuid nüüd jälle poolenisti kadunud. Maanteel hakkab kiirust näitama, kuid näitab vähe, ütleks et alustab ~20-st ja tunniajase sõiduga ehk suudab näidata 90-100ga sõites maksimum 80, kuid näit kõigub ja väiksematel kiirustel ei näita praktiliselt midagi. Signaal oleks nagu ülikatkendlik, aga kust see lonkab, ei oska aru saada. Vist ikkagi juhtmest, sest teise plokiga oli sama tulemus. Mul on üks plokk veel, kuid sellel ei kõssa spidomeeter üldse midagi. Hea meelega kontrolliks oma plokid mõnel teisel autol üle, siis saaks vähemalt midagi välistada. Vajalikematest juppidest oleks vaja leida korras ekraaniga 6-nupuline "kompuuter", praegusel on ekraan loojas. Elektrilise antenni releed samuti tarvis, et asi toimetama saada, ilmselt külastan selle murega elektroonikapoodi kui kellelgi seda kasutult seismas ei ole ja maha ärida ei taha. Pildid küll kehvad ja telefonist, kuid kuna fotomaterjal pidavat ütlema rohkem, kui 1000 sõna, lingin need ikkagi siia üles:
  14. bensu ja temperatuuri seierid tudisesid, kuigi mutrid olid kinni ja spido ei töötanud, tahomeetris oli mingi elu sees. Mingit oksüdeerimist ma ei märganud, mis patareide töö oleks, seega ilmselt joote teema.
  15. Pakuksin hämaraks õhtupoolikuks nokitsemist inimesele, kes elektroonikast midagi teab ja jootmistöid teha oskab ja viitsib. Nimelt tahaks igaks juhuks ühe mittetoimiva tagavara spidoploki tööle saada, kus ilmselt on kehvad või külmjooted - keegi on seda juba ennem näppinud. Tegemist siis Motometer plokiga. SI plaadi pärast pole vaja põdeda sest seda ei ole. Tasus saame ka kindlasti kokkuleppele.
  16. Meh. pumbaga saad mootori ka ilma igasuguste anduriteta tööle. Soovituslikud on temperatuuriandurid eelsoojendusküünaldele ja temperatuuriandurile. Ei ole süvenenud diislisse sügavalt ja võin eksida, kuid võib-olla on ka väntvõlliandurit vaja, et eelsoojendamine mootori käivitumise järel lõpetada.
  17. Esimene on pihusti "needle lift sensor", seda on käimiseks elektroonilise pumbaga vaja, aju kasutab seda infot. Teine on õlitaseme anduri jaoks, pole hädavajalik aga ühendamata jätmisel check paneelis õlitaseme märgutuli oma tööd ei tee.
  18. Ma võin sulle vesilõikusega flantsid lõigata. Materjalina saan pakkuda musta, roostevaba, alumiiniumit. Mõõtudega pole häda, saan oma auto pealt mõõta. Samuti pakun keevitust, saab nii poolautomaadi kui ka TIG-iga lasta, sh ka alumiiniumit. Oma auto peal seda siiski kokku ei keevita, kuna masin juba garaazi aetud ja töökotta ma sellega enam ei liigu.
  19. Mul on igas kuulutuses olnud number üleval, erinevates foorumites ja ka automüügiportaalides, ega naljalt ikka ei ole neid jobisid, kes tüngakõnesid teeks. Samuti ei mõista, miks on vaja telefoninumber kirjutada stiilis "555 null 32 neli 1", see ei anna eriti midagi. Peale selle, et nt. targas telefonis ei saa numbriga foorumist kopipasta teha ja kohe helistama hakata. Veel raskendab numbri või muu kontakti puudumine kauplemist foorumis mitteregistreerunuga. Kui inimene ei avalda numbrit näiteks põhjusel, et kardab oma privaatuse pärast, siis mida v...u see inimene teeb facebookis, foorumites, delfi kommentaariumis?!
  20. Nagu ütlesin, hõredate rõngastega ei pruugi sõites suitseda ja sinine lööb välja piirajas kuna siis ei põletata õli korralikult ära. Mul oli tsikkel samasugune kunagi. Katalüsaator leevendab suitsemist kenasti. Uued rõngad kulunud silindris ttossavad rõõmsalt edasi.
  21. Kusjuures kui mootor pole esimeses nooruses (või on kolvigruppi valesti remonditud) ning eeldusel, et nt. plokikaas on korras, siis tsiklimootori kogemusele tuginedes ütlen, et läbi rõngaste tulnud õli võib vabalt piiraja rakendudes sinise taha teha. Muul ajal ei pruugi nähtavat olla.
  22. Pakkujast ei saanud asja, teema endiselt aktuaalne.
  23. Olen huvitatud järgmistest asjadest: Elektrilise antenni mootori relee (Hirschmanni antenn) Varajase diagnostikapistiku kate (Pre-facelift 325 eta) Terve kaitsmekarbi kaas kristjangsxr@gmail.com või 53858447
  24. Täna kella 11.30 paiku Põltsamaal, Puhu risti Olerexis märgatud halli? FL sedaani, käru oli taga kus oli mingi mootorit meenutav kaup peal.
  25. Vahetasin keskluku mootori ja mure murtud, tänud vastamast! Eks tean edaspidigi, et kui oma rumalus välja lööb, tuleb arvuti lahti teha. Kahjuks, õnneks, on peagi aeg käes auto kuudeks seisma panna, usun et küsimusi veel tekib!

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.