Hüppa postitusse

Kaido S

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Korralik ettevõtmine ning kirjatükk samuti üle keskmise. Ärge toppige neid laiu plekkvelgesid igale poole, mul alles plaan pooleli ning kui see ükskord teostatud, pole see enam sugugi originaalne. :oops: Korraliku rulli all olev hea viimistlusega plekktoru on ikka übersex.
  2. Khmm - tahaksin samuti teada, kes müüb ja mis hinnaga :oops:
  3. Selle stange esialgse vormi valmistajal on olemas ka teine, nn Evo-versioon, mis on sarnase kujuga, kuid oluliselt suurema keskmise avaga. Väga jube ei olegi.
  4. Hall auto on originaalne hetkel nime, kere ja sildade poolest, salong saab selleks loodetavasti järgmisel aastal. Tehnika osas see on ja jääb LEGOks - õnneks vähemasti Saksa, mitte Jaapani tükkide najal.
  5. Plekkidega oli väga lahe, endal ka juba ammu selline plaan ja see auto tee veeres igal hommikul vaid kinnitas seda. Kus plekid nüüd on?
  6. Lahe auto ja osavad käed - kuhjaga retsepti 8) Lisaks ühed kõige ilusamad rullika veljed laulurahva maal...
  7. Jep / varuosaring teise liikuri tarvis.
  8. Kus Fantoomi liikumas nähti? See võis olla minu piimakäru.
  9. Mina hääletaks tavavärvi poolt. Kameeleon oleks siis põhjendatud, kui tegemist oleks tuuningupilliga - 17 tolline RS all, kõht vastu maad jne. Kui on tegemist veel nn tavaseades tegelasega, siis võib kameeleon mõjuda veidi kohatult - selline omasooihara-värk tükib külge :oops:
  10. Hmm - olen küll ise laisk, aga kui Penu minu numbri hakkama pani, siis saab ta rihma :evil:
  11. Pagana pagan - üks mees on minust kogu aeg kaks sammu ees...
  12. Härra Hiis - kui teinekord veel selline pakkumine tehakse, siis olge nii kena ja kirjutage/joonistage/helistage mulle...
  13. See on hea, et liigud Võrus ja Soomes, ära Tallinna tule, muidu ma jälle karjun laste peale kodus - värv on liialt lahe - enda autot otsides ajasin täpselt sellist taga...
  14. See on vist siingi juba korduvalt tõestatud, et hästi hääles originaalne 325i on veidi kiirem kui M50 mootoriga isend, eriti siis, kui võrdluses osaleb näiteks facelifti eelne 126 kW mudel. Samas - see vahe kiiruses on siiski marginaalne, E30 pole kunagi olnud väga kiire auto, küll aga suhteliselt kiire ja päris lõbus. Lõbusaks teeb auto sutike hirmu ülepingutamise tagajärgede ees, hea tunnetus ja võimalus kurjamit ka gaasiga juhtida - siinkohal saab ilmselt kõik plussid endale M50 ja seda tänu suhteliselt odavale võimalusele saada mõned lisajõud ja laugem momendigraafik. Vaadake nüüd ise - ilus sire pill, kumm põleb esimese kolme käiguga ja hääled vallandavad eeslinnas migreenipuhangu - piigad langevad niidetult ning seda ju vaja ongi... Ühesõnaga - emotsionaalne värk, tegelikult E30ga vist enam naisi ei saa 8) , kuid me kõik ehitame ju neid omasuguste seltskonnas kõvatamiseks - selleks otstarbeks on M50 täiesti OK - jämedam litraaz teeb ju alati pikemaks Lahe auto, kiitus tehtud tööde ja veljevaliku eest.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.