Kõik, mis grimes postitas
-
E30 kokkutulek Poolas 31.08.18-02.09.18
Ootame huviga liitlasi. Eelmine kord oli ikka megalt vinge, seega 101% minek ka seekord
-
Kogemused erinevate autovaruosade netipoodidega?
Ise arvan, et see taktikaline nipp.. Tekitavad endale kiire klientuuri tõusu ning saavad tasapisi hindadega kaasa minna
-
Paremad pidurid e30le
Ma ei tea mis support täpselt e32 on. Endal e38 4ja kolviga alu supportid ja e36 M3 300mm ketas kasutusel. Kasutan sadula/supporti orig klotse
-
324td Touring '89 - grimes
Esitiiva mõlgi võin ajada kitsepoisi süüks umbes kuuaega tagasi tallinn-tartu maanteel kes tegelt plaanis terve auto nina ära laastada, aga läks suhteliselt õnnelikult seekord. Aga eks ma üritan mõnipäev jh täiustada kui arvutitaha kauemaks satun
-
324td Touring '89 - grimes
Oh jh.. teema siin juba pikka aega unaruses jälle olnud. Aga tore siis nüüd põhjusega upitada kui põhjust anti Nimelt suured tänud kõikidele häältele mis minu autole Oore kokkutulekul osutusid... Ise ma küll ei osanud eeldada ega oodata sellist tulemust. Oli ju kohal veelgi palju ilusaid ja maitsekalt tuunitud rullasi Eks tegi ikka tuju heaks küll kui näha et enda vaev ka teistele meelejärgi on. Ühesõnaga veel suured suured tänud kõigile osalejatele ja toredale seltskonnale kes kõik kohal viibisid. Üritus oli igati tore ja meeldejääv.. Edaspidi üritan ka teid auto arenguga rohkem kursis hoida.. Auto ei ole veel enda silmis kaugeltki mitte valmis ning plaane ja tegemist jagub Mainin siis igaksjuhuks ka auhinnad ära, keda kohal ei olnud ehk huvitab. Esimene karikas- E30 parim ümberehitus Teine karikas - Rahva lemmik Kolmas auhind - @metsakutsu CD plaat, kõige rohkem hääletustulemuse punkte kokku. Lisan ühe hädise pildi, kui kellegil paremaid pilte võib jagada Ei ole ise suuremasi fotograaf.. Lisasin lisaks veel ühe pildi autost milline ta kunagi oli (mitte minu käes tehtud pilt) Päikest !
-
Suvine kokkutulek Oore 2017
Jäime ka üritusega väga rahule ! Tõesti suured tänud korraldusele, osavõtjatele, toitlustusele ja Rmk puhkealale.. Oli igati meeldiv ilm, seltskond ja palju ilusaid autosi .. mida veel tahta Lõpetuseks sain muidugi ka suure üllatuse osaliseks auhindade näol. Kaks karikat ja @metsakutsu CD plaat Tänud kõigile kes üritusel kaasa lõid, oli meeldejääv nädalalõpp ! Järgmist korda ootama jäädes !
-
Kes, kus ja keda nägi
Tegu sõbra autoga jh.. orig seisus 325ix jh
-
Suvine kokkutulek Oore 2017
Lihtsam oleks reedel kohale lennata
-
Suvine kokkutulek Oore 2017
Seeaasta ka kohal kindlasti
-
325e 11/1986 - kuri
Alustasin endaomaga sarnaselt Tuli 2 nädalat puhkust ja idee, et võiks üle värvida.. Kakkusin laiali ja kukkusin eeltöid tegema ja keevitust.. Ja nii paarist kuust sai paraku paar aastat Aga sul eksemplar muidugi üle keskmise hea toorikuks, ning miskit nn tuuningut tulema ei hakka Seega loodan et edeneb jõudsalt ! Paksu rahakotti !
-
320i cabrio s62 '89 - buumer323
Summuti värvikaitse osas olen mõelnud ise proovida nii. Liivapritsiga kergelt üle (metall karedaks) Ning kuumakindel mattmust pulbervärv (värvitakse tünnisauna jms ahjusi) Pole küll praktikas jõudnud proovida aga ehk mõtteteraks kellegile proovimiseks pükste osal vaevalt küll ka see värv kestma jääks, kuid käigukasti kandist edasi ehk küll. Pükste osa siis vb kolle teibiga mähkida. Mälujärgi temperatuuri taluvus oli sellel värvil 600c Auto ise tõesti igati kadestamist väärt ! Jõudu ja edu edaspidistes tegemistes
-
O: Ketastega tagasilda/suurte püstakutega esisilda.
Ostaksin E30 ketastega tagasilda koos suurte (51mm) püstakutega esisilda. Soov sisuliselt rauaosa järgi.. sillatalad, õõtsad, püstakud mida taastada/kokku panna koos uute külgekäivate vidinatega. Olulised ei ole (kettad, klotsid, supportid, amordid, vedrud, puksid, differ, poolteljed) Vajadusel tagastan enda autoalt hiljemalt kevadel samad osad + komp Asukoht pole oluline kuid mida lähemal seda parem Asukoht: Tallinn Nr : +37256375647
-
Tulede regulaator (Ohtlik viga ÜV`l?)
Targemad ehk oskavad täpsemalt vastata. Kuid tean, et alternatiivselt kasutatakse e34 tulesi/raame millel see elektrooniliselt juhitav/reguleeritav. Võimalik ,et sellest ka teema siin foorumis.
-
324td Touring '89 - grimes
Eks siis on mida järgmine aasta püüda ? Talvel saab siis mootor jõulisa ka seade ja düno mõttes. Siis saaks slikiga proovida järg aasta Kuid kas slikiga vist hakkab juba pooltelgi ja diffreid lendama ? Poolteljed saaks lasta teha mis pidavat kannatama 1000hp - 200 kuni 300€ tk Ning plaanis ka siis sildadega tegelema hakata talvel (tagasilla puksid juba nii vedelaks ära läinud) ja ega esiots ka teab mis tihke ole. Küll midagi peale tagasilla suurte pukside häält ei tee. Sillad pulbervärvi ja kõik uued puksid sisse. Taga piduri torustik ja kütuse torud, põhja korrosjooni tõrje ehk, velgede valem 5x120 peale koos uute velgedega ja suuremad pidurid taha ning arvatavasti veel suuremad ka ette. Plaanis oli ka BC coil kuid kerge mõte juba BC õhkpadjadega vedrustuse peal kui teaks ,et auto jääb nendega ka juhitav ... (Nb: ei plaani teda põrkama panna vaid lihtsalt vastavalt teedele sobivaks kõrguse sättida) Madal auto ilus kuid ju mitte eriti praktiline ja mugav tihtipeale. Lisaks sai ka talveks võetud üks 320 touring jälle ligi
-
324td Touring '89 - grimes
Oh jh.. olen siin teema päris unarusse jätnud. Ühesõnaga poola tripp oli igati super ja nauditav ning diffrilekke pärast sai õli kontrollitud kohapeal igaksjuhuks tõesti Õnneks muu tehnika kestis laitmatult Kokkuvõttes üldse nüüdseks sõitnud uue mootoriga kuskil 9500km ja ptuiptuiptui aga seni pole ühtegi jama esinenud ja teepeale jätnud Lõpetuseks mõtlesin ,et tuleks enne auto talveunne panekut ja nokitsemist korra auto veel proovile panna haapsalus. Ehk siis lõpulaks mõttes. Läksin täiesti nii nagu ta mul seni 9500km sõitnud on.. Pesin lihtsalt auto puhtaks ja kohale.. Mingeid erilisi lootusi ega eesmärke ei olnud.. Sõidetud sai siis 5 katet. Esimesed 2 katset läksid suht luhta.. Mõlemal korral esimese käiguga startides hakkas perset üless/alla hüpitama (orig pehmed amordid arvatavasti põhjuseks) Teine käik aga ei tahtnud ka koheselt sisse minna (pööre langes ning sain lõpuks sisse väikese viivitusega ja raginaga) Nii teise kui kolmanda käigu lasin ka piirajasse kinni (tahhomeeter veel puudu ning tuleb suht ootamatult see lõpp) Edasi lõpuni kulges ilusti.. 1. Katse 14.3 lõppkiirusega 179.8km/ 2. Katse 14.1 lõppkiirusega 181km/h Järgmised 3 katset sai stardis madala pöördega starditud et perset ei loobiks üles/alla, suht kohe teine käik sisse ja gaas põhja ning gaasiga meelitades seni kuni pidamine tekkis. Ei olnud ka see eriline algus.. Ühesõnaga start oli mega kehva iga kord selle tänava rehviga mis poolkulunud nüüdseks lisaks ei aidanud kaasa ka külm teekate ja märg rehv stardis (burni alast läbi sõites) 3. Katse 13.69 lõppkiirusega 183 4. Katse 13.69 lõppkiirusega 183 5. Katse 13.67 lõppkiirusega 183km/h Seega tulemused jäid lõpus juba samasse auku. Paraku igakord suutsin mõne käigu piirajasse lasta. (Teine või kolmas käik siis) Tagant järgi mõeldes oleks võinud ikkagi proovida rehvid puhtaks burnida. Sest stardijoone eel ju burni ala kus teekate veega märjaks kastetud ja läbi sõidan. Kuna p***e stardis juba algselt esimesel katsel hüppas siis pelgasin üldse rehvi soendamist proovida ? Lisan ühe pildi enda parimast ajast(sinine joon alla tõmmatud siis) kus muud nr-id kirjas mida keegi ehk ise vaadata oskab. Reageerimisaega peab veel lihvima ?
-
E30 Kardisõidu etapp
Kui päev sobiv, oleks ka käpik
-
Rullid tulevad kokku kolmapäeviti 20:00 ALeC Areenal
Siis võiks juba selle mõni nädal ehk reede/laupäevase päevapeale nihutada Oleks ka siis ehk ka tallinnast eemalt tulijaid
-
E30 kokkutulek Poolas 26.08-28.08.16
Hotell oli superluks.. autod kõik siiani ühegi viperduseta sõitnud Ilm on super ja seltskond hea.. mis veel rohkem tahta
-
324td Touring '89 - grimes
Eks kütusekulu saame Poola sõiduga teada Kiirenduse osas eks plaan ikka proovile panna veerand miili ja miili osas. Aga eks seda järgmine aasta Praegu üritab natuke seeaasta rahulikumalt võtta värskete asjadega
-
324td Touring '89 - grimes
Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta komplekt, gardaan, downpipe, jahutus radikas, cooleri torustik, mootori padjad, juhtmestik jne kõik tuli ümber teha.. Sellega seoses siis radikal sai plastik vannid eemaldatud ning alu vannid otstesse keevitatud. Radika peavool jooksis täpselt roolivõimu pumpa, ning väljavool turbode külma osa juurde... Käigukangi hoovastik sai ka siis kõik uued seibid, puksid, plastik osad jne Kütuse rõhuregulaator koos rõhukellaga ning ootamas paigaldust ka Bosh 044 kütte pumpt (etteandeks) koos kütuse jahutusradikaga. Cooleri torustik sai kõik uus koos sisselaske temp anduriga Oh ei oskagi siin nüüd midagi nii erilist lisaks välja tuua.. Aga tegemist oli ikka iga vidinaga. Suure aja võttis just puuduolevate juppide taga ajamine.. Pole neid 535d mootoriga masinaid lammutatud väga. Lisaks töökäigus hunnik veel uusi asju külge.. Vända rihmaratas, rihm, pingutid, starter remonditud, termostaat, veepump jne Nüüdseks nädala olen siis jõudnud teda testida, selle ajaga nokitsemiste kõrvalt sõitnud 1500km ,et avastada titevigu... Algselt esimesel päeval sõitma hakates tekkis soojast peast käivitus probleem.. Lahendus vända ja nukaanduri vahetusega ning ühe latirõhu pistiku korrastamisega. Mootori osas polegi rohkem midagi märku andnud.. Algselt oli rõhuleke (sisselaske kolles oli pragu), mootori ajuga omajagu pusimist olnud, et õieti toimetaks jne (otsis oma automaat käigukasti taga, pluss kõike muud ebavajalikku mida enam ei ole ) Põnevama poolepealt ka see, et plaanis 25.August startida Poola e30 kokkutulekule meie enda klubikaaslastega. Tuleb loota et miskit ei üllata teepeal ning auto kestab ilusti. Nii värske produkti puhul võib kõike juhtuda, niiet loodame parimat Lõpetuseks paar mobiiliga klõpsitud pilti mis täna jõudsin teha.. Välimuse poolepealt siis sai madaldus alla, tagatuled teised, summuti otsad uued. Edit : Lisan ka ühe pildi milline see auto kunagi varem oli
-
M: E30 varuosad! sedaan, kupee, touring! Uus auto, väga korralik 318 Touring!!!
Ega tagumisi el akna mootoreid ei ole ? Ja oleks tarvis ka üht kundepoolset el akna lülitit..
-
E30 kokkutulek Poolas 26.08-28.08.16
Võtan ka tolle ürituse eesmärgiks enda rulla taas liikuma saada ? Sai sama ürituse nädal ka puhkus võetud nädalake
-
324td Touring '89 - grimes
Mootor peal, kast all (sain selle lõpuks läbi Kerdi " m20b20 " leedust.. suured tänud talle) .. teha veel omajagu pudipadi ümber mootori.. coolerid, kütuse trassi/pump, gardaan jne Kuid väike lootus jälle varsti sõitma saada.. kas kokkutulekule ka jõuan, ei oska öelda.
-
O:Jämedad veovõllid
Keegi B osa pooltelgi pole proovinud ? Ise uurisin tuttava käest ja 60€ terve 1 telg.. GSP omad.. tollel pidid kummid ainult kiirelt hapuks minema. Need asendada mõne teise lutiga võiks ehk kannatada sõitmist ? Enda 330xd-eele sai need odavad ette hetkel.. muidu tundusid igati viisakad. Tundub et korralike orig poolteögede tagaajamine pole enam nii lihtne.. 20-30aastat siiski oma töö teinud.
-
320 '89 - ylts
Mul taastatud kaas pakkuda (maksma läks täis remont endal 200€) 773/731 lõpuga vms ta oligi täpselt nüüd ei mäleta kohe.. Ühesõnaga kui vaja siis olemas riiulil vedelemas. Hinda 100€