Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Mart1n

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    9
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Profiili info

  • Minu autod
    E30 85' 2D

Hiljutised profiili külastajad

212 profiili vaatamist
  1. Mart1n

    M : 318 prefl. kupee

    Kuna endal puudub võimalus teda siiski korrastama hakata, pakun mõnele foorumlasele teda. Vin koodi järgi 09.1985 M10b18, 66kW, karpaga Tavaline sisu Tagakardin Tehase pronks toonklaasid Ta-technix coiloverid JR 16” 8 ja 9 laiad veljed Vajab tagumisi uusi tiivakaari, samuti nö “torpeedoplekke” ja esimesi tiibu. Üldjoontes kere pigem heas seisus, amordikannud ideaalsed, samuti lansekad, akualune ja tagavararatta koht. Veermik ja tehnika muidu hea, kuid nagu vanale autole kohane tahaks mõned puksid ikka värskendust. Kuna tundub, et tegemist ainsa pre facelift kupeega, mis hetkel müügis siis hind jääb nii nagu on! 3000€ Lisainfo helistades 56645677! Auto asub Tallinnas, Pirital!
  2. Mart1n

    O : Lõpusummuti

    M10b18 Sisseminek 1x ~50mm. Ei pea olema originaal, pigem miski sportlikuma välimusega. Arvestan kõiki pakkumisi! Tallinn
  3. Mart1n

    Kes, kus ja keda nägi

    3**AVV reg märgiga touring. Kellele kuulub? Mitu korda Laulasmaa tee peal näinud Vist on kasutaja Rasmus?
  4. Mart1n

    Pierburg 2BE

    Ei tea jah mis värk sellega on. Ujukid liiguvad ilusti, vaakumklapp justkui ka toimib. Tegin lõpuks teise kambri nö "pimedaks" ehk need kaks vaakumit mis temp anduri kõrvalt tulevad (ei tea selle junni nime) panin mõlemale poldid ette ja pöörded normaalsed. Liigub küll halvemalt, kuid mitte meeletult, vähemalt ei ole foori taga 3k pööret 😃 Kellelgi komplektset m20b25 pakkuda siis PS! 😉
  5. Mart1n

    Pierburg 2BE

    Ei taha vist keegi selle karburaatoriga tegeleda
  6. Mart1n

    Pierburg 2BE

    Tervist! Mure nimelt järgmine (loe: täielik anomaalia). M10b18, karburaator variant, pierburg 2BE. Tööle läheb ilusti, kuid tundub, et kui mootor soojaks läheb hakkab pull peale. (tempi pole näidanud sellest ajast saadik kui ostsin) Igatahes, kui käib tühikäigul on kõik norm, andes gaasi jääkski nagu gaas justkui peale. Hoiab pöördeid 2k-3k ja maha ei kuku. Võttes õhufiltri maha, näen et loobib kütust ainult teise kambrisse ja esimene on täiesti kuiv. Tegelikult peaks tühikäigul töötama nn esimene kamber ainult ja tagumine avaneb alles siis kui pöörded tõusevad. Voolikud asjad üle vaadatud, kõik õigesse kohta ühendatud. Pikk jutt, s**t jutt, ei oska seda kõike tavaari siia normaalselt kirja panna. Kui kellelgi on kogemusi m10 karpaga variandi osas, kirjutagu julgelt siia alla või helista 56645677. Terve google juba läbi kamminud, ei leia mina seda õiget värki, niiet jään teie peale lootma E30foorum!
  7. Mart1n

    M : BMW 318i 1986

    MÜÜDUD!
  8. Mart1n

    M : BMW 318i 1986

    Müüa 1986 aasta BMW 318i E30. Kere on nagu ta on, kuna auto siiski 27 aastat vana. Sobib hästi projektiks! Mootor väga heas korras. Vabam väljalase, plokikaant lihvitud, samuti ka 4-2-1 torukollektor. Käigukast samuti heas korras. Vahetust vajab parem sisemine rooliots, uus olemas, vaja lihtsalt ära vahetada. Pidurid samuti väga heas korras. Autot saab vaatama tulla iga päev. Asub Tallinnas! Autol puudub ülevaatlus ja kindlustus. Rohkema info kohta helistage või tulge ise vaatama. Martin, 56645677, PS! Hinnaks 400€, millest kannatab ka veidi tingida!
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus