Hüppa postitusse

Eff

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Eff postitas

  1. Auto vahetas omanikku. Võib selle teema lõppenuks lugeda.
  2. Müüdud! Võib lukku panna ja ära kustutada!
  3. Panen müüki oma rulli. Võibolla kellelgi on huvi temaga edasi tegeleda. Tegu siis 88 aasta 318i FL kupeega, 83 kW R4 mootori ja manuaal käigukastiga. Eestis arvele võetud 2016 aasta lõpus, selle aja jooksul sõitnud u 25 000 kilomeetrit, mille jooksul remonditud kogu pidurisüsteem, vahetatud kütusetorustik, vahetatud sidurisilindrid, esi ja tagasillas vahetatud puksid/sarniirid, mootor ja käigukast saanud uued tihendid/simmerid, hammasrihm ja teised rihmad vahetatud, uus veepump, termostaat, lamdaandur, uus radikas, vedelikud kõik värsked ja kindlasti veel üht-teist. Auto originaalilähedane, modifikatsioone nii palju et lisatud on E36 võimendusega roolilatt, tagumised toonklaasid (originaalis kõik klaasid tehase rohelise tooniga), madaldusvedrud ja stereo pole originaal. Kere seisukohalt iluvigu leiab ja kindlasti ka roostet, ukse ja luugiservad korralikud, tulevikus tuleks üle käia karbid ja tüüpkohad. Kandvad konstruksioonid head ja midagi lootusetut pole kere juures. Kaasa on anda mingil määral varuosi: Teine 1.8 mootor, käigukast, kardaan, võimenduseta roolilatt, IX vaakumvõim ja midagi leidub veel kindlasti. Lisaraha eest võimalik juurde osta väga korralikud Hankook naastud pudelikorkidel (pluss 200 euri) Hinnapoliitika kujundaks järgmiselt: 4200.- auto, talverattad ja muu nodi soovil kaasa/ 4000.- auto ilma talverehvideta ja muu nodi soovil kaasa/ 3700.- auto talverehvidel ja BBS veljed kaasa ei tule, pluss muu nodi soovil kaasa/ 3500.- auto ilma Talverehvide ja BBS velgedeta ja muu nodi soovil kaasa. (ostja tuleb oma ratastega)/ 3300.- IS lisa asemele läheb tavaline, nahkrooli asemele läheb tavaline rool ja stereo võtan välja (ostja tuleb oma ratastega) Selline on valik ja tõsine huviline tuleb vaatab auto ise üle. Tingimisega tegeleda ei viitsi, kui mõni neist hindadest sobib siis sobib. Müügiga kiiret pole. Kui huvi pole, siis võib saksast alati odavama ja parema tuua 🙂 Kena rullimist 😀
  4. Tervist rullijad. Pole siia ammu enam midagi kirjutanud. Väga palju midagi juhtunud ka pole selle ajaga. Auto sõidab edukalt, nipet-näpet on teha olnud. Mingi aeg tuli diffrisse mingi kärin sisse. sai uus muretsetud, küll teise ülekandega, tuli 318i automaadi alt ja ülekanne 4.45 mis tõstis maanteel pöördeid 500 võrra, uus õli läks sisse ja sõit jätkus. Vanal diffril oli satelliitide võlli dift murdunud ja see võll nihkus vastu taldrikut. Ülevaatuse ajaks sai katalüsaator uuesti alla keevitatud ja keskele korralik flants vahele keevitatud, et mingeid lekkeid kuskil poleks. Lamda andur andis ka vahepeal saba, sai vahepeal ilma sõidetud, millega kaasnes veidi suurem kütusekulu. Nüüd korralik Boschi lamda koos juhtme ja pistikuga all ja keskmine kütusekulu isegi selle aeglasema diffriga 7,5-8 liitri vahel. Sai ülevaatusel käidud, gaasid paigas ilusti, tuled-viled, pidurid ja sillad eeskujulikud, välja arvatud ees 3 sarniiri, milledel oli kerge lõtk sees ja määrati korduvülevaatus. Teised õõtsad olid kodus võtta, lasin kõik 4 uut lemförderi sarniiri sisse pressida, vahetasin õõtsad ära ja nüüd ülevaatusega ka kõik korras. Viimase asjana häiris natuke mingi vaikne inisev heli käigukastis. Teine kast sai puhtaks küüritud, simmerid vahetatud ja läks vahetusse. Juhtlaager tuli ka ära vahetada väntvõlli sees, kuna uuemal kastil võll 15 mm vana 12 mm asemel. Laagri sai kätte saia, poldi ja haamriga Uus õli läks sisse ja kast alla, aga endiselt miski vaikne inin kastis on just esimeste käikudega. võibolla see iseäralik neile, ma ka ei tea. Mootoriõli on ka vahetatud iga 10 tuhande km tagant ja rohkem nagu polegi midagi toimunud. Nüüdseks auto eestis varsti 3 aastat olnud ja läbinud siin selle ajaga 25000 kilomeetrit, alguses oli jamasid rohkem, küll see mootor puterdas ja tehniline pool oli suht käest. Jutu juurde mõni pilt ka mis arvutis leidub 🙂
  5. Vahetasin kütuserõhu regulaatori ära ja kui auto soojaks läks siis oli vilin tagasi üks hetk 😂 Lõpuks leidsin vea ka. Alumine sisselaskekollektori tihend imes eest otsast, täpselt regulaatori juurest, vilinal lisaõhku mootorisse 😅
  6. Tervist. Täna tekkis korralik vile kapoti alla. Enne seda käivitus ka korra pikemalt. See vilistav heli tuleb nagu kütuserõhu regulaatorist. Käib peaaegu mootori häälest üle. Vaakumvoolikut eemaldades mootori töös mingeid muutusi ei täheldanud. Kergelt lonkab tühikäigul nagu ennegi. Seisma jättes ja natukese aja pärast käivitades oli kõik vaikne. Gaasi andes hakkab jälle ühtlaselt vilisema. On kellegil äkki sama asja juhtunud? 😀
  7. Mahtumise koha pealt nii palju et lõikasin tuulekanali poolset laiemat tihendi osa kipsikaga maha, siis mahtusid auku. Ideaalis peaks vb siit sealt sättima aga eks see põll ole ka juba natuke kiivas ja aja jooksul kõveraks aetud, natuke võib ka selle süüks ajada. Kvaliteedis muidugi originaaliga võrrelda ei saa. Polnud neil näiteks tihendeidki pirnikaante vahel, kuumaga jäi tagant üks kaane immitatsioon kohe pihku, mis oli sinna peale liimitud ja tuli kuumaga lahti. Õnneks kaane all auku polnud, niiet savi kui ära kaob. Parema uduka pistik oli ka nagu peegelpildis võrreldes autopoolse pistikuga, lõikasin udukal selle nurga ära et pistik auku sobiks. Ka ei ole neil ühtegi kirja ega märgistust klaasi peal. Samahästi ei tohiks need ees ollagi 😀 Aga nagu iidne hiina vanasõnagi ütleb: saad selle mille eest maksad vms 😀 Ma olen rahul, peale vaadates on viisakad ja selle raha eest tulesid küll 😄
  8. Mingi aeg toimus põtkumine jänesega, mille käigus vasak udukas pilbasteks lendas. Sai siis aliexpressist odavad 25 eurised hiinakad asemele tellitud. Lõpuks jõudsid kohale. Leidsin plastklaaside kaitseks miski kile ka automaailmast ja kleepisin peale. Eks näis, kuidas kaitseb ja kaua need odavad koopiad üldse vastu peavad. Päris nii hästi ei istu nagu originaalid aga saab kenasti sobima panna, vajadusel peab kinnitusauke suurendama või siis tihendit maha kuskilt käiama 😀 Üldmuljel peale vaadates pole viga, klaasid selged ja puhtad. Parem ikka kui tühjad augud seal ees 😀 Mõni pilt ka et möla tüütuks ei muutuks 😀
  9. Võib ka nii öelda 😀 Las teeb oma tööd ülevaatuspunktis ja ülejäänud aja puhkab 😀
  10. Tundub et viga oli harjade klemmi halvas kontaktis, mis oli kergelt roostene. Sai täna reso keevitatud katalüsaatori asemele ja katt riiulisse visatud 🙂
  11. Tekkis mingi imelik kala. Külmast peast käima pannes jäävad 3 tuld armatuuris põlema. Pöördeid tõstes kustuvad ja tühikäigul taas süttivad. Nii mitu korda järjest kuni kustu jäävad. On kellelgi ideid kust viga otsida? 🤔
  12. Eff vastas Leks teema asukohas Vaba teema
    Pärnus maxima parklas märgatud Rahabossi rulli. Ilus kena originaalkorras vanake oli 😀
  13. Teema vahepeal unarusse jäänud. Ja ega suurt toimunud polegi peale sõitmise. Siiani on hästi toimetanud ja pole teele veel õnneks jätnud 😊 Karteri tihendi või õlifiltri jala vahelt siiski imevähe ajab õli välja, muid etteheiteid praegu teha ei saa tehtud remondile. Eks varsti mässab autoga jälle edasi, siis teen sellest ka siin juttu, kui midagi jälle tehtud saab. Seniks päikest ja kena suve lõppu 😀 Sõitke turvaliselt 😉
  14. Kui midagi vahele ei tule ja saan nuka simmeri nädalavahetusel vahetatud ja mootori taas õlikindlaks, siis on ka plaan esialgu Raplasse ja võibolla sealt ka edasi Oorele tulla
  15. Raplas 15eur/auto on neile, kes rajale paugutama lähevad või ka raja äärde/alale tulijatele?
  16. Osavõtutasu võib kohapeal maksta?
  17. Nägin ka seda sama koha peal Väga kena rull
  18. Tõstsin ka kunagi ühelt teisele ringi selle. Väike juhtmekimp kuulub sellesse. üks pistik jooksis spido taha ja tempi anduri juhtmed ette õhukanalisse, kus andur. Pole keeruline ettevõtmine eriti.
  19. Mõni suvine pilt ka siia
  20. Peale kaamerate paigaldamist on kontroll põhjalikumaks läinud. Ülevaatus siiski läbitud puhta lehega
  21. Asjalood nüüd sealmaal, et järgmine laupäev üritab ülevaatusel lõpuks ära käia
  22. Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitades hakkab iga pedaali tõstmisega sidur järjest rohkem põranda poolt võtma, kuni lõpuks on pedaal vastu põrandat ja sidur pole enam lahutatud ning auto veab end edasi. Peale kolme vajutust on kõik jälle endine ja sidur hakkab kenasti poole pealt võtma. Mõned korrad seda ei juhtunud kuid reeglina viie meelituse järel on pedaal vastu põrandat. Täna ei jõudnud enam süveneda, milles ja kus viga võib olla. Teine jama piduritega. Peasilinder ilmselt hakkab oma töölepingut üles ütlema. See on ka ainuke vana osa, mis pidrurisüsteemis veel vahetamata/remontimata on. Viga nimelt selles, et piduripedaali vajutades ta võtab päris ülevalt, kuid kui jalga pedaalil hoida ja suruda, siis ta liigub veel mingi maa, kuskil poole peale. Ilmselt on ka seal tihendid väsinud. Õhku ei tohiks kummaski süsteemis enam kuskil olla. Mitu ringi õhutatud kõiki rattaid. Vaakumvõimendi töötab. Pedaalil jalga hoides ja käivitades, liigub pedaal veel mõne sentimeetri allapoole. Käsipidur toimib väga hästi. Kolmandaks käigukast iniseb kergelt ja sidurit lahutades kaob see inin ära. Algselt arvasin, et viga siduri survelaagris, kuid kuna see sai uue vastu vahetatud, siis nüüd kahtlustaks käigukasti. Kui nii kaua välja veab, siis järgmise sidurivahetusega vahetaks ka kasti ära, mis on olemas ka. Ainuke imelik erinevus on selles, et käigukastide mootoripoolsed võllid on erineva jämedusega, kuigi kastid mõlemad getrag 240 ja M40 mootori otsast. All hetkel Vana kast 12 mm võlliga. Teine kast, mis tulnud uuema cabrio alt, aga 15 mm võlliga. Niiet kasti vahetades tuleb ka see väike laager ära vahetada. Loodetavasti ülekanded ikka samad neil. Diffris, kastis, mootoris ja jahutussüsteemis kõik vedelikud sees ja lekkimisi pole veel tuvastanud. Siduri ja piduri kõik 3 silindrit tuleb uued osta, siis saab ehk kõik nii tööle nagu peab. Summuti tagumine pott koos vitsadega tuleb samuti uus osta. Kui ühe velje sirgestamisest tagasi saan, siis saab neile ka uued rehvid peale osta. Mõned uued pirnid ja võibolla veel pisiasju ja siis ehk saab ka lõpuks ülevaatuspunkti külastada, kui mõnda suuremat viga jälle kuskilt välja ei löö. Kapotialune sai ka viisakaks küüritud ja täna nägi auto üle pika aja ka korra sampooni ja svammi. Mõni pilt ka, et jutt väga igavaks ei muutuks
  23. Soon on nuka otsas ja rihmarattal on ka mingi naga seal taga, mis on väiksem natuke kui see soon, kuhu ta istub. Proovisin ja päris hamba võrra seda rihmaratast keerata ei saanud kui nukk ja vänt fikseeritud olid. Ei tea, miks see nii tehtud on. Ma sain enda rihma paika igatahes, nukk ja vänt fikseeritud ning märgid paigas.
  24. Kapotialune hakkab jälle koplektseks saama. Mootor suuremast kõntsast puhastatud ja lekkivad tihendid vahetatud. Tuleb veel moorotiruumi natuke küürida, siis saab õhupuhasti ja radika ka tagasi panna. Kast käiguhoovastikuga ka all. Kardaan, põhjaplekit ja summuti veel installida. Kõik uued vedelikud veel osta ja siis peaks varsti jälle hääli kuulma Hammasrihm ka vahetatud, mida tegin esimest korda Et kõigis asendites ja märkides kindel olla, sai kiiruga paar abivahendit tehtud. Loodan, et sai hea
  25. Pole küll päris õige teema, aga ei hakka uut ka tegema. Küsimus M40 nukkvõlli rihmaratta asjus. Kas ta peabki võlli peal mõned millimeetrid, nii umbes hamba jagu, pöörata saama, kui polt lahti on? Või kadus mul sealt vahelt midagi tähtsat ära, kui lahti võtsin ja simmerit vahetasin.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.