Hüppa postitusse

P2hkel

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis P2hkel postitas

  1. Ostsin automaailmast spetsiaalselt motipi tekstiilivärvi ja tavalist gloss black-i. Proovisin ennem ühe teise põhjavaiba peal ja endale meeldis tavalise gloss black-i tulemus rohkem. Vaiba struktuur säilis ja midagi sellega ei juhtunud, ei ujutanud muidugi vaipa värviga üle ka vaid pigem kergete kihtidega katsin, ühtlasi sai ka tagumine aknalaud sama värviga tehtud. Peale kandsin lõpuks 3 kihti värvi, lastes vahepeal kuivada ca 30min, tulemus jäi täitsa hea ja nüüdseks juba 3a möödas ning on tekkinud mõned kulumise jäljed, gaasi pedaali ja jalatoe juures, et peaks sealt uuesti katma.
  2. Tänud. Ennem Petra peal mööda tulin, siis korra nägin sind ka ja tundus tuttav auto. 😁
  3. On siis huvilisi ka, keegi midagi vastanud pole? Kogunemispunktiks jääks siis a Le coq Arena.
  4. Suht pikalt vaikus olnud siin teemas, teeks miskise kohtumise ja vaataks üle milliseid huvitavaid rulle vahepeal pealinna juurde on tulnud. Ideeks oleks, siis 10.06.20 kell 20:00 A le coq areenal v halva ilma korral Mustika keskuse all parklas (Koha täpsustab, siis 10.06 päeval üle).
  5. Ma ka jah seal Aivari taga vaikselt peidus. 😀
  6. Kuna tegu nkn hobiautoga, siis varjant mis aitaks natukene on turvakaar, aga see tuleks kindlasti amordi kannude ja diffriga kõik ilusti ära siduda. Ilmselt ei teeks paha ka b piilarite ja katusega sidumine ning selle saab ka legaalselt passi ära vormistada. Muidu tore ettevõtmine ja nagu Eix mainis siis ära pooleli jäta, kui juba ette oled võtnud.
  7. Pole jälle pikalt midagi kirjutranud, aga juhtus siin selline asi, et oktoobri lõpus sain isaks. Peale seda, kui laps haiglast koju toodud, sai rull korraliku pesu ja peitsin talve eest ära. Kokku sai vuratud ca 1800km see aasta, kui arvestada seda, et olin autoga vaheapeal kuuaega Soomes ja enamuse ajast rull seisis, siis polegi kõige vähem. Kokkuvõtvalt oli päris tore selle masinaga jälle liigelda normaalselt üle päris pika aja. Talve mõtetest hetkel nii palju, et pika peale varutud siin mõned el lisad, el aknad, el luuk ja aku pagasnikusse komplekt. Sellega seoses, plaanis, kogu sisu välja võtta käia kõik pigimatiga üle ja siis ilmselt auto Eixi juurde. Vahetusse, läheb kere juhtmestik ning el lisad külge ja kogu sisu ilusti kokku tagasi, et kõik saaks nii nagu olema peab. Lisaks leidsin ühe 3.64 ülekandega type 188 Lsd diffri, mis tuleks laiali võtta korpus pritsi ja värvi saata ning pärast uute laagrite, simmeritega ning õliga kokku tagasi ja alla panna. Koos sellega võiks ka teha tagasilla tala regullitavaks ning esimesele talale tugevdused juurde keevitada ning osta taastatud e36 roolilati ja kõik uued roolivõimu torud, aga eks näis kuidas jõuab. Välimuse poole pealt niipalju, et tahakslaiendid külge panna, pagasnikule pisikese lipspoileri ning veljed vajaksid vähe värskendamist. Mingi hetk sai ka mõned uhked pildid masinast tehtud selle eest läheb tänu fiftyvisualile.
  8. Ilusad ilmad vahepeal kohale jõudnud ja väike/suur update ka, siis selle auto kohta. Juuni alguseks oli, siis mootor ilusti laiali võetud ja sai hakatud, kokku seda laduma, esialgse plaani järgi pidid vahetusse minema kett, saaled, selle tööga juurde kuuluvad tihendid ja kapisääre tihendid. Küll, aga klapisääre tihendite vahetuse käigus selgus, et klapid ei pea survet ja sai mootor lõpuni laiali lammutatud ning tehtud, siis mootori kap. remont. Plokk sai õlist jms jamast puhtaks tehtud, silndrid kõik hoonitud ja kaas käis, Tallinnas Janimetis, kus tehti defekteerimine, minimaalne vajalik lihv, survestamine, klapipesade lõikamine, sooveldamine, väljalaske juhtpukside vahetus, uued klapisääre tihendid ja komplekteerimine. Ülejäänud mootor, sai kõik uued tihendid, rõngad, saaled ja simmerid jne ehk, siis kõik sai uute asjadega kokku laotud. Kaasa arvatud, siis ka uued kaane ja kepsu poldid. Lisaks said mõned mootori välisdetailid vähekese värskendust. Väljalaske süsteemist oli mul alles pm ainult pükside osa, aga see oli juba eelneva mootori omaniku poolt kinni keevitatud ja osaliselt katki lõigatud, siis sai see alates kollektorite 4 - 2 ühinemise kohast maha lõigatud ja sealt Y pipega, kuni taha välja uus 2.5 tolline sumbuti tehtud. Alla läks ka siis uus töötav universaalne katalüsaator, keskele üks pütt ja lõpupütt. Masina koos uue mootriga sain käima, alles esmaspäeva (15.07) õhtuks. Esimesed katsed käivitamiseks käisid juba pühapäeval (14.07), aga ei olnud sädet ega kütust. Sellele sai lahendus leitud selle näol, et aju pistikust välja tulev immo juhe sai läbi lõigatud. Peale seda oli kohe säde ja kütus olemas. (Immo oli siis ennem seda juba ajust maha võetud ja proovitud teise masina peal et töötab) Ideaalis tahtsin jõuda masinat ooreks valmis ja ka sinna üritusele jõuda, aga mõned Ööd ja päevad jäid kahjuks puudu sellest eesmärgist. Selle kiirustamise käigus sai natukene nö nurkasid lõigatud. Ehk siis oleks rohkem aega olnud ja poleks sedasi kiirustanud, siis oleks võinud veel kogu ülejäänud poldi majanduse ilusate uute poltide vastu vahetada ja veel veidike iluravi mootori detailidele teha, aga mis seal ikka eks seda jõuab veel ka tulevikus teha. Hetke seisug, ainsad asjad mis jäid vahetamata olid ketitallad, kuna need tundusid praegu veel täitsa heas seisus olevat ja sai otsustatud et teeb seda natukene hiljem. Neljapäeval (25.07), sai tehtud masinale veel mõned nipet näpet asjad ära ja tegin mõneks päevaks kindlustuse peale, et vaadata ja testida seda masinat natukene. Ala et kas tulevad mõned pisivead v lekked vms. Esimese 9km jooksul hakkas, siis termostaadi korpus lekkima ja läks gaasitrossi otsas olev plastik jubin laiali. Termostaadi korpus sai uuesti maha ja peale nüüd enam ei leki, gaasitrossi jubina asendasin hetkel nipukaga aga uus tellitud ning jõuab selle nädala lõpus. Lisaks sellele, lekib ka väljalaske kollektori flants mootori poolt. Hetkel ei kujutagi ette mida sellega teha, eks maha tuleb see nkn võtta, aga kas, siis lasta kontakti pinda kuskil vähe lihvida, veendumaks, et see 100% sirge oleks. Praegu igaljuhul natukeseks kaugemale tööle ära jälle ja tagasi tulles siis plaanis viimased vead kõrvaldada ja autole TÜV ning kinlustus peale ning siis nautida veel seda Eesti suve mis järgi jäänud on. Suured suured tänud, siis ka nendele inimestele kes nii jõu kui nõuga mind selle swapi tegemise ajal aidanud on: @Riho @Toivoku Rauno, Martin, Veiko Ja Ka Rait Lemberile kelle valvsa pilgu all ja näpunäidete põhjal mootori kokku ladusin. Mõni pildike ka, mis sai tehtud telefoniga nii et ärge kvaliteedi kallal norige.
  9. Täpsemalt, siis külgesid ja põhja. Kiire! Asukohaks ideaalis tallinn v lähiümbrus aga kui kaugemalt siis paluks postiga saatmist. Kontaktiks 58044713 v pm. Ise asun Tallinnas.
  10. To Margar Tänud! Ega rullikad vaikselt muutuvad pensionisambaks juba ja kui huvi on sellise masina vastu, siis tasub kindalsti uus muretseda. To Sass Just nii vaatab üle mis seisus see kett ja kõik muu sellega kaasnev on ja vastavalt vajadusele siis kas vahetab ära v praegu jääb tegemata see töö.
  11. Niih. Vahepeal natuke lund maha sadanud ja siis ära sulanud ja uuesti maha sadanud ja veel pole ära sulanud kõik, aga võtsin täna end kokku ja kaevasin auto teiste omasuguste vaheslt garaazi tagant nurgast välja ja sai vähe ilmavalgust jälle näha ning teise garaazi veetud. (Tänud Toivole ja Ervinile kes abiks olid.) Enne talve, olid suured plaanid selle masinaga, aga kuna nö daily ja naise masin tahtisd päris palju tähelepanu saada, siis jäi rull veits tahaplaanile Kuid sellegipoolest sai natuke tegutsetud juppide varumisega ja suurim asi, mis siis sai muretsetud, oli e36 pealt pärit m42b18 (Rahvakeeli IS) mootor. Ja seoses sellega, siis saigi masin veetud teise garaazi et praegune mootor mis kõlbab vist ainult paadi ankruks sealt vahelt välja tõsta. Praegu see mootori vahetus siis nö esmatähtis ja saab äkki auto lõpuks ka tööle, aga muidugi uus/mootor saab kerge värskenduse ka. Nimelt siis uued saaled, nipet näpet tihendid ja vaatab ka keti olukorra üle, vajadusel läheb ketikomplekt ka vahetusse. Praeguseks siis kõik ja eks proovin homme mõne pildi ka juurde teha, aga tänasest ka üks udune pildike sellest, kui auto garagest välja sai.
  12. Said eelmine aasta enda masinale ka, Japanracingu veljed alla, valisin JR 10 mudeli. Ette said 17x8 ET 20 ja hetkel 7mm flantsi ja ruumi probleeme pole. Taha said 17x9 ja ka ET 20 ning 5mm flatsi, koopad pidi ära rullima, muidu madaldusega alla ei mahtunud. Ja kasutusel, siis maxspeedingrodsi e36 coili komplekt 10kg vedrudega ja taga ilma kõrguse reguleerimis tükkideta ehk kõige madalamas astmes. Esimesed ümber keevitatud e30 käändmiku peale ja madalamaks ruumi minna küll. Ideaalis oleks taht ette 8.5 laiasid ja taha 9.5. Sedasi oleks ette piisanud ainult 5mm flantsist ja oleks nö perfect fitment saanud. rehvid panin endale taha 215/40 ja ette said 205/40. Aga usun, et JR6 näeb ka rullika all väga hea välja, meenutavad natuke OZ Futuraid. Igatahes edu masinaga!
  13. Ära nüüd kohe südamesse võta, aga leia veidi aega ja kirjuta väheke siukam teema. Mis seisus masin, siis lõpuks on ja mis plaanid täpsemalt sellega? Kuidagi jube mannetuks jääb nii, kui paned 2 pilti tagatiibadest ja sõnagi juurde ei maini.
  14. Ryan Tiivad jah B-osa ja ei ole veel korralikult vahesid paika sättinud, peab veel mingi hetk selle korralikult üle vaatama ja proovima ja sättima veel, aga tänud! Tiit Kapoti all on hetkel ruumi küllaga ja sellepärast saigi tehtud, El vent sai kunagi ammu ammu db-hp -st ostetud ja tookord väga ei pööranud tähelepanu sellele. Nüüd juba ise targem ja sellepärast ka plaanis uus soetada, spali oma jääb, siis ka samasse hinnaklassi nagu see originaal ja kuna tegu tegelikult tööstusliku kliima ventikaga, siis see ka päris võimas.. Materjali valiku kohta ei oskagi kohe midagi öelda, raske ta ei olnud ja oli võimalus selline teha ning sai tellitud. Sass Olid all ennem Bilstein B8 amordid ja H&R vedrud, aga see combo oli liiga rets ja jäik tänavate peale. Esimene ots oli, siis coilideks ümber tehtudja topelt vedruga. Peale max-ide installimist läks auto mõnusalt pehmemaks ja ütlen ausalt, et mina olen rahul arvestades seda, et kui ise ebayst otsida viitsid, siis saab need rohkem, kui poole odavamalt kätte, kui bc-racing coilid. Ja ei võtnud, siis maxide puhul kõige odavamaid vaid täis reguleeritavad. Ja olen ise bc-sid ja maxspeedingrodse käes hoidnud ja ausalt öeldes mina ei näe pointi osta bc-d sellise hinna eest.
  15. Tükk aega hoogu kogunud, et hakata kirjutama, mis siis vahepeal autoga toimunud on. Nüüdseks juba mõned nädalad autost eemal olnud ja ei teagi praegu kohe kas sellel hooajal hakkan üldse seda masinat veel välja ajama. Jamanud juba päris pikalt selle mootori mitte töötamisega ja vaikselt hakkab mõistus otsa saama. Hetke seisuga, siis veel ainult kaks asja, mis võiksid põhjustada selle mootori mitte töötamist ja nendeks, siis pihustid või vända andur. Samas juba nii palju jamanud sellega mootriga ja vaikselt kopp ees, et ei teagi kohe, kas tahan enam sellega tegeleda või otsiks miskise 1.8is mootori ja lajataks selle sinna vahele seniks kuni õigele doonorile küüned taha saan. Aga lisaks selle mootoriga jamamisele jõudis, siis vahepeal minuni uus radikas, roostevabast tuulekoda el. vendi jaoks ja uued coilid. Radikas läks, külge E36, R6 kliimaversiooni oma ja jahutusmured läksid väiksemaks, aga ventikas on ikkagi suht nõrk, et siis peab uue ventika tellima ja selleks saab siis 15" Spali toode. Seda on saanud kasutada päris mitmel driftikal ja täidab oma eesmärki väga hästi. Coilideks sai valitud maxspeedigrods-i tootevalikust ja samuti, siis e36 omad, tagumised läksid ilusti külge ja vedrud said ilma kõrguse regullimis junnideta alla ning kõrgus jäi sama, mis varem ehk siis sellega jäin rahule. Esimsetel, sai siis e36 käändmiku kinnitusd kronsad ära lõigatud ja alumised otsad keevitatud e30 käändmike külge. Küll aga olid camberplatede amordikannu kinnitusvalem e36 omadel, e30 omadest erinev ja pidi veidike kinnitusauke ovaalsemaks tegema, aga kuna plaanis nkn tugevdusplaadid teha ette kannudele, siis väga ei morjendanud see praegu. Hetke seisuga vist võib siis selle hooaja kokku ka võtta. Selle jooksul sai, siis sõidetud äkki miskine 300-500km. Käisin masinaga kahel üritusel, esimeseks oli Tallinn Truckshow ja teiseks ürituseks oli Youngtimer Camp 2018. Mõlemal üritusel astus nii mõnigi inimene ligi ja uuris auto kohta ning jutustasin heameelega mida kõike sellega teinud olen ja mis edasised plaanid on. Edasisteks plaanideks, siis selleks talveks on Auto sisu uuesti laiali katkuda ja masin läheb heliisolatsiooni paigaldussse, mille käigus, siis tahaks auto viia ka korraks eixi juurde kellega sai räägitud kerejuhtmestiku korrastamisest ja mõningate lisade juurde paigaldamisest. Täpsemalt olen tasapisi, siis varunud endale El.katuseluugi süsteemi, esimesed El.aknad ja lisaks siis ka aku-pagasnikusse juhtme komplekti. Peale seda siis ilusti kogu sisu kokku tagasi ja saab äkki lõpuks ka musta lae sisse. Kogu esisilla majandus läheb vist vahetusse, nimelt vahetaks originaal roolilati e36 oma vasti ja lisaks uued õõtsad, žarniirid, rooliotsad, laagrid, piduri kaitseplekid, kettad ja klotsid ning suportid soodapritsi ning pulbervärvi. Tagasillas siis ilmselt ka laagrid, kettad, klotsid ja supportite pritsimine ning värvimine. Lisaks siis tuleb ilmselt UM-ist veel hunnikuga juppe ja tihendeid tellida et saaks auto lõpuks komplektseks. Peale seda võiks, siis silla majandus olla jälle nagu uus ning julgeks äkki järgmine aasta mõne pikema tripi ka ette võtta ala bimmerfest v skandinaavia e30 kogumemine v poola, aga eks see selgub siis kui masin koos ja mis ta endast kujutab. Küll aga pean mõtlema päris tõsiselt mis sellest mootori saagast saab. Kui kellegil vedeleb kuskil nurgas töötav 1.8 is komplekt siis võib teada anda vahet pole siis kas e30 v e36 pealt ja kindlasti peab olema koos juhtmestiku ja aju jms jamaga. Aga mõni pildike ka, siis. Colide paigaldamisega läks kiireks ja kahjuks pilte ei jõudnud teha. PS! Loodan et pildi autorid ei pahanda piltide kasutamise eest.
  16. Kõlab päris huvitavalt ja kõikide eelduste kohaselt, peaks selleks ajaks Eestis tagasi olema, aga millal oleks viimane aeg tulekust teada andmisest?
  17. Niih see nädal, siis sai ära vahetatud küünlad. Peale läksid NGK omad, varasemalt olid boschid, mis kestsid pm 1 aasta sõtimist ja 2 aastat natuke törtsutamist garaažisrt sisse-välja. Peale küünalde vahetust, tulid kõik silindrid järgi ja mootor hakkas esialgu tööle, kuid ikkagi poob kinni suht tihti. Sellele hakkasin, siis viga otsima kütusepumbast, mis juba kunagise driftika peal undas nagu boschi 044 pump, aga samas on ta oma töö siiani ära teinud. Peale läks igatahes e36 pealt pärit pump, nüüd pump mõnus ja vaikne, aga pill ikka ei tööta korralikult nagu kütte puudus tekiks. Järgmiseks ideeks on siis pihustid, mis võiks takistada mootori normaalset tööd. Leidsin miskised vanad pihustid veel kodust ja eks peab kõik korraga kontrolli viiima ning, siis parimad välja valima ja vaatama, et mis siis saama hakkab. Ahjaa lisaks üks tore uudis, nimelt otsustas, siis ka radikas lõpuks otsad anda, pressib, siis mõlemalt poolt otstest plastik vannide kinnituste vahelt välja. Selle lahenduseks, sai siis tellitud uus nissensi radikas. Täpsemalt, siis e36 R6 kliima versiooni oma ja lisaks, siis sai ka juba tellitud tuulekoda el. vendi jaoks, oli ennem teine niisama vastu radikat, aga ummikuktes kippus soojaks minema, äkki nüüd saab sellest murest ka lahti. Aga üks pilt ka:
  18. Kuna see masin ei ole kaugeltki enam originaal, siis ma usun, et ma leiaks, sellele rahele palju paremat kasutust selle masina juures, aga tänud pakkumast.
  19. Kui saan selleks ajaks Eesti, siis plaanis ka ikka kohale tulla.
  20. Pole ka paha mõte, aga ei tahaks praegu mootoriga jamama hakata. 😒
  21. Tegin eile esimese tiiru jah, krt aga mootor ei taha üldse töötada. peab vist küünlad, juhtmed ja jagaja üle vaatama, said küll viimati kui auto sõitis uued aga nuh sellest juba pea 3aastat möödas.
  22. Minu autol sa seda ei teinud, sellest oli juttu, aga sellest kaugemale see ei jõudnud.
  23. Mõned kuud jälle vaikust olnud, aga see eest miskit toimunud ka. Sai, siis eelmine nädal masin talvekorterist ära toodud ja tegeletud ka masina kallal. Praeguseks hetkeks, siis sisu koos, või noh nii koos, kui ta selleks aastaks jääb. Kõik peale laepolstri, kuna see on lihtsalt nii habras ning järgmine talv tuleb jälle kõik välja kiskuda heliisolatsiooni jaoks, siis otsustasin praegu lage mitte sisse panna. Aga sisu poolest siis praegu said põhjamatt ja esiistmed keemilise pesu. Peale seda värvisin põhjamati mõlemad osad ning tagumise mütsiriiuli mustaks. Katsetasin selle jaoks, siis nii tavalist musta läikivat spreid, kui spetsiaalset vinüüli värvimise spreid. Põhjamati peal meeldis minule tavalise värvi kuivanud tulemus rohkem, aga mütsiriiul sai, siis vinüüli spreiga tehtud. Arvestades seda, et originaal musta värvi korraliku põhjamatti suhteliselt keeruline või pm isegi võimatu Eestist leida, siis see oli minu jaoks ainuke pääsetee. Raha kulus mul selle jaoks, siis umbes 30.- + oma aeg ja vaev ning lõpptulemusega olen mina väga rahul, seda enam, et kunagi tellitud riidest jalamatid ka musta värvi, siis sobib see combo oma vahel väga hästi kokku. Peale seda sai toodud, uus esiklaas, mis sai valitud rohelise ülemise ribaga ja klaasi ette paigaldades avastasin, et kogu klaas kerge roheka tooniga, mis iseenesest sobib kogu ülejäänud autoga ka kokku kuna kõik klaasid roheka tooniga natuke. Klaas läks ludinal ette, kuid kiilu paigaldamisega läks ca paar tundi aega ning pärast olid mõnusad valutavad pöidla otsad. Paigaldasin, siis sebivee ja plastikust polstri eemaldamise tööriistadega, kuna auto hiljuti värvitud ja ei tahtnud riskida, et kruvikada kuskile värvi sisse või tihendile mingeid kahjustusi tekiks. Lisaks siis sai tegeletud ka natuke helitehnikaga ette läksid korralikud focali komponent kõlarid ja taha mütsiriiulisse sai siis ajutiselt augutäiteks vaadatud miskised Gas koaksiaalid, mille saab hiljem asnedatud ka focali kõlaritega. Bassikõlar läheb ka praegu miskine suvaline sisse, aga hiljem plaanis kasutada 2x12" Focali elementi, mis siis saavad ilmselt miskise custom kastiga endale asukoha pagasnikus. Makiks otsustasin seekord kasutada Alpine toodangut, viimased 5a kasutanud ainult Pioneeri makke aga mõtlesin et prooviks vaheldusks miskit muud ja mängib isegi täitsa hästi. Ja kuna antennikoht sai keretööde käigus eemaldatud, siis uus antenn sai võetud nn sisene, ette klaasi peale. Tegemist Boschi toodanguga ja läheb paremale akna nurka, otsustasin selle kasuks, siis sellepärast, et see siiani ainuke, mis minu arust toimib hästi. Hetke seisuga pole enam palju jäänud et masin tänavatele saada, põhjaalt vaja taga amordid ära vahetada, pooltelje kummid uued, üks šarniir vahetada, kütusepaagist väljauvatele voolikutele uued klambrid panna, sillastend, esistange kinni, esimesed suunad ja udutuled ära ühendada ja peale seda võiks olla pill valmis et minna TÜV-le ja teha ära kindlustus. Ehk siis äkki järgmise nädala lõpuks saab pilli tänavatele. Ja suured tänud ka Käändmik OÜ-le kelle ruumides masinaga tegelen, Värvilised autopesulale kes hea hinnaga keemilise tegi ja Audiofookusele ning Ghost audiole hea hinnaga muusika süsteemi tükkide eest. Aga praeguseks siis paar pilti ka, kui auto valmis ja tänavatel siis tuleb pildimaterjali kindlasti juurde.
  24. Kui miskit tooniga valesti siis mul ühed facelifti tagumised aknad üle, neil küll toon peal aga pean üle vaatama kas olid miskise tehase tooni all v mitte. Tehasest peaks siis nö 89 lõpp olema väljunud
  25. Pikalt vaikus majas olnud ja kui aus olla siis pole masina kallal midagi toimetanud ka, kui siis see välja arvata et siin hiljaaegu saime teatise et koht kus minu ja nii mõnedki teised masinad talve eest peidus olnud tuleb ümber kolida. Põhjuseks siis vanade ruumide maha lammutamine miskise uuema ehitise tarbeks ja sai siis masin ümber kolitud uude paika mis seekord peaks vähe pikemalt meie kätte jääma. Meie all pean siis silmas seda et seal veel hunnik rulle ja ka muid sama või varema ajastu pille peidus talve eest. Aga üks pilt ka.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.